Daj cynk

Skocz do zawartości

Reklama płatna

AUG JG Parawyborowy


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
44 odpowiedzi w tym temacie

#21 Bojeq  | Napisano 23 marzec 2011 - 16:28

Bojeq
  • Użytkownik
  • Postów: 376
  • Dołączył: 04-listopad 07
  • Miasto: Ostrzeszów
Tylko kwestia taka ile Ci te wszystkie "wzmocnione" części potrzymają.
Nie chce wychodzić przed szereg ale moim zdaniem zmień to o czym pisał Kocur + dobry silnik żeby reakcja na spust była przyjemna.
Moim zdaniem kulkowe łożyska mogą wysiąść przy takiej sprężynie, ślizgi mogą okazać się trafniejszym wyborem.

#22 saigon  | Napisano 23 marzec 2011 - 17:23

saigon
  • Użytkownik
  • Postów: 114
  • Dołączył: 13-kwiecień 05
  • Miasto: Poznań
Hmmm, robić parasnajpę bez zwiększania mocy to trochę jak wkładać m150 do P90 albo MP5K.
Można tylko mija się z celem ;)

#23 lukira  | Napisano 23 marzec 2011 - 22:47

lukira
  • Użytkownik
  • Postów: 736
  • Dołączył: 16-listopad 08
  • Miasto: Bytom
Silnik jak najbardziej jest ok. Cały GB testowałem na sprężynie m165 i chodził. Także bebechy są pancerne. Jednak mocowanie tylnej płytki tego na bank nie wytrzyma...

#24 saigon  | Napisano 23 marzec 2011 - 22:55

saigon
  • Użytkownik
  • Postów: 114
  • Dołączył: 13-kwiecień 05
  • Miasto: Poznań
A możesz chociaż skrótowo opisać w jaki sposób je wzmacniasz?

#25 Kocur666  | Napisano 24 marzec 2011 - 07:43

Kocur666
  • Użytkownik
  • Postów: 1487
  • Dołączył: 24-czerwiec 07
  • Miasto: Szczecin
Sposob 1:
http://4x4.szczecin.pl/asg/augtyl1.jpg
http://4x4.szczecin.pl/asg/augtyl2.jpg
http://4x4.szczecin.pl/asg/augtyl3.jpg

W skrocie - w miejsce dziury - mocujesz kątownik z castoramy do mocowania czegos do sciany (polek czy cos ...)
Dlugosc musi pasowac.
Z zewnatrz jakos to zamaskowac trzeba...
Najlepiej jest zrobic z obu stron - ale z jednej tez moze troceh wytrzymac.
Dodatkowo konieczne jest podklejenie (albo skrecenie) tylnej plytki z stalowa/aluminiowa/mocna plastikowa plytka - tak zeby sie nie wyginal.

Sposob 2:
Tu niestety nie mam zdjec.
Chodzi o wyciecie z aluminium (ksztaltki w castoramie 2-3 mm grubosci) czegos co wejdzie miedzy gearbox a plytke.
W te alu - wkrecasz wkrety (zamiast w orginalne mocowania).
Oczywiscie lepsza bylaby stal bo alu potrafi wyrobic gwint.
Mam tak w obu augach - gearbox nie ma szans sie ruszyc.

Dodatkowo - do obu sposobow przydaje sie wlozenie dluzszej mocniejszej sprezyny ktora przyciska komore hopa do gearboxa.
Ja uzylem jakiegos springa z starego sprezynowego pistoletu.
2-3 zwoje wiecej i komora nie ma szans odskoczyc do przodu.

#26 Bojeq  | Napisano 24 marzec 2011 - 13:47

Bojeq
  • Użytkownik
  • Postów: 376
  • Dołączył: 04-listopad 07
  • Miasto: Ostrzeszów

Cytat

Dodatkowo konieczne jest podklejenie (albo skrecenie) tylnej plytki z  stalowa/aluminiowa/mocna plastikowa plytka - tak zeby sie nie wyginal.
Tzn, skręcenie tej plastikowej płytki która dociska GB do kątownika?

#27 Kocur666  | Napisano 24 marzec 2011 - 14:11

Kocur666
  • Użytkownik
  • Postów: 1487
  • Dołączył: 24-czerwiec 07
  • Miasto: Szczecin
Tak - ta plasticzna plytka ktora mocowana jest na 2 srubki w body.
Przez ktora przechodzi kabel zasilajacy (z prawejstrony).
Nawet jak sie ja zamocuje katownikiem - to ona sie bardzo latwo wygina.
Jest z plastiku 2 mm...
Akurat jak to robilem nie mialem aluminium czy tez stali - wiec podkleilem kawalkiem plastiku twardego - 3 mm grubosci.
Mimo sklejenia dwuskladnikowym mocnym klejem - oderwalo sie od wibracji przy strzelaniu (jedna plytka od drugiej).
Wiec - skrecilem je obie srubkami (wielkosc jak w gearboxie) i spilowalem je drumlem.
Teraz jest bardzo sztywne.

Dodatkowy plus jest taki - ze przy docisnieciu komora hopa, oraz z tylu playtka - gearbox ma nikle sznase peknac.
Testowalem na semi m165, ostatnio paredziesiat strzalow na auto m165 i wszystko smiga.
Ogolnie z auga da sei zrobic mocna parasnajpe - ale wymaga to troche dlubania.

#28 krauzak  | Napisano 24 marzec 2011 - 16:46

krauzak
  • Użytkownik
  • Postów: 272
  • Dołączył: 10-listopad 08
  • Miasto: Cz-Leszczyny
Apropo GB z A3,  to na m150 śmiga dwa lata na full auto - bez problemu. Jedynie co to po roku łożyska do wymiany. Zębatki seryjne, silnik też. Wszystko wytrzymuje :)

Edit: Ktos tam o zmiania silnika pisze - nie potrzeba, wystarczy MOSFET zamontować i reakcja na spust jest jak marzenia

Użytkownik krauzak edytował ten post 24 marzec 2011 - 16:47


#29 dwoik  | Napisano 09 styczeń 2017 - 08:02

dwoik
  • Użytkownik
  • Postów: 142
  • Dołączył: 04-czerwiec 07
  • Miasto: Wrocław
Drodzy koledzy, czy do aug'a są wzmacniane szkielety gearboxów? Lub inaczej - jaki szkielet należy kupić do aug'a - v3 typu g36, ak czy może jakiś specjalny? Chcę zbudować parasnajpę ale po przejżeniu sklepów internetowych nigdzie nie znalazłem gearboxa v3 CNC dedykowanego specjalnie do aug'a.

#30 kamilasssss  | Napisano 09 styczeń 2017 - 08:24

kamilasssss
  • Użytkownik
  • Postów: 9
  • Dołączył: 30-wrzesień 13
  • Miasto: Suwałki
jak cos mam na sprzedanie wzmocnienia tylnej klapki do auga robione wg mojego projektu na laserze

#31 EndeBeats  | Napisano 09 styczeń 2017 - 14:54

EndeBeats
  • Użytkownik
  • Postów: 1010
  • Dołączył: 04-wrzesień 14
  • Miasto:
Szkielet retro/core pasuje bez problemu do APS, do JG też powinien.

#32 Kocur666  | Napisano 09 styczeń 2017 - 15:01

Kocur666
  • Użytkownik
  • Postów: 1487
  • Dołączył: 24-czerwiec 07
  • Miasto: Szczecin

Wyświetl postUżytkownik dwoik dnia 09 styczeń 2017 - 08:02 napisał

Drodzy koledzy, czy do aug'a są wzmacniane szkielety gearboxów? Lub inaczej - jaki szkielet należy kupić do aug'a - v3 typu g36, ak czy może jakiś specjalny? Chcę zbudować parasnajpę ale po przejżeniu sklepów internetowych nigdzie nie znalazłem gearboxa v3 CNC dedykowanego specjalnie do aug'a.

A po co ci gearbox CNC jak masz tutaj V3 ?
Stockowy gearbox wytrzymuje M150 na full auto i 30 rps...
Aktualnie mam dwa aug- w jednym wrzucilem greabox na 8 mm kulkach i m150 - full auto z duzym rofem. Nic nie peka - jedyny problem to usztywnic gearbox w body (ja to zrobilem chamsko sruba na wylot z tylu).
V3 zeby pęknął potrzebuje duzo duzo duzo wiecej niz kiepski V2.
Moze tak z M180 i full auto... I slabe zaparcie tylu gearboxa.

Pozatym ... nawet jak ci peknie gearbox - to po prostu kupisz nowy.
Odpada przód - więc nie ma ryzyka uszkodzenia zebatek i lozysk - zreszta przez 11 lat zabawy z ask i tuningowania nigdy nie widzialem peknietego v3 wiec ciezko mi sie wypowiedziec co peka :)

ps. Planujesz cos wiecej niz 550 fps ? Bo do tego stock jest naprawdę wystarczający.

#33 dwoik  | Napisano 09 styczeń 2017 - 20:51

dwoik
  • Użytkownik
  • Postów: 142
  • Dołączył: 04-czerwiec 07
  • Miasto: Wrocław
Hej!
Dzięki za odpowiedź. Skoro stockowy gb wytrzymuje taką moc to 550 mi wystarczy. A tak z ciekawości, gdybym chciał robić jeszcze więcej to jakim szkieletem mogę się posiłkować? Bo przeglądając strony sklepów znalazłem gb v3 do gietek, do AK ale ani jednego dedykowanego v3 AUG

Wyświetl postUżytkownik EndeBeats dnia 09 styczeń 2017 - 14:54 napisał

Szkielet retro/core pasuje bez problemu do APS, do JG też powinien.

Poprostu gb v3 retro arms lub core tak? Nie jakiś tam dedykowany do AUGa tylko zwykły v3?

#34 EndeBeats  | Napisano 10 styczeń 2017 - 06:55

EndeBeats
  • Użytkownik
  • Postów: 1010
  • Dołączył: 04-wrzesień 14
  • Miasto:
Tak, w praktyce to dokładnie ten sam szkielet co w AUGu.

#35 dwoik  | Napisano 10 styczeń 2017 - 10:11

dwoik
  • Użytkownik
  • Postów: 142
  • Dołączył: 04-czerwiec 07
  • Miasto: Wrocław
EndeBeats - dzięki. Muszę to jeszcze przemyśleć bo co mi po pancernym gerboksie jak z tego co czytam może wylecieć przez kolbę lub inaczej - razem z kolbą:D powiedzcie mi, czy te AUGi naprawde tak się rozlatują czy jest to trochę przesadzone? Kusi mnie ten AUG ale już kiedyś miałem mocną replikę na gb v2 i to był horror, ciągle się to sypało i żadna z tego przyjemność. Nie chciałbym powtórki z rozrywki.

#36 mareq  | Napisano 10 styczeń 2017 - 10:26

mareq
  • Użytkownik
  • Postów: 940
  • Dołączył: 23-wrzesień 14
  • Miasto: Bielsko-Biała
Zawsze można dać komorę hopup, która jest przykręcana do czoła GB. Na pewno poprawi to szczelność.

#37 Kocur666  | Napisano 10 styczeń 2017 - 11:34

Kocur666
  • Użytkownik
  • Postów: 1487
  • Dołączył: 24-czerwiec 07
  • Miasto: Szczecin
Zeby w augu miec ponad 500 - musisz ustabilizowac gearbox z tylu.
Jest kilka patentow.
Normalnie jest to trzymane plastikowa klapka na dwie srubki 4 mm... Ktore wyrabiaja sie baaaardzo szybko (wklejone srubki w plastik - zwyczajnie to odpada od uderzen).
Patenty sa rozne. Ladniejsze i mniej.
Ja z uwagi ze moj aug JG ma 11 lat - przewiercilem korpus tak zeby podeprzec sruba gearbox. I tak mam malowany/ ghille na nim wiec zupelnie mi to nie przeszkadza. Szczelnosc po tym i stabilnosc jest idealna.
Robilem patenty z podparciem, z plytkami aluminiowymi w ktore wkecalem plytke z tylu (nagwintowane otwory) trójkątne wsporniki mocowane do bocznych dziur - tych do uchwytów po bokach, roznie da sie ...
Ale stockowe mocowanie nie wytrzyma dlugo, im czesciej je bedziesz odkrecac tym szybciej sie rozwali...
Przykrecana komora hopa tez nic nie da - bo komora hopa z lufa chodzi w augu luzno i nie jest mocowana do przedniego body.
Owszem - wtedy nie bedzie nieszczelnosci - ale gearbox i tak bedzie skakac w body (co celnosci pewnie nie poprawi).

#38 dwoik  | Napisano 10 styczeń 2017 - 11:47

dwoik
  • Użytkownik
  • Postów: 142
  • Dołączył: 04-czerwiec 07
  • Miasto: Wrocław
No tak. Widziałem parę Twoich wpisów i na nich bym się wzorował robiąc tak samo u siebie. Tylko pytanie - czy po tych opisanych przez Ciebie zabiegach replika jest na tyle bezawaryjna i celna żeby był sens się w ogóle za to zabierać? W którymś z tematów o AUGu czytałem że tak naprawdę to finalnie nie da się zrobić z AUGa bezawaryjnej celnej repliki. Prawda? Fałsz?

#39 TNTx2  | Napisano 10 styczeń 2017 - 13:28

TNTx2
  • Użytkownik
  • Postów: 49
  • Dołączył: 24-czerwiec 12
  • Miasto: Wrocław
Mareq, komora przykręcana do czoła gb? Zgaduję że to będzie jakaś nie dedykowana do auga, możesz podesłać jakiś link czy cuś?

#40 mareq  | Napisano 10 styczeń 2017 - 14:03

mareq
  • Użytkownik
  • Postów: 940
  • Dołączył: 23-wrzesień 14
  • Miasto: Bielsko-Biała
Chyba namieszałem :). Wydawało mi się, że AUGi mają komorę w stylu AK. Muszę chyba odszczekać to przykręcanie.