Daj cynk

Skocz do zawartości

Reklama płatna

Silniki do M130/M140/M150?


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
77 odpowiedzi w tym temacie

#21 KaXardas  | Napisano 07 maj 2013 - 21:08

KaXardas
  • Użytkownik
  • Postów: 420
  • Dołączył: 10-grudzień 11
  • Miasto: Łódź
Wie ktoś gdzie mogę dostać Torque Up od guardera?

#22 Rogaś  | Napisano 07 maj 2013 - 22:16

Rogaś
  • Moderator I
  • Postów: 3249
  • Dołączył: 02-maj 11
  • Miasto: Sosnowiec

Wyświetl postUżytkownik Chcu1995 dnia 06 maj 2013 - 18:08 napisał

Wszystko zajete, wydaje mi się że JG robi bardzo dobre silniki i tego co ty wymieniasz jest dobry. Cyma również jest dobra ale ten z JG jest chyba droższy i mocniejszy
Ehhh.... waćpan już niech nie doradza. Ile silników w rękach oprócz zwykłego stocka miałeś żeby pisać że ów silnik jest "bardzo dobry"

#23 gzelek19  | Napisano 07 maj 2013 - 22:19

gzelek19
  • Użytkownik
  • Postów: 57
  • Dołączył: 27-maj 10
  • Miasto: Leśna
Osobiście używam P&J niebieskodupnego neodymowego, jest dosyć silny dawał rade z m150, zależy od zasilania. Jedyna wada że jest stosunkowo wolny w porównaniu z innymi silnikami z podobnej półki.

Użytkownik gzelek19 edytował ten post 07 maj 2013 - 22:20


#24 KaXardas  | Napisano 07 maj 2013 - 22:31

KaXardas
  • Użytkownik
  • Postów: 420
  • Dołączył: 10-grudzień 11
  • Miasto: Łódź
tak czy inaczej... gdzie dostać Torque up Guardera Krótki? (militarialodz.pl odpada)

#25 Rogaś  | Napisano 07 maj 2013 - 22:40

Rogaś
  • Moderator I
  • Postów: 3249
  • Dołączył: 02-maj 11
  • Miasto: Sosnowiec

Wyświetl postUżytkownik gzelek19 dnia 07 maj 2013 - 22:19 napisał

Osobiście używam P&J niebieskodupnego neodymowego, jest dosyć silny dawał rade z m150, zależy od zasilania. Jedyna wada że jest stosunkowo wolny w porównaniu z innymi silnikami z podobnej półki.
Dawać rade może maluch na parkingu...

KaXardas... długo szukałem tego Guardera ale nigdzie go nie było. Kupiłem JBU HT. Co potrafi ? 23rps/500FPS na 18:1 LiPo 3S 20C i/lub 19rps/500FPS na 21:1 LiPo 3S 20C.

#26 KaXardas  | Napisano 07 maj 2013 - 22:42

KaXardas
  • Użytkownik
  • Postów: 420
  • Dołączył: 10-grudzień 11
  • Miasto: Łódź
Tak... tylko że ja mam 10.8v i na lipo  nie przejdę  tak żeby było 20rps ... da radę?

#27 Rogaś  | Napisano 07 maj 2013 - 22:46

Rogaś
  • Moderator I
  • Postów: 3249
  • Dołączył: 02-maj 11
  • Miasto: Sosnowiec
Nie wiem jakie masz zębatki... ale myślę że 20rps jesteś w stanie zrobić na 18:1 spokojnie przy 10.8V. Element UT też jest wart uwagi. Dodam że zabawa w Short Stroke to tez fajna sprawa. Skrócenie drogi tłoka i zębatki tłokowej o 2 zęby to strata około 10m/s ale rof idzie do góry.

#28 KaXardas  | Napisano 07 maj 2013 - 22:54

KaXardas
  • Użytkownik
  • Postów: 420
  • Dołączył: 10-grudzień 11
  • Miasto: Łódź
Mam 16:1 zęby ile teby jbu kosztuje? I gdzie go można dostać? Przypominam że mam sp130

#29 Rogaś  | Napisano 07 maj 2013 - 23:12

Rogaś
  • Moderator I
  • Postów: 3249
  • Dołączył: 02-maj 11
  • Miasto: Sosnowiec
Ja kupiłem na specshopie, czy są dostępne, musisz sprawdzić. Możesz też szukać G&P HT albo G&P120.
130 na 16:1... silnik będzie się grzał!

#30 KaXardas  | Napisano 07 maj 2013 - 23:45

KaXardas
  • Użytkownik
  • Postów: 420
  • Dołączył: 10-grudzień 11
  • Miasto: Łódź
A jakieś inne opcje masz? Bo nic znaleść nie mogę :/ a g &p nie wezmę

#31 Rogaś  | Napisano 08 maj 2013 - 00:00

Rogaś
  • Moderator I
  • Postów: 3249
  • Dołączył: 02-maj 11
  • Miasto: Sosnowiec
Zamów sobie silnik z WGCSHOP...

#32 Kohan warrior  | Napisano 08 maj 2013 - 08:04

Kohan warrior
  • Użytkownik
  • Postów: 323
  • Dołączył: 16-styczeń 11
  • Miasto: Murowana Goślina
Max speed element na sp130 oraz 16:1 daje 33k/s oraz 470 fps i nic mi sie nie zgrzalo..

#33 KaXardas  | Napisano 09 maj 2013 - 11:26

KaXardas
  • Użytkownik
  • Postów: 420
  • Dołączył: 10-grudzień 11
  • Miasto: Łódź
Dobra.. mam okazję kupić takowy:
http://www.asgshop.p...ukt.php?id=4023

Co o nim myślicie?

#34 kermit  | Napisano 09 maj 2013 - 22:25

kermit
  • Użytkownik
  • Postów: 610
  • Dołączył: 17-listopad 04
  • Miasto: Warszawa
KaXardas - nie polecam silnika A-Z - nie udały się systemie wg mnie.
Miałem parę przykładów - grzanie się silnika na sp120, co śmieszniejsze dodawane są do nowych mechboxów systemy - ja miałem okazję bawić się z mechboxem na m170 - ten silnik nie potrafił udźwignąć sp150 na STU (w tym mechboxie)... Mocniejszy od niego był już ultimate t-3000 czy jakoś tak w wersji hi-speed...

#35 KaXardas  | Napisano 10 maj 2013 - 06:11

KaXardas
  • Użytkownik
  • Postów: 420
  • Dołączył: 10-grudzień 11
  • Miasto: Łódź
Dobra... czekam na więcej opinii co do tego silnika. Bo nadal nie jestem zdecydowany

#36 Kohan warrior  | Napisano 10 maj 2013 - 07:55

Kohan warrior
  • Użytkownik
  • Postów: 323
  • Dołączył: 16-styczeń 11
  • Miasto: Murowana Goślina
Typ silnika ktory podales to medium, one wchodza do sig sauer'ów. Kup gfc/shs/element, moim skromnym zdaniem jedne z najlepszych silnikow na naszym malutkim rynku. Slyszalem rowniez ze silniki Core sa dosc dobre.


#37 Guest (ID:6452)  | Napisano 10 maj 2013 - 10:35

Guest (ID:6452)
  • Validating
  • Postów: 118
  • Dołączył: 22-listopad 05
  • Miasto:
Sig-Sauerów powiadasz? Do których?

#38 wiciok  | Napisano 10 maj 2013 - 11:07

wiciok
  • Admin
  • Postów: 5476
  • Dołączył: 17-październik 10
  • Miasto: Mielec/Kraków
SIGów jak już.

#39 KaXardas  | Napisano 10 maj 2013 - 13:22

KaXardas
  • Użytkownik
  • Postów: 420
  • Dołączył: 10-grudzień 11
  • Miasto: Łódź
ćhodzi mi jego krótką wersję :D chyba wiadomo... chyba....

#40 Kohan warrior  | Napisano 10 maj 2013 - 13:50

Kohan warrior
  • Użytkownik
  • Postów: 323
  • Dołączył: 16-styczeń 11
  • Miasto: Murowana Goślina
Lol, też mi różnica.