Daj cynk

Skocz do zawartości

Reklama płatna

Silniki do M130/M140/M150?


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
80 odpowiedzi w tym temacie

#61 EndeBeats  | Napisano 01 grudzień 2014 - 22:44

EndeBeats
  • Użytkownik
  • Postów: 1094
  • Dołączył: 04-wrzesień 14
  • Miasto:
http://www8.wgcshop....2&view_choice=a

#62 wiciok  | Napisano 01 grudzień 2014 - 22:49

wiciok
  • Admin
  • Postów: 5485
  • Dołączył: 17-październik 10
  • Miasto: Mielec/Kraków
Dobre, w pewnym rodzimym sklepie na G ten silnik kosztuje 199zł :icon_biggrin:

#63 EndeBeats  | Napisano 01 grudzień 2014 - 22:59

EndeBeats
  • Użytkownik
  • Postów: 1094
  • Dołączył: 04-wrzesień 14
  • Miasto:
Właśnie dlatego się pytam :v
<EOT> Wie ktoś coś o nim? </EOT>

Użytkownik EndeBeats edytował ten post 01 grudzień 2014 - 23:00


#64 kajtoo5  | Napisano 06 styczeń 2015 - 17:59

kajtoo5
  • Użytkownik
  • Postów: 161
  • Dołączył: 29-kwiecień 10
  • Miasto: Ząbki/Warszawa
Siemano.
Składam sobie replikę i stanąłem w obliczu ważnego problemu.
Mianowicie nie wiem jaki silnik dobrać do mojego setu.
Chciałbym aby replika pracowała na sprężynie sp130 guardera (EWENTUALNIE sp140, jeśli da radę), bo chciałem osiągnąć fpsy od 450 wzwyż (nie więcej niż 500, ale wątpię, żebym dał radę znacznie zbliżyć się do tej granicy), na zębatkach stalowych X tech ( wysoce możliwe, że to te http://taktyczny.com...e_gear_200.html ). I tu jest problem, bo silnik jakim dysponuję do Golden Eagle z niebieską dupą oraz PJ z niebieską dupą. Oba silniki dają sobie radę ale reakcja na spust już pozostawia sporo do życzenia, a warto zaznaczyć, że narazie pracują na sprężynie m115 elementa.
Jaki silnik za nieduże pieniądze polecacie, żeby na sp130 (tudzież sp140) osiągnąć ładną reakcję na spust?
Dodam, że jak narazie pracuję na baterii redox 7,4V 2400mAh 20C, ale nie wykluczam przejścia na 11,1V

Czy fakt, że mam plastikowe łożyska ślizgowe może być aż tak istotny?

#65 EndeBeats  | Napisano 06 styczeń 2015 - 19:37

EndeBeats
  • Użytkownik
  • Postów: 1094
  • Dołączył: 04-wrzesień 14
  • Miasto:
Także ponawiam pytanie o silnik E&L do sprężyn M170.

#66 wiciok  | Napisano 06 styczeń 2015 - 19:38

wiciok
  • Admin
  • Postów: 5485
  • Dołączył: 17-październik 10
  • Miasto: Mielec/Kraków
Żaden, wsadzaj łożyska kulki, dobre lipo 3s i grube kable+mosfet. Jak dalej za wolno to szybsze zęby, a dopiero potem silnik.

#67 Trzmiel  | Napisano 15 styczeń 2015 - 11:21

Trzmiel
  • Moderator I
  • Postów: 745
  • Dołączył: 27-maj 06
  • Miasto: Gdańsk
@EndeBeats Ostatnio z powodu spalenia mojej Systemy AtoZ, musiałem na szybko wymienić silnik w m16 (650fps@Sp170 guardera), wybór padła na nic mi nie mówiący GP1000 (za to dostępny na miejscu). O dziwo replika strzela naprawdę przyzwoicie. Za te niecałe 140zł warto rozważyć.
Z tego co pamiętam krótka wersja też jest dostępna.

#68 adrIan  | Napisano 15 styczeń 2015 - 13:18

adrIan
  • Użytkownik
  • Postów: 251
  • Dołączył: 01-maj 08
  • Miasto: Warka
Ten GP1000, o taki :

Cytat


to dokładnie to samo co GFC Tornado F1.

#69 EndeBeats  | Napisano 15 styczeń 2015 - 16:39

EndeBeats
  • Użytkownik
  • Postów: 1094
  • Dołączył: 04-wrzesień 14
  • Miasto:
Dzięki za odpowiedź, to na 100% to samo co GFC? jest tańszy o 13zł, np i mam jeszcze darmową wysyłkę.

#70 adrIan  | Napisano 16 styczeń 2015 - 01:11

adrIan
  • Użytkownik
  • Postów: 251
  • Dołączył: 01-maj 08
  • Miasto: Warka
W środku to samo, bo przekładałem wirniki. Z zewnątrz różnią się oczywiście naklejką, długością szczotek i zębatką ( GP1000 ma lepszą ) chociaż nie wykluczam róznicy partii. Generalnie można śmiało brać :D

#71 EndeBeats  | Napisano 16 styczeń 2015 - 21:19

EndeBeats
  • Użytkownik
  • Postów: 1094
  • Dołączył: 04-wrzesień 14
  • Miasto:
Dzięki :D

#72 Trasher  | Napisano 05 luty 2016 - 23:21

Trasher
  • Użytkownik
  • Postów: 3
  • Dołączył: 04-sierpień 14
  • Miasto: Jankowice
Jaki silnik do M130 , 18;1 , active break ??
wolałbym żeby cena nie przekraczała 250 zł

#73 wiciok  | Napisano 05 luty 2016 - 23:56

wiciok
  • Admin
  • Postów: 5485
  • Dołączył: 17-październik 10
  • Miasto: Mielec/Kraków
130 na 18:1 to pociągnie w zasadzie każdy sensowny silnik HT.

#74 Emcet  | Napisano 17 sierpień 2016 - 17:49

Emcet
  • Użytkownik
  • Postów: 1929
  • Dołączył: 08-styczeń 13
  • Miasto: Świdnik
Zabrałem się za swoje SWD A&K. Chcę to złożyć tak jak było planowane - na m150. Problem w tym, że posiadam wszystkie elementy, poza solidnym silnikiem HT i póki co muszę posiłkować którymś z dwóch poniższych:
Stock ze Specny
Szary Stock z A&K.
O ile wiem, iż ferrytowa Specna jakoś tam pociągnie i m150 na 11,1V, to silniki A&K są dla mnie niewiadomą. Który Waszym zdaniem lepiej wykorzystać?

#75 wiciok  | Napisano 17 sierpień 2016 - 18:21

wiciok
  • Admin
  • Postów: 5485
  • Dołączył: 17-październik 10
  • Miasto: Mielec/Kraków
IMHO Specnę, ale raczej nie będzie wielkich różnic między nimi.

Najlepiej znajdź kogoś ze spalonym neodymem, odkup i wsadź do niego wirnik z jednego z powyższych.

#76 Emcet  | Napisano 17 sierpień 2016 - 19:04

Emcet
  • Użytkownik
  • Postów: 1929
  • Dołączył: 08-styczeń 13
  • Miasto: Świdnik
Problem w tym, że na koncie mam 2,74zł :teeth:

#77 EndeBeats  | Napisano 17 sierpień 2016 - 19:49

EndeBeats
  • Użytkownik
  • Postów: 1094
  • Dołączył: 04-wrzesień 14
  • Miasto:
Dozbieraj do niebieskodupcej cymy/ejenkej/piendżej :teethh:.

#78 White1981  | Napisano 26 sierpień 2016 - 23:10

White1981
  • Użytkownik
  • Postów: 131
  • Dołączył: 18-kwiecień 15
  • Miasto:
Cymka cudo:) Kręci aż miło:)

#79 Mat_hew_TGASG  | Napisano 11 październik 2017 - 13:18

Mat_hew_TGASG
  • Użytkownik
  • Postów: 2
  • Dołączył: 07-marzec 09
  • Miasto: Zakopane
Witam
Postanowiłem po raz pierwszy zajrzeć do swojego g36c (jg) na własne rękę.
Wymieniłem cały tłok i sprężynę na m130. Silnik i zebatki pozostaly stockowe. Po skreceniu gearboxa do kupy, oddalem próbny strzal i całość zdawala sie działać. Na strzelance, po podłączeniu baterii i naciśnięciu spustu, replika wydała dźwięk jakby chciała ale nie mogła. Sprawdziłem baterie w innej replice,  działała bez problemu.
Jako że jestem dość zielony w kwestii technicznej, nie wiem czy jest to wina silnika czy zbyt słabej baterii (8.4 nimh). Był bym wdzieczny za radę

#80 slawek96  | Napisano 11 październik 2017 - 15:12

slawek96
  • Użytkownik
  • Postów: 168
  • Dołączył: 23-styczeń 15
  • Miasto: Rzeszów
Rzadko który stockowy silnik uciągnie sprężynę M130 i to na baterii NiMh 8,4. Ja bym spróbował najpierw zmienić baterię na LiPo 7,4, jeśli dalej nie uciągnie to zostaje wymiana silnika na neodymowy.