Daj cynk

Skocz do zawartości

Reklama płatna

Li-Po do MP5

• Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 Kceur  | Napisano 20 luty 2012 - 20:38

Kceur
  • Użytkownik
  • Miasto: Krosno
Witam !
Od padnięcia mojej batki w cm.049 poszedłem do sklepu szukać zastępczej. W modelarskim polecono mi baterie Li-Po. I tu moje pytanie. Czy opłaca się wymieniać baterię na tego typu rodzaju. Napięcia jakie mi polecano to 7,2 i 11,1 . Które będzie najlepszym rozwiązaniem ? Czy w replice (cm.049) wystarczy kupić przejściówkę podłączyć i można już strzelać , czy trzeba coś jeszcze. Jaką ładowarkę polecacie do tego typu baterii ? Czy ta 7,2 zapewni wystarczający rof w mojej replice ?

Jestem zielony w tych sprawach tak więc chciałbym się dowiedzieć nieco na ten temat.

Pozdrawiam Kceur

#2 Nitro  | Napisano 20 luty 2012 - 20:45

Nitro
  • Użytkownik
  • Miasto: Gdynia/Chojnice
7.4 idealnie do twojej repliki się nada.Nawet bym nie radził ładować do niej 11.1.Co do ładowarki najlepszą będzie jakiś imax/turnigy acucell.Możesz też się rozejrzeć za jaką ładowarką ala powerbean,jednak ich nie polecam,bo za niewiele więcej możesz mieć imaxa :)

O zaletach i wadach lipo jest duuuży temat w dziale o zasilaniu.

Ja tam żadnych wad nie widzę.Mi jeszcze nigdy nie wybucha/zapaliła/spuchła bateria.
A w zimę nie musisz się martwić,że ci mróz zabije baterię.
Do lipo polecam wtyczki Deans.

Użytkownik nicknitro edytował ten post 20 luty 2012 - 20:52

#3 Marrtinez  | Napisano 20 luty 2012 - 20:45

Marrtinez
  • Moderator I
  • Miasto: Bielsko-Biała
7,4 (nie 7,2 bo nie ma takich LiPo o ile mi wiadomo) wystarczy w zupełności i zapewni zadowalający ROF.
Można połączyć przejściówką ale lepiej zastąpić starą wtyczkę (zapewne tamiyę) wtykiem typu T.
Co do ładowarki - ile możesz na nią przeznaczyć?

Użytkownik Marrtinez edytował ten post 20 luty 2012 - 20:46

#4 Kceur  | Napisano 20 luty 2012 - 21:03

Kceur
  • Użytkownik
  • Miasto: Krosno