Daj cynk

Skocz do zawartości

Reklama płatna

Silnik PJ vs ?


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
8 odpowiedzi w tym temacie

#1 Gość_Rengi_*  | Napisano 05 marzec 2012 - 09:08

Gość_Rengi_*
  • Gość
Cześć.
Chciałbym zwiekszyć RoFa w mojej replice, stockowo jest zamontowany silnik PJ co przy konfiguracji zęby 13:1(SHS) , sprężyna 130, LiPo 11,1 20C 2200mah daje 18-19k/s.Jako ,że w obecnych czasach 460fps w karabinie wsparcia to ewidentnie za mało (mam na myśli szturmowców z 500fps),chciałbym włożyć sprężyne 150 nie pogarszając RoFa.Jaki silnik byście polecili?

Użytkownik Rengi edytował ten post 05 marzec 2012 - 09:09


#2 Kulisz  | Napisano 05 marzec 2012 - 09:47

Kulisz
  • Użytkownik
  • Postów: 111
  • Dołączył: 06-sierpień 07
  • Miasto: Kraków
A może zamiast iść w wyścig na FPS, to polepszyć skupienie i zasięg repliki? Wtedy taki szturmowiec z 500FPS ale słabym zasięgiem będzie walił do Ciebie 50 kulek i Cię nie ubije, a Ty strzelisz 3 serie po 3 kulki i go prawdopodobnie trafisz.
Co do ROFA, możesz spróbować załadować jakiś silnik o większym momencie(np. SHS, Hornbill) i będzie trochę lepiej od stocka.

#3 Ero-senin  | Napisano 05 marzec 2012 - 13:35

Ero-senin
  • Użytkownik
  • Postów: 161
  • Dołączył: 28-styczeń 08
  • Miasto: Kraków
Troszkę mnie przeraża , że kiedyś 450 fps w super 9  to było dużo za dużo a teraz 460 przy dobrym rofie to mało ;/
Silnik Elementa ITU , precrurka i dobra komora HU + gumka .
Najlepiej napisz jaką replikę chcesz upgradować :]

#4 bamper12  | Napisano 05 marzec 2012 - 15:41

bamper12
  • Użytkownik
  • Postów: 560
  • Dołączył: 13-wrzesień 08
  • Miasto:
M150 do zębów 13:1    O_o ??

Mi się wydaje, że troche za bardzo będzie ten silnik obciążony i się będzie grzał... ale głowy nie dam.

Więc jak ktoś wie lepiej i testował proszę o poprawienie ;)

Pzdr.

#5 wiciok  | Napisano 24 luty 2015 - 21:09

wiciok
  • Admin
  • Postów: 5476
  • Dołączył: 17-październik 10
  • Miasto: Mielec/Kraków
Odświeżę.

Mam dość istotne pytanie - czy silniki neodymowe z niebieskimi dupkami CYMY, A&K/PJ i JG czymkolwiek się od siebie różnią, czy to może jedno i to samo z różnymi naklejkami?

#6 slepy  | Napisano 03 marzec 2015 - 01:32

slepy
  • Użytkownik
  • Postów: 534
  • Dołączył: 14-czerwiec 06
  • Miasto: Trzebinia
Zrobiłem sobie kiedyś porównanie, właśnie niebieskodupny P&J i JG (aka Golden Eagle). P&J był nieco wolniejszy i silniki różniły się nieco od siebie. Zawsze stawiałem JG o oczko wyżej niż P&J.

Test był robiony jakieś 2 lata temu, więc od tamtego czasu coś mogło się zmienić... Także obecnie może to być mało miarodajne ;)

#7 wiciok  | Napisano 16 wrzesień 2015 - 20:04

wiciok
  • Admin
  • Postów: 5476
  • Dołączył: 17-październik 10
  • Miasto: Mielec/Kraków
W chwili obecnej miałem już porównanie między A&K i JG. Silniki zdecydowanie mają różne magnesy - A&K można przekręcić dość lekko (choć i tak ciężej, niż zwykłe silniki), natomiast JG w tej kwestii bliżej do potworów w stylu Elementa.

#8 Rogaś  | Napisano 17 wrzesień 2015 - 20:08

Rogaś
  • Moderator I
  • Postów: 3248
  • Dołączył: 02-maj 11
  • Miasto: Sosnowiec
Według mnie i tego co ja dotykam na serwisie, są to te same silniki, czy to PJ, Cyma, A&K, Krytac, Golden Eagle, Power coś tam.
Różnice wynikają chyba z serii produkcyjnej i to jakie podzespoły im się trafią do złożenia takiego silnika.

#9 wiciok  | Napisano 17 wrzesień 2015 - 20:31

wiciok
  • Admin
  • Postów: 5476
  • Dołączył: 17-październik 10
  • Miasto: Mielec/Kraków
Hmm, bardzo możliwe.