Daj cynk

Skocz do zawartości

Reklama płatna

Przetrwanie na pustyni

• Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 Frontal  | Napisano 23 maj 2012 - 21:47

Frontal
  • Użytkownik
  • Miasto: Wrocław
No właśnie, mam dosyć egzotyczny problem. Otóż w wakacje jadę na road tripa po USA i na pewno zdarzy się tak, że będę musiał nocować na pustyni lub w innym podobnym terenie w namiocie. Z racji, że kompletnie nie znam się na survivalu, byłbym wdzięcznym za jakieś porady jak uniknąć pożarcia przez dziką zwierzynę czy wychłodzenia, miesiąc to wrzesień. Proszę o poważne potraktowanie tematu i z góry dziękuje za konstruktywne wypowiedzi.

#2 jakim  | Napisano 23 maj 2012 - 22:21

jakim
  • Użytkownik
  • Miasto:

Wyświetl postUżytkownik Frontal dnia 23 maj 2012 - 21:47 napisał

No właśnie, mam dosyć egzotyczny problem. Otóż w wakacje jadę na road tripa po USA i na pewno zdarzy się tak, że będę musiał nocować na pustyni lub w innym podobnym terenie w namiocie. Z racji, że kompletnie nie znam się na survivalu, byłbym wdzięcznym za jakieś porady jak uniknąć pożarcia przez dziką zwierzynę czy wychłodzenia, miesiąc to wrzesień. Proszę o poważne potraktowanie tematu i z góry dziękuje za konstruktywne wypowiedzi.
Poczytaj książki Bear'a Grylls'a.
Zawsze to coś pomorze, skonsultuj się z ,,trenerami" od surwivalu jeżeli masz hajs i chęci.

#3 zuczek  | Napisano 23 maj 2012 - 22:29

zuczek
  • Użytkownik
  • Miasto: Elbląg/gdańsk
Chyba nie jedziesz na hardcore survival, prawda? Poleciłbym dobry polar, gore-tex koniecznie palnik do gotowania i ciepły śpiwór.

#4 Mortis  | Napisano 24 maj 2012 - 08:08

Mortis
  • Użytkownik
  • Miasto: Poznań
Książki Bear Gryllsa? Są dobre jako powieść przygodowa, (że się tak wyrażę), ale jako poradnik przetrwania to ja bym ich nie brał... zabić się idzie.

#5 jakim  | Napisano 24 maj 2012 - 12:50

jakim
  • Użytkownik
  • Miasto:

Wyświetl postUżytkownik Mortis dnia 24 maj 2012 - 08:08 napisał