Daj cynk

Skocz do zawartości

Reklama płatna

[Sklep] Deltashop


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
157 odpowiedzi w tym temacie

#141 karol_alasz  | Napisano 20 kwiecień 2016 - 22:35

karol_alasz
  • Użytkownik
  • Postów: 755
  • Dołączył: 05-marzec 11
  • Miasto: Szczecin
No to może jest i dla mnie światełko w tunelu na moje 32 zyki... Albo 4 metry kabelka 16awg czarnego... Ale to podobno ostatnio strzasznie deficytowy towar.

#142 seger  | Napisano 21 kwiecień 2016 - 10:50

seger
  • Weteran
  • Postów: 3936
  • Dołączył: 19-czerwiec 08
  • Miasto: Świdnik
Bull szit... mam tego kabla na tony i w lepszej cenie :) Ale jak ktoś lubi przepłacać... ;)

#143 karol_alasz  | Napisano 25 kwiecień 2016 - 13:30

karol_alasz
  • Użytkownik
  • Postów: 755
  • Dołączył: 05-marzec 11
  • Miasto: Szczecin
Brałem różne duperele i przy okazji-szukać się nie chciało.
Niemniej jednak, Delta kaskę skroiła a towaru ani zwrotu nie zobaczyłem...

A tego kable co u Ciebie na tony to do Ciebie czy skund inund można pobrać?

No to apdejt w sprawie.
Kolejny telefon do Delty-tym razem zostało załatwione to tak jak powinno od razu po zaistnieniu sytuacji-przelew PayPal'em (tak została opłacona transakcja kupna) dotarł w ciągu dosłownie 3-4 minut.

Mam nadzieję, że te ostatnie potknięcia już się więcej nie przydarzą Delcie, bo naprawdę uważam ,że porządny to sklep... A różni się po rynku kręcą.

#144 Jarmoluh  | Napisano 10 maj 2016 - 16:09

Jarmoluh
  • Użytkownik
  • Postów: 34
  • Dołączył: 27-luty 14
  • Miasto:
A ja mam pozytywną opinię. Po zebraniu rzeczy do koszyka szybki telefon do sklepu z pytaniem czy to co wybrałem jest 100% dostepne. Okazało się, że lufa którą mam w koszyku już jest niedostępna. Po krótkiej rozmowie doradzono mi inną. Druga sprawa, że osoba z którą rozmawiałem specjalnie poszła sprawdzić czy wszystko jest na stanie. Dzięki temu znalazł się nawet przycisk ptt który chciałem. Trzecia rzecz to to, że przez moje niedopatrzenie nie zamówiłem wszystkiego, a zamówienie było już złożone i opłacone. Znów telefon z pytaniem co z tym zrobić. Oni bez problemu dopakowali rzecz do paczki, a ja przelałem tylko pieniądze za towar.
Ogólnie plus za doradztwo, kontakt i podejście do klienta.

#145 Ru-D  | Napisano 13 maj 2016 - 16:25

Ru-D
  • Użytkownik
  • Postów: 153
  • Dołączył: 08-sierpień 06
  • Miasto: Sochaczew
2 razy zakupy i 2 razy dali d...

Pierwsze zamówienie- 2 sztuki combat shirt w rozmiarach XL i L. Po otrzymaniu paczki w środku znalazłem 2 sztuki w rozmiarze L. Zgłoszenie reklamacji trwało prawie 2 tygodnie i gdybym nie napisał na FB za pewne do dziś nic w tej sprawie nie było by zrobione.
W ramach przeprosin otrzymałem rabat więc postanowiłem zaufać, że już tym razem bardziej przyłożą się do obsługi klienta więc...

Drugie zamówienie- tłumik dźwięku QD. Po założeniu go na tłumik płomienia obraca się wesoło i lata luźno, ponieważ element zatrzaskujący nie stabilizuje się dzięki wbudowanej w nim kulce...

Szczerze nie polecam, ponieważ jeśli po pierwszej wtopie nie potrafili wyciągnąć wniosków i zacząć sprawdzać jakość towaru i to czy na pewno jest tym za co klient zapłacił to ja nie mam zamiaru bawić się w loterię i ponosić koszty przesyłki by odsyłać do nich towar...

#146 Puloman  | Napisano 14 maj 2016 - 07:15

Puloman
  • Użytkownik
  • Postów: 778
  • Dołączył: 16-grudzień 12
  • Miasto: Przyborów / Nowa Sól
Kilka razy kupowałem i znajomi. Dali dupy.
Zamawiana sprężyna guardera, przysłali JBU i 10 zł w paczce.... Oczywiście odsyłanie sprężyny i zwrot kasy. Dla sklepu to nie było dziwne i mówili, że JBU lepszy od guardera.
Wysyłka? Zamówiłem jakąś drobnicę za 30zł przez allegro. Paczka została wysłana tydzień później...
Razem z ekipą stwierdziliśmy, że więcej tam nie bierzemy przy takim zachowaniu, chyba że serio nie ma nic gdzieś indziej.

#147 Szycha201  | Napisano 20 maj 2016 - 08:53

Szycha201
  • Użytkownik
  • Postów: 135
  • Dołączył: 09-maj 11
  • Miasto: Mikołów
Ja też średnio jestem zadowolony ze sklepu.

Zamówiłem w piątek wieczór 3 duperele typu styki, dysza.. Zrealizowane dopiero w środę, wysłane Inpostem o 19. Czyli tak naprawdę paczka ruszyła do mnie dopiero w czwartek. Więc stres czy dzisiaj dojdzie i będzie można w weekend się wybrać.

Co jak co ale tyle czasu na spakowanie 3 rzeczy... Inne sklepy potrafią wysłać jeszcze tego samego dnia.

EDIT: Paczka dotarła, zamiast zębatki O przyszła D.. Ręce opadają..

#148 Białas  | Napisano 04 sierpień 2016 - 12:55

Białas
  • Użytkownik
  • Postów: 8
  • Dołączył: 08-marzec 16
  • Miasto: Sosnowiec
Odradzam!

Kupiłem w kwietniu plecak - miał być w wz93, przyszedł w Pencott GZ. Plecak odesłałem, na pieniądze czekam do dzisiaj...

#149 zielen  | Napisano 04 sierpień 2016 - 13:52

zielen
  • Użytkownik
  • Postów: 532
  • Dołączył: 19-grudzień 11
  • Miasto: Łódź
Nie polecam, zrobiłem zamówienie 13.07 i z miejsca opłaciłem, wszystko pięknie, ucieszony oczekiwałem numeru przesyłki inpost. Jednak dzień później dostaje telefon, nie ma kilku części, propozycja wymiany bądź zwrotu różnicy, wybrałem opcje numer dwa. Następne dwa dni, zero informacji, nic się nie ruszyło, ststus paczki bez zmian, dopiero 16.07 dostałem kolejny telefon, znowu okazało się, że nie ma kilku rzeczy, lekko zirytowany poprosiłem o zamiane jednej i o zwrot różnicy za pozostałe. Kolejnego dnia znowu cisza. W końcu 18.07 dostałem maila, że zamówiony towar został wysłany, tutaj ogromny plus dla inpost'u - następnego dnia, tj. 19.07 SMS - paczka czeka w paczkomacie. Zadowolony, że już dostałem graty odebrałem swoje zamówienie - tutaj duży plus, paczka dobrze zapakowana, kartonowe pudełeczko owonięte grubą warstwą foli bąbelkowej, w środku pudełka znowu folia bąbelkowa, wszystko sklejone porządnie taśmą, zapakowane w koperte kuriera. Entuzjazm jednak spadł po powrocie na włości i rozpakowaniu, - wszystkie zamówione produkty, papierologia, rachunek, róźnica w kwocie zapakowana ładnie w torebeczke strunową (wcześniej umawialiśmy się telefonicznie na taką forme zwrotu pieniędzy) obecne jednak problem był z jedną częścią, mianowicie z prowadnicą sprężyny Prometheus do V2. Na zdjęciach na stronie WWW prowadnica to standardowa V2, z opisu wynikało to samo oraz, że jest kompatybilna z GB w standardzie V2. W mojej paczce nie było jednak prowadnicy Prometheus V2&V8 SHAFT a prowadnica V2 do Tokyo Marui Next Gen Recoil Shock. Jasne, niby jest kompatybilna z V2 - wchodzi na swoje miejsce ALE:
a) Nie posiada stabilizatorów po bokach
b) Nie posiada gwintu do śruby prowadnicy kolby
c) W miejscu gwintu jest za to dziura na wylot, zgaduje, że to właśnie przez tą dziure przechodzi trzpień od tłoka generującego odrzut.
Moim zdaniem powyższe różnice czynią ją niekompatybilną ze standardem V2.
Krótko mówiąc DeltaShop wprowadziła mnie w błąd opisem oraz zdjęciem oferującymi produkt który chciałem a w rzeczywistości posiadając zupełnie inny.

Reasumując - sklep z dużą ofertą porządnych części, realnie większość z nich jest ciągle niedostępna a bardzo często nawet te ze statusem "dostępne" są...niedostępne. Odnosze wrażenie, że sklep internetowy nie jest w ogóle aktualizowany bądź altualizowany raz na dwa - trzy miesiące. Opisy niezgodne z realnym produktem (patrz moja prowadnica) to już "niedopatrzenie" dużego kalibru, można się naciąć i późnie trzeba bawić się w wymiany, zwroty trwoniąc swój czas.
Na plus natomiast dobry kontakt i obsługa, telefony z informacjami, szybka odpowiedź na maila, zwrot pieniędzy za prowadnice - trzy dni po wysłaniu przezemnie paczki kasa była już na koncie. Niestety to było moje ostatnie zamówienie w tym sklepie a szkoda, bo wcześniej nie miałem problemów i mają bardzo dobrą oferte. Pozostaje śledzić temat i wyczekiwać postów, że coś zmieniło się na lepsze.

Użytkownik zielen edytował ten post 04 sierpień 2016 - 13:57


#150 krycha_666  | Napisano 21 kwiecień 2017 - 14:35

krycha_666
  • Użytkownik
  • Postów: 6
  • Dołączył: 22-wrzesień 16
  • Miasto: Kraków
Złożone zamówienie 12.04, lufa PDI 6.01 509mm. Na stronie sklepu status dostępna. Dodatkowo wystawiona aukcja na której zamówiłem lufę.

Pierwszy e-mail 13.04 z grzecznym zapytaniem o termin wysyłki. Bez odpowiedzi, następnie telefon 14.04, z informacją, że paczka z częściami jest u celników i w następnym tygodniu zostanie wysłana. Dzisiaj tj. 21.04, telefonicznie dostałem informację, że jednak paczka dopiero leci od dostawcy i nie wiedzą kiedy ją dostaną, może za 2 tygodnie...

Edytuję post jak sprawa się wyjaśni, ale generalnie mętne tłumaczenia oczywiście tylko i wyłącznie telefoniczne, na maile nie odpisują.

Wyświetl postUżytkownik krycha_666 dnia 21 kwiecień 2017 - 14:35 napisał

Złożone zamówienie 12.04, lufa PDI 6.01 509mm. Na stronie sklepu status dostępna. Dodatkowo wystawiona aukcja na której zamówiłem lufę.

Pierwszy e-mail 13.04 z grzecznym zapytaniem o termin wysyłki. Bez odpowiedzi, następnie telefon 14.04, z informacją, że paczka z częściami jest u celników i w następnym tygodniu zostanie wysłana. Dzisiaj tj. 21.04, telefonicznie dostałem informację, że jednak paczka dopiero leci od dostawcy i nie wiedzą kiedy ją dostaną, może za 2 tygodnie...

Edytuję post jak sprawa się wyjaśni, ale generalnie mętne tłumaczenia oczywiście tylko i wyłącznie telefoniczne, na maile nie odpisują.

Paczka z DeltaShopu dotarła dzisiaj tj. 17.05.  Proszę admina o dorzucenie tej informacji do postu #150

#151 OjciecMateusz  | Napisano 25 kwiecień 2017 - 13:19

OjciecMateusz
  • Użytkownik
  • Postów: 15
  • Dołączył: 10-październik 16
  • Miasto: Gliwice
Czołem!
Zrobiłem tylko jedno zamówienie w Deltashopie - pierwsze i ostatnie. Zamówiłem sorbopad, dostałem nie to co zamówiłem, wypadł weekend i zostałem bez repliki.

Dopóki tu nie trafiłem, myślałem, że tylko ja miałem pecha.

#152 Sarecik  | Napisano 26 kwiecień 2017 - 19:02

Sarecik
  • Użytkownik
  • Postów: 36
  • Dołączył: 04-lipiec 15
  • Miasto: Lubin
Wybrakowany asortyment (pojedyncze sztuki na stanie) i niewyobrażalnie długa wysyłka. Zamówione w środę, informacje o skompletowaniu zamówienia dostałem w poniedziałek. Sama paczka doszła również w środę. Łącznie cała sprawa zajęła tydzień. Azteko z siedzibą również w Warszawie, mając tyle samo czasu (równoległe zamówienie) zrobiło to 7 razy szybciej bo w 24h.
Osobiście odradzam ten sklep. Nigdy więcej Deltashop.

#153 Manfred  | Napisano 27 kwiecień 2017 - 09:47

Manfred
  • Moderator I
  • Postów: 1119
  • Dołączył: 19-kwiecień 06
  • Miasto: Łódź
Jakiś czas temu wypatrzyłem tam G&Powego Eotecha. Wysyłka w ciagu dnia czy dwóch, nie było się do czego przyczepić.
Przy próbie regulacji okazało się, że góra-dół nie działa.
Poszedł mail z chęcią zwrotu - nic.
Kolejny mail - nic.
Telefon - nie odbierają.
Dałem sobie spokój ... zdecydowanie odradzam.

#154 xHeadShot18x  | Napisano 28 kwiecień 2017 - 23:30

xHeadShot18x
  • Nowy
  • Postów: 11
  • Dołączył: 28-kwiecień 17
  • Miasto: Legnica
Ja akurat nie mam specjalnie dobrych opinii na temat tego sklepu, nie chcę robić anty-reklamy , ale osobiście wolę zamawiac w innych sklepach .

Może by kolega się podzielił, skąd takie opinie - bo słowa na wiatr to każdy może rzucać. Szmeru

Użytkownik szmerglu edytował ten post 30 kwiecień 2017 - 13:24


#155 -K2-  | Napisano 01 maj 2017 - 13:00

-K2-
  • Moderator I
  • Postów: 1158
  • Dołączył: 25-maj 09
  • Miasto: NB - Zielona Góra
Niestety, opinia negatywna.
Zamawiałem kilka potrzebnych drobiazgów na Asgadr City, zakupy zrobione w niedzielę 23.04.17. Sprzęt kupiony w kilku sklepach u różnych sprzedawców dotarł max do środy.

Od wszystkich tylko nie z Delty.

We czwartek rano próba dodzwonienia się do sklepu, bez powodzenia. poszła wiadomość na pocztę, z prośbą o odpowiedź, czy zdążą z wysyłką do piątku. Brak reakcji sprzedającego. Dopiero po południu info ze sklepu: "towar spakowany i przygotowany do wysyłki". Na miejsce dotarł w sobotę. Odebrałem go w niedzielę, wracając z imprezy na którą był potrzebny.

Cóż, w opisie aukcji stoi jak byk: "wysyłka 24godz." Najwyraźniej nie tym razem.

#156 EndeBeats  | Napisano 01 maj 2017 - 20:37

EndeBeats
  • Użytkownik
  • Postów: 1073
  • Dołączył: 04-wrzesień 14
  • Miasto:
Kiedyś było lepiej. Dostałem sorbo nie tej grubości, której chciałem.

#157 TomekP_111  | Napisano 30 maj 2017 - 21:35

TomekP_111
  • Nowy
  • Postów: 8
  • Dołączył: 15-maj 17
  • Miasto: Warszawa
Byłem dwa razy bo wolę kontakt bezpośredni niż jedynie zakupy przez net ....  kupiłem replikę a inną dałem do serwisu.
Moim zdaniem obsługa lepsza niż w dwóch innych sklepach w których byłem w tym czasie. Opinia wynika głównie z tego, że po prostu lepiej mi się rozmawiało ze sprzedawcą i jest to opinia czysto subiektywna.
Serwis na razie ciężko mi ocenić bo mam zbyt małe doświadczenie ale zdziwiło mnie, że poza pomiarem fps nie ma możliwości przestrzelania repliki. Poza tym Serwisant wykazywał dużą wiedzę i doświadczenie w modyfikacjach oraz cierpliwość w odpowiadaniu na moje laickie pytania :)

#158 Sedoro  | Napisano 14 lipiec 2017 - 14:03

Sedoro
  • Użytkownik
  • Postów: 237
  • Dołączył: 25-kwiecień 09
  • Miasto: Bielsko-Biała
Zamówienie przez Allegro.

W aukcji napisane 24h wysyłka + 2 dni dla poczty.

Wpłata dociera 26 czerwca.

3 lipca "Rozpocząłem dyskusje" na allegro.

4 lipca dostaje telefon, że przepraszają ale jedna część była uszkodzona i nie wysłali. Na pytanie czemu dopiero po założeniu dyskusji na allegro zostałem powiadomiony, osoba nie potrafiła odpowiedzieć. Paczkę wyślą jak najszybicej i dorzucą gratisy.

5 lipca dostaję powiadomienie, że wysłane ale nie dostaję numeru nadania.

7 lipca paczka dochodzi ale okazuje się że została wysłana za pobraniem. Oczywiście nie przyjmuję i odrazu telefonuje do sklepu. Pracownik który odebrał przekazał informacje szefowi, który miał oddzwonić. Po kilku minutach szef zadzwonił, przeprosił i dodał że wyśle paczka tak, żeby dotarła maks. do wtorku, no i dorzuci jeszcze więcej gratisów.

14 lipca dociera do mnie przesyłka. Z winy poczty zamiast dwóch dni szła pięć. W środku w ramach gratisu dostałem małą naszywkę z logiem Deltashop i małą koszulkę również z logiem.

Podsumowując jeśli komuś nie zależy na czasie i lubi sobie podzwonić to śmiało może zamawiać w Deltashopie. W przeciwnym razie odradzam.