Daj cynk

Skocz do zawartości

Reklama płatna

Silniki SHS [oficjalny]


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
92 odpowiedzi w tym temacie

#1 miniker17  | Napisano 19 listopad 2010 - 21:37

miniker17
  • Użytkownik
  • Postów: 34
  • Dołączył: 19-wrzesień 07
  • Miasto: Opole
Oficjalny wątek o silnikach SHS.

/Posty wydzielone z wątku zbiorczego o częściach SHS. /you-dash

Co myślicie o ich silniku http://www.taiwangun...e_shs-2322.html

#2 Przypadek  | Napisano 05 grudzień 2010 - 20:22

Przypadek
  • Użytkownik
  • Postów: 341
  • Dołączył: 14-lipiec 08
  • Miasto: Tychy
Miał już ktoś doczynienia z ich silnikami?  dokladnie chodzi mi o ten http://www.taiwangun...e_shs-2323.html Najbardziej zalezy mi na info czy bez problemu pociągnie M130 guardera (bateria Li-Po 7,4 5000 mAh 30C, zębatki to CA o normalnym przełożeniu). W opisie piszą że może ciągać do M170.

#3 Sheck  | Napisano 14 kwiecień 2011 - 14:59

Sheck
  • Użytkownik
  • Postów: 9
  • Dołączył: 12-listopad 08
  • Miasto: warszawa
Witam

Chciałem założyć u siebie zębatki 100:200 SHS
Jaki silnik do tego lepiej torque'a czy hi speeda ?? (oczywiście oba shs)
Spring maksymalnie M120-130
Nie zależy mi na jakimś dużym ROFIE, ale też żeby reakcja na spust nie była zbyt powolna.
Z góry dziękuję za odpowiedź.
Pozdrawiam

#4 seger  | Napisano 14 kwiecień 2011 - 16:00

seger
  • Weteran
  • Postów: 3936
  • Dołączył: 19-czerwiec 08
  • Miasto: Świdnik
silnik torque, hi speed zanim nabierze prędkości zajmie mu to wiecej czasu. i na m130 bedzie sie grzał trochę za bardzo.

#5 Phoesis  | Napisano 11 maj 2011 - 16:17

Phoesis
  • Użytkownik
  • Postów: 433
  • Dołączył: 18-luty 08
  • Miasto: Szczecin
Testował ktoś silnik high torque SHS? Zastanawiam się czy warto go brać czy może lepiej kupić silnik Cymy.
Niby SHS jest mocniejszy, ale też dużo bardziej prądożerny.
Silnik ma chodzić na SP120 (w przyszłości SP130), stockowych zębach i li-po 7,4V 2200mAh 30C.

#6 lukira  | Napisano 11 maj 2011 - 21:16

lukira
  • Użytkownik
  • Postów: 736
  • Dołączył: 16-listopad 08
  • Miasto: Bytom
SHS = Element praktycznie :icon_wink:

#7 Snipernr1  | Napisano 12 maj 2011 - 07:39

Snipernr1
  • Moderator I
  • Postów: 1639
  • Dołączył: 16-czerwiec 09
  • Miasto: Katowice

Wyświetl postUżytkownik Phoesis dnia 11 maj 2011 - 16:17 napisał

Testował ktoś silnik high torque SHS? Zastanawiam się czy warto go brać czy może lepiej kupić silnik Cymy.
Niby SHS jest mocniejszy, ale też dużo bardziej prądożerny.
Silnik ma chodzić na SP120 (w przyszłości SP130), stockowych zębach i li-po 7,4V 2200mAh 30C.


Kup lepiej PJ .Shs jakbym miał uzywac na w/w lipo  to od sp150.

#8 zajaszcze  | Napisano 22 maj 2011 - 21:04

zajaszcze
  • Użytkownik
  • Postów: 412
  • Dołączył: 30-grudzień 05
  • Miasto: Orchowo
Witajcie

Mam silnik GUARDERA HIGH SPEED REVOLUTION 40 ooo obr. ROF na M120? bardzo duży...
(podkładkowanie idealne zero luzu).

Chciał bym kupić zębatki o przełożeniu 32:1 czy ten silnik da rade uciągnąć. np. M130, M140.




P.S. GB v.3

#9 Snipernr1  | Napisano 23 maj 2011 - 08:09

Snipernr1
  • Moderator I
  • Postów: 1639
  • Dołączył: 16-czerwiec 09
  • Miasto: Katowice

Wyświetl postUżytkownik zajaszcze dnia 22 maj 2011 - 21:04 napisał

Witajcie

Mam silnik GUARDERA HIGH SPEED REVOLUTION 40 ooo obr. ROF na M120? bardzo duży...
(podkładkowanie idealne zero luzu).

Chciał bym kupić zębatki o przełożeniu 32:1 czy ten silnik da rade uciągnąć. np. M130, M140.




P.S. GB v.3

Jaki pakiet zasila replike ze za duży masz rof ?
Moze wystarczy przejść na pakiet lipo 7,4V .NA  silniku P&J i 130 Guardera rof oscyluje w granicach 13-14 rps pakiet 2S 4Ah 25-50 nano-techa zeby 18:1.

Użytkownik you-dash edytował ten post 06 maj 2013 - 11:24


#10 zajaszcze  | Napisano 23 maj 2011 - 08:43

zajaszcze
  • Użytkownik
  • Postów: 412
  • Dołączył: 30-grudzień 05
  • Miasto: Orchowo
Zapomniałem napisać 9.6V Firefox 4ooomAh, ROF mierzony w specu wyniósł 39 rps.

A co do silnika PJ, to nie chce wyrzucać silnika, za który dałem 169zł. dlatego pytam czy do silnika wysoko obrotowego, nadają się zębatku TURE UP

Bo na tym ROFie zajechałem już 4 zębatki, 2x środkową, 2x tłokową.
Chcę go zmniejszyć, a przy tym zwiększyć moc.

Użytkownik zajaszcze edytował ten post 23 maj 2011 - 08:46


#11 Kocur666  | Napisano 23 maj 2011 - 08:56

Kocur666
  • Użytkownik
  • Postów: 1597
  • Dołączył: 24-czerwiec 07
  • Miasto: Szczecin
Silnik powinien dac rade na zebatkach o wyzszym przelozeniu.
Licz to w ten sposob:
Dzielisz sile potrzebna do naciagniecia sprezyny przez przelozenie zebatek ktore masz (13 czy 18.7 ?).
Dla m120 jest to 10 kg.
Dla m135 12 kg.
Dla m150 15 kg.

Jezeli masz teraz zebatki 18.7:1 (stock) to obciazenie silnika masz 10 000 g / 18,7 - 534
Dla zebatek 32:1 i springa m135 bedzie to - 12000/32 = 375
Dla zebatek 32 i springa m150 - 468.

Wiec nawet m150 nie bedzie obciazac silnika mocniej niz stock na m120.
Licz sie tez z spadkiem predkosci - przy m135 bedzie to gdzies : 23-25 rps. (skoro mniejsze obciazenie to raczej 25).
Przy m150 okolo 23.

Jezeli masz zebatki 13.4 :1 (te shsa speedowe).

10000/13,4=746
12000/32 = 375 (dwa razy mniej obciaza silnik).

Zmiana predkosci bedzie (jezeli teraz masz 13 a przechodzisz na 32):
17 rps przy m135
jakies 18 -20 przy m150.


Pamietaj tez ze do 32:1 potrzebujesz tloka POLOWKOWEGO i zaden inny nie podejdzie.

#12 zajaszcze  | Napisano 23 maj 2011 - 09:01

zajaszcze
  • Użytkownik
  • Postów: 412
  • Dołączył: 30-grudzień 05
  • Miasto: Orchowo
mam stokowe, JG, znaczy miałem... 18.7:1 - dzięki kocur już wszystko wiem...

Użytkownik you-dash edytował ten post 06 maj 2013 - 11:25


#13 forzamilan  | Napisano 28 maj 2011 - 18:02

forzamilan
  • Użytkownik
  • Postów: 317
  • Dołączył: 26-wrzesień 09
  • Miasto: Bydgoszcz
Jak wypada ten http://www.taiwangun...e_shs-2323.html silnik w porównaniu z elementem ultra high torque .?
Silnik byłby pakowany do stockowego GB w CM.040 z sp120 guardera .pozdrawiam.

#14 forzamilan  | Napisano 28 maj 2011 - 18:46

forzamilan
  • Użytkownik
  • Postów: 317
  • Dołączył: 26-wrzesień 09
  • Miasto: Bydgoszcz
Sorry, za double-posta ale czas EDYTY się skończył .
Silnik http://www.specshop....Torque_-_Krotki
Zębatki http://www.taiwangun...d_shs-2341.html
Tłok http://www.taiwangun...i_shs-2286.html
Dysza http://www.taiwangun...k_shs-2296.html
SP 120 Guardera
Stick 9.6v
Będzie śmigało .?
Pozdrawiam .forzamilan

Użytkownik forzamilan edytował ten post 28 maj 2011 - 19:03


#15 seger  | Napisano 28 maj 2011 - 19:50

seger
  • Weteran
  • Postów: 3936
  • Dołączył: 19-czerwiec 08
  • Miasto: Świdnik
będzie miło śmigac pod warunkiem że ten stick jest w miarę ok :)

#16 slepy  | Napisano 18 czerwiec 2011 - 21:02

slepy
  • Użytkownik
  • Postów: 534
  • Dołączył: 14-czerwiec 06
  • Miasto: Trzebinia
Mam silnik SHSa, ultra high torque, typ krótki. Jako że miałem trochę wolnego czasu, złożyłem do kupy moje M249, wylądował w nim wcześniej wspomniany silnik. Po krótkich testach z M140 i lipo 7,4V 2,2Ah 25C stwierdzam, że jest to najfajniejszy silnik jaki do tej pory miałem. ROF i reakcja na spust wyśmienita.

W oparciu o wcześniejsze doświadczenia z silnikami na neodymowych magnesach, do M140 zakupiłem w ciemno lipo 11,1V, tymczasem przy silniku SHS'a tak mocny lipol okazuje się być zbędny... Pierwsze wrażenie bardzo pozytywne, dalsze testy - niebawem.


Jakby kto pytał, nie zdążyłem zmierzyć ROFa, bo kostka stykowa w krowie przerwała zabawę :) "Na ucho" było 17-18k/s przy M140, zębach JG V gen i wspomnianym wcześniej lipolu 7,4V.

#17 decigner12  | Napisano 18 czerwiec 2011 - 23:41

decigner12
  • Użytkownik
  • Postów: 522
  • Dołączył: 02-czerwiec 09
  • Miasto: Wrocław/Gaj
Bynajmniej wrażenia kuszące, może moja 7,4 lipo po prostu nie jest na tyle mocna ile powinna. Ale kokam.... Próbowałem z UT elementa i przy Sp120 i lipolce 7,4V to on dawał na ucho 680 rpm.

#18 slepy  | Napisano 22 czerwiec 2011 - 20:25

slepy
  • Użytkownik
  • Postów: 534
  • Dołączył: 14-czerwiec 06
  • Miasto: Trzebinia
Mały up odnośnie mojego poprzedniego postu n/t Silnika SHSa. Zmierzyłem przed sekundą ROF i... Dla przypomnienia setup:

M140 SHS
Zębatki JG V gen.
łożyska 8mm, przemysłowe
Kable 2mm^2
Lipo 7,4V 2200mAh 25/50C Fullymax (sprawdzany przed podpięciem do repliki miał 7,6V
Silnik SHS Ultra Torque Up

ROF - 21k/s!

To wszystko bez mosfetu i na zdychającej, ledwo dychającej kostce stykowej. Rewelka jak dla mnie.


Dla porównania dobrze znany JG III gen przy konfigu: M120 Guarder, kable 1,5mm^2 + mosfet, łożyska kulki 8mm G&P, zębatki SHS 13:1 i batka 9,6V 1600mAh daje ROF ~20k/s. To tyle w temacie silników - SHS wymiata.

Użytkownik slepy edytował ten post 22 czerwiec 2011 - 20:25


#19 decigner12  | Napisano 22 czerwiec 2011 - 21:16

decigner12
  • Użytkownik
  • Postów: 522
  • Dołączył: 02-czerwiec 09
  • Miasto: Wrocław/Gaj
Heh, mój kokam chyab stracił "Pałer" Muszę kupić nową 7.4V :) Bynajmniej na SP130 w M4 JG, zębatkach V gen JG i silniku M42 na 7,4V 1500mAh 30C lipo mam rof na poziomie 300 rpm. Zabójczy  :teethh:

#20 seger  | Napisano 23 czerwiec 2011 - 21:08

seger
  • Weteran
  • Postów: 3936
  • Dołączył: 19-czerwiec 08
  • Miasto: Świdnik
ja miałem wg chrono 2560 kulek na minute. ale silnik jest za mocny z takim akumulatorem i zabija zebatki :)
Jutro otworze to zobacze co dokąłdnie mu dolega, dam ten sam silnik ale 7,4v jednak ;p