Daj cynk

Skocz do zawartości

Reklama płatna

Silniki SHS [oficjalny]


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
92 odpowiedzi w tym temacie

#41 MyN3  | Napisano 28 październik 2011 - 22:42

MyN3
  • Użytkownik
  • Postów: 583
  • Dołączył: 02-kwiecień 08
  • Miasto: Oświęcim
Mało sklepów zamawia towar ze względu na dolara.. Za ok 2-3 tygodnie powinno się pojawić trochę sprzętu (przynajmniej w tedy według statystyk ma spaść dolar..)

#42 Piotro  | Napisano 29 październik 2011 - 10:58

Piotro
  • Użytkownik
  • Postów: 519
  • Dołączył: 25-styczeń 09
  • Miasto: Pruszków
W Azteko "Najwcześniej za miesiąc".

EDIT:

Przepraszam za podwójny posta ale już nie mogę edytować.
U krakmanów nowa partia części od SHS też będzie za jakiś miesiąc :/

Użytkownik LogaN edytował ten post 29 październik 2011 - 16:14


#43 szymucha2353  | Napisano 01 styczeń 2012 - 13:33

szymucha2353
  • Użytkownik
  • Postów: 628
  • Dołączył: 25-kwiecień 11
  • Miasto: Rzeszów
czy ktoś posiada silnik http://www.taiwangun...torque-shs.html i mógłby powiedzieć czy normalne jest grzanie się silnika po kilku kilkusekundowych seriach do ok 80'C
bateria to lipo 11,1V, sprężyna SP130 a zębatki standard, dodatkowo mosfet gate merf 3.2, strzelam burstem
pozdrawiam

Użytkownik szymucha2353 edytował ten post 01 styczeń 2012 - 13:34


#44 Tuksiak  | Napisano 02 styczeń 2012 - 09:58

Tuksiak
  • Użytkownik
  • Postów: 2190
  • Dołączył: 27-maj 07
  • Miasto: Szczecin
Ogólnie może się grzać, szczególnie na 130. A za ciasno nie masz GB poskładanego?

#45 szymucha2353  | Napisano 02 styczeń 2012 - 17:58

szymucha2353
  • Użytkownik
  • Postów: 628
  • Dołączył: 25-kwiecień 11
  • Miasto: Rzeszów
nie, mam dobrze spodkładkowany i nasmarowany GB i dociśnięcie silnika też jest dobrze
ale to chyba przez A-B w mosfecie
a jest jakiś sposób na chłodzenie silnika [słyszałem coś o ciekłym azocie] ?

pozdrawiam

#46 Jacek GROT  | Napisano 02 styczeń 2012 - 18:13

Jacek GROT
  • Użytkownik
  • Postów: 1445
  • Dołączył: 20-kwiecień 07
  • Miasto: Wędrzyn/ Poznań/ Gorzów

Cytat

a jest jakiś sposób na chłodzenie silnika [słyszałem coś o ciekłym azocie] ?

Powiedz coś o tym więcej. Jestem cholernie ciekawy jakie praktyczne zastosowanie w asg może mieć ciekły azot... Może załatwię sobie trochę i będę zawsze nosił w kamizelce... Lub wynalazek ten zrewolucjonizuje broń maszynową i wyeliminujemy efekt grzania się luf, tym bardziej w WKM-ach... :P

#47 Snipernr1  | Napisano 02 styczeń 2012 - 19:18

Snipernr1
  • Moderator I
  • Postów: 1639
  • Dołączył: 16-czerwiec 09
  • Miasto: Katowice

Wyświetl postUżytkownik szymucha2353 dnia 01 styczeń 2012 - 13:33 napisał

czy ktoś posiada silnik http://www.taiwangun...torque-shs.html i mógłby powiedzieć czy normalne jest grzanie się silnika po kilku kilkusekundowych seriach do ok 80'C
bateria to lipo 11,1V, sprężyna SP130 a zębatki standard, dodatkowo mosfet gate merf 3.2, strzelam burstem
pozdrawiam

Miałem z nim kontakt również grzał się strasznie na lipo 2S 5A i sp120. Wyczyść może spirytusem komutator i szczotki często to pomaga.
Ale podejrzewam że to w przypadku tego silnika nic nie da.

#48 szymucha2353  | Napisano 02 styczeń 2012 - 21:50

szymucha2353
  • Użytkownik
  • Postów: 628
  • Dołączył: 25-kwiecień 11
  • Miasto: Rzeszów

Wyświetl postUżytkownik Snipernr1 dnia 02 styczeń 2012 - 19:18 napisał

Miałem z nim kontakt również grzał się strasznie na lipo 2S 5A i sp120. Wyczyść może spirytusem komutator i szczotki często to pomaga.
Ale podejrzewam że to w przypadku tego silnika nic nie da.

wyczyściłem i mniej iskrzy

#49 Pietia888  | Napisano 02 styczeń 2012 - 22:18

Pietia888
  • Użytkownik
  • Postów: 492
  • Dołączył: 11-luty 10
  • Miasto: Rokitno
a  może silnik Ci się ,,kończy,, ??
tzn koniec jego  żywotu...
kolega w teamie ma jakąś chińską emkę i silnik pewnie też i jak sieje krótkimi ale częstymi seriami , to chwyt silnikowy w zimie może posłużyć za ogrzewacz dłoni:D

#50 MyN3  | Napisano 02 styczeń 2012 - 23:38

MyN3
  • Użytkownik
  • Postów: 583
  • Dołączył: 02-kwiecień 08
  • Miasto: Oświęcim
Mam silnik TURBO XHT jak wiadomo jest to SHS. Grzał się od początku w tej chwili mam go w HK 416 z M130 Guardera łożyskowaniem prowadnicy spr kable 1,5mm mosfet od GATE bateria 10,8v również się grzeje :icon_smile:
W zasadzie nie ma co się dziwić i wątpię żeby to było jakieś strasznie niebezpieczne dla niego chyba że ktoś podczas jednej serii pozbywa się Hi-Cap`a

#51 Matison  | Napisano 16 styczeń 2012 - 19:29

Matison
  • Użytkownik
  • Postów: 277
  • Dołączył: 18-wrzesień 10
  • Miasto:
Dzisiaj dostałem silnik SHS High Torque i jestem jednocześnie przerażony i zadowolony. W M4 APS (M100, tłok stock ICS, łożyska ślizgowe CYMA) na Li-Fe 9.9V 1500mAh 15C natychmiastowa reakcja na spust i rof bardzo duży aż strach mi korzystać na tej konfiguracji z tego silnika bo tłok mi wypluje przez lufę ;P Ale na szczęście czekam na części na SP120 Guardera.

#52 Chrupak  | Napisano 27 kwiecień 2012 - 10:01

Chrupak
  • Użytkownik
  • Postów: 57
  • Dołączył: 02-marzec 09
  • Miasto: Legnica
Mam zamiar zrobić podobnego seta w moim mp5k. Tylko nie wiem jaki silnik wybrać, shs, gfc, element czy coś innego :(

#53 Kohan warrior  | Napisano 27 kwiecień 2012 - 10:12

Kohan warrior
  • Użytkownik
  • Postów: 323
  • Dołączył: 16-styczeń 11
  • Miasto: Murowana Goślina
Ja polecam elementa.

#54 lukira  | Napisano 27 kwiecień 2012 - 12:23

lukira
  • Użytkownik
  • Postów: 736
  • Dołączył: 16-listopad 08
  • Miasto: Bytom
SHS = GFC.

Uwielbiają wysokie napięcia;)

Dla porównania, po zmianie silnika na cymę jest 23rps;)

#55 luglo  | Napisano 27 kwiecień 2012 - 12:50

luglo
  • Użytkownik
  • Postów: 1081
  • Dołączył: 16-marzec 05
  • Miasto: Wrocław

Cytat

SHS = GFC.
To nie są te same silniki. Różnią się dużo bardziej niż tylko nazwą producenta.

#56 lukira  | Napisano 27 kwiecień 2012 - 13:36

lukira
  • Użytkownik
  • Postów: 736
  • Dołączył: 16-listopad 08
  • Miasto: Bytom
Rozwiń temat.

#57 luglo  | Napisano 28 kwiecień 2012 - 01:38

luglo
  • Użytkownik
  • Postów: 1081
  • Dołączył: 16-marzec 05
  • Miasto: Wrocław

Cytat

Rozwiń temat.
1. Znajdź 8 różnic nie uwzględniając naklejki:
http://gunfire.pl/pr...-obrotowym.html
http://gunfire.pl/pr...torque-SHS.html
2. Właściwości mechaniczne różnią je także (czego na zdjęciu nie widać) pod względem prędkości i momentu siły (MIERZĄC te 2 wartości można porównać wszystkie modele jednej i drugiej marki).
3. Są produkowane w miejscach oddalonych od siebie o ok 1,2tys km.

Rozwiń co miałeś na myśli:

Cytat

SHS = GFC.


#58 toni8567689  | Napisano 28 kwiecień 2012 - 11:17

toni8567689
  • Użytkownik
  • Postów: 423
  • Dołączył: 16-luty 10
  • Miasto:
A który jest silniejszy??

#59 Snipernr1  | Napisano 03 maj 2012 - 22:40

Snipernr1
  • Moderator I
  • Postów: 1639
  • Dołączył: 16-czerwiec 09
  • Miasto: Katowice
Pany nie ma to jak silnik cymy i lipo 3s.

#60 Ryba1993  | Napisano 03 maj 2012 - 23:08

Ryba1993
  • Użytkownik
  • Postów: 416
  • Dołączył: 02-kwiecień 09
  • Miasto: Przasnysz
Powiem tak,nie ma to jak Ultra Torque Up Elementa.

Silniki Cymy,SHS czy GFC są bardzo dobre ,ale ulegają silnikowi Elementa.Kto miał ten powinien wiedzieć że mam rację.