Daj cynk

Skocz do zawartości

Reklama płatna

Silniki SHS [oficjalny]


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
92 odpowiedzi w tym temacie

#81 wiciok  | Napisano 07 kwiecień 2015 - 19:39

wiciok
  • Admin
  • Postów: 5485
  • Dołączył: 17-październik 10
  • Miasto: Mielec/Kraków

Wyświetl postUżytkownik wiciok dnia 26 luty 2015 - 19:17 napisał

Ktoś wie, czy silniki SHS różnią się od siebie w zależności od koloru? Namierzyłem kilka wersji, jak fioletowa z czerwoną dupką, czarna z czerwoną dupką, czerwona z czarną dupką, czarna z czarną dupką... Bo mam fioletowy z czerwoną dupką i jest jakiś taki... słaby. Na lipo 2S na stock zębach nie chciał ciągnąć SP130, a teraz też na lipo 3S, zębach 100:200, kulkach 8mm i M160 szału nie robi, a grzeje się potwornie. Nie mam w tej chwili mosfetu, a kable są głośnikowe, ale jednak aż takiej różnicy to chyba nie robi.

No i potwierdziło się, że to rzeczywiście HS a nie HT tak jak mówiliście. Niebieskodupny GE/JG ciągnie lepiej rzeczone M160 w ogóle nie grzejąc kabli, a SHS w MP5 na sprężynie ~110 ma dość przerażający ROF i to na lipo 7,4.

#82 Alanos  | Napisano 31 maj 2015 - 07:37

Alanos
  • Użytkownik
  • Postów: 433
  • Dołączył: 27-październik 10
  • Miasto: Szczytno/Wrocław
Ma ktoś jakieś konkretne różnice między shs/gfc/element? Myślałem o silniku HT, zębatkach 18:1 spring obecnie m120/m130. Zależy mi na jak najlepszej reakcji na spust, jeśli chodzi o rof zadowoli mnie wszystko między 15-25 rps. Który z tych silników będzie najlepszy?

#83 Puloman  | Napisano 12 grudzień 2015 - 19:24

Puloman
  • Użytkownik
  • Postów: 787
  • Dołączył: 16-grudzień 12
  • Miasto: Przyborów / Nowa Sól
@alanos także szukam informacji jakiś równych o nich. Bo testy na różnych konfiguracjach mnie nie interesują..

#84 Puloman  | Napisano 16 grudzień 2015 - 18:26

Puloman
  • Użytkownik
  • Postów: 787
  • Dołączył: 16-grudzień 12
  • Miasto: Przyborów / Nowa Sól
Dobra zakupiłem silnik SHS high torque. Poraża rofem :D na 11.1v. Bardzo dobra reakcja na spust. Ogólnie super. Pracuje na m110, zębatki 100:200 jutro zmierzę dokładnie rof jaki jest ;).

#85 wiciok  | Napisano 16 grudzień 2015 - 18:35

wiciok
  • Admin
  • Postów: 5485
  • Dołączył: 17-październik 10
  • Miasto: Mielec/Kraków

Wyświetl postUżytkownik Puloman dnia 16 grudzień 2015 - 18:26 napisał

m110, zębatki 100:200

WTF?

#86 Puloman  | Napisano 16 grudzień 2015 - 18:37

Puloman
  • Użytkownik
  • Postów: 787
  • Dołączył: 16-grudzień 12
  • Miasto: Przyborów / Nowa Sól
Tak wiem. Zębatki dobrane nieadekwantnie do sprężyny. Był to zestaw składany jakoś rok temu. Będę wymieniał na 13:1 ;).

#87 Bociano  | Napisano 16 grudzień 2015 - 20:01

Bociano
  • Użytkownik
  • Postów: 489
  • Dołączył: 16-kwiecień 06
  • Miasto: Tarnowskie Góry
na 13:1, m110 i tym silniku będziesz miał kosmiczny rof - szczególnie przy batce 11,1. Nektóre magi mogą mieć problemy z podawaniem. No i jeśli nie jesteś 100% pewien, że masz idealnie wszystko poskładane, to licz się z częstymi wymianami tłoka/zębatek.

#88 Puloman  | Napisano 16 grudzień 2015 - 20:19

Puloman
  • Użytkownik
  • Postów: 787
  • Dołączył: 16-grudzień 12
  • Miasto: Przyborów / Nowa Sól
Merf 3.2 pozwoli fajnie zmienić do 30 k/s :).

#89 Mastrojani  | Napisano 12 luty 2016 - 01:17

Mastrojani
  • Użytkownik
  • Postów: 56
  • Dołączył: 06-marzec 07
  • Miasto: Sosnowiec
Mam od kilku lat całą rodzinę silników SHS. Żaden mnie jak do tej pory nie zawiódł. Ultra/High Tourque oraz High Speed krótkie/długie. Jedyne, co w nich wymieniam to szczotki co około półtora roku. Nie obchodzi się też bez sprężonego powietrza, aby wydmuchać z nich pozostałości po szczotkach. To naprawdę dobre silniki. Choć tak bardzo się ostatnio starałem skatować pakietem LiPo 14,8V 30C silnik Ultra, to niestety nie udało mi się. Silnik żyje.

#90 slepy  | Napisano 27 luty 2016 - 18:29

slepy
  • Użytkownik
  • Postów: 534
  • Dołączył: 14-czerwiec 06
  • Miasto: Trzebinia
Ostatnio wróciła do mnie na serwis replika kumpla, w środku było m. in. :
- M140
- zębatki 100:300 SHS
- mosfet Gate Merf 3.2
- zasilane niedużym lipo 11,1V

I po niecałych 10k kulek szczotki są praktycznie zjedzone, w chwycie pistoletowym jest pełno ciemnego pyłu, pozostałości po szczotkach. Też tak szybko zjada Wam szczotki w tych silnikach? Mam w mojej eMce ten sam silnik, nieco słabszą sprężyne i mosfet bez AB i moje szczotki po podobnym/większym przebiegu mają się dobrze. Czy winowajcą może być AB w mosfecie czy ki czort?

#91 Kacik  | Napisano 14 grudzień 2016 - 02:30

Kacik
  • Użytkownik
  • Postów: 398
  • Dołączył: 21-sierpień 11
  • Miasto: Poznań
Próbował ktoś kupować silniki SHS na Aliexpress?

Cena jest mega :icon_wink:
https://www.aliexpre...2760919479.html

Użytkownik Kacik edytował ten post 14 grudzień 2016 - 02:32


#92 Skurzef  | Napisano 06 kwiecień 2017 - 17:14

Skurzef
  • Użytkownik
  • Postów: 3
  • Dołączył: 05-październik 15
  • Miasto: Wyszków
Dołączam się dopytania :P
Silniki HT shs'a są na ali średnio po 35$ czyli około 140zł, a w Polsce chodzą po około 220zł.

#93 Kacik  | Napisano 07 kwiecień 2017 - 00:10

Kacik
  • Użytkownik
  • Postów: 398
  • Dołączył: 21-sierpień 11
  • Miasto: Poznań

Wyświetl postUżytkownik Skurzef dnia 06 kwiecień 2017 - 17:14 napisał

Dołączam się dopytania :P
Silniki HT shs'a są na ali średnio po 35$ czyli około 140zł, a w Polsce chodzą po około 220zł.
Kupiłem, wszystko wygląda w porządku :)
Jutro mogę fotki zrobić.

Wysłane z mojego Redmi Note 3 przy użyciu Tapatalka

Użytkownik Kacik edytował ten post 07 kwiecień 2017 - 00:11