Daj cynk

Skocz do zawartości

Reklama płatna

Sprężyny SHS [oficjalny]


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
117 odpowiedzi w tym temacie

#21 Piotro  | Napisano 07 sierpień 2011 - 20:55

Piotro
  • Użytkownik
  • Postów: 519
  • Dołączył: 25-styczeń 09
  • Miasto: Pruszków
Napewno nie są takie same. Bo SHS mają szlifowane końce (chyba).
Zamontuje, złoże raport.

#22 Piotro  | Napisano 23 sierpień 2011 - 12:00

Piotro
  • Użytkownik
  • Postów: 519
  • Dołączył: 25-styczeń 09
  • Miasto: Pruszków
Mam teraz założoną sprężynę SHS M110. Na stockowym cylindrze, głowicy cylindra i chińskiej głowicy tłoka mam 425-430fps.
Replika Cm.040.

#23 CerberBP  | Napisano 23 sierpień 2011 - 14:26

CerberBP
  • Użytkownik
  • Postów: 812
  • Dołączył: 09-czerwiec 06
  • Miasto: WojennaPiła
na 0,2kach? hmm jakoś sporo, pomijając serwisowych magików którzy potrafią taką moc wyciągać ale mimo wszystko wygląda to trochę na zaniżone oznaczenie, ciekawe czy zębatki u nich były podawane tez w mocy ich sprężyn. Jeśli tak to są naprawdę odporne :D

#24 bamper12  | Napisano 23 sierpień 2011 - 15:43

bamper12
  • Użytkownik
  • Postów: 560
  • Dołączył: 13-wrzesień 08
  • Miasto:

Wyświetl postUżytkownik Piotro dnia 23 sierpień 2011 - 12:00 napisał

Mam teraz założoną sprężynę SHS M110. Na stockowym cylindrze, głowicy cylindra i chińskiej głowicy tłoka mam 425-430fps.
Replika Cm.040.


Pochwal się jaką masz dysze  :zastanawia:

Bo w replice mojego kumpla też 040, z dyszą SHS'a, reszta stock i  M130SHS wyszło 450fps , a producent podaje 420, tak więc 10m/s to chyba wystarczający zapas producenta ;/??

Na pewno masz M110 ??  :icon_eek2:

Tak czy siak jeśli jest jak mówisz, gratuluje wyniku  :cool:


Pzdr.

#25 Piotro  | Napisano 23 sierpień 2011 - 15:49

Piotro
  • Użytkownik
  • Postów: 519
  • Dołączył: 25-styczeń 09
  • Miasto: Pruszków
dysza stock cyma.

#26 Roni92  | Napisano 23 sierpień 2011 - 16:52

Roni92
  • Użytkownik
  • Postów: 252
  • Dołączył: 02-czerwiec 10
  • Miasto: Suwałki

Wyświetl postUżytkownik bamper12 dnia 23 sierpień 2011 - 15:43 napisał

Tak czy siak jeśli jest jak mówisz, gratuluje wyniku  :cool:


Pzdr.
nie ma czym się jarać, po prostu producent zaniża oznaczenie sprężyny tak samo jak z sp130 guardera...

#27 bamper12  | Napisano 23 sierpień 2011 - 20:24

bamper12
  • Użytkownik
  • Postów: 560
  • Dołączył: 13-wrzesień 08
  • Miasto:

Wyświetl postUżytkownik Roni92 dnia 23 sierpień 2011 - 16:52 napisał

nie ma czym się jarać, po prostu producent zaniża oznaczenie sprężyny tak samo jak z sp130 guardera...


Producent podaje 360,  to tu by zaniżał aż ~~ 20m/s    :zastanawia:

Dziwne bo mi na 2 SHS'a zaniżył tylko te ~~10m/s

Na M150 bez BU wyszło 515. Prawie jak Kocur'woi tylko on miał BU...

Dla tego mnie to zaskoczyło, wcale się nie jaram ;/

Pzdr.

#28 MyN3  | Napisano 23 sierpień 2011 - 20:35

MyN3
  • Użytkownik
  • Postów: 583
  • Dołączył: 02-kwiecień 08
  • Miasto: Oświęcim
Ja miałem w CM 0,40 na M130 i BU Guardera miałem ok 490FPS ;)

BTW.

Kupiłem szkielet 7075 v2 SS (SHS) polecam bardzo ;)

#29 Snipernr1  | Napisano 24 sierpień 2011 - 11:00

Snipernr1
  • Moderator I
  • Postów: 1639
  • Dołączył: 16-czerwiec 09
  • Miasto: Katowice

Wyświetl postUżytkownik Piotro dnia 23 sierpień 2011 - 12:00 napisał

Mam teraz założoną sprężynę SHS M110. Na stockowym cylindrze, głowicy cylindra i chińskiej głowicy tłoka mam 425-430fps.
Replika Cm.040.


Cud wynik jak na 110 ale jak dla mnie to troche mało wiarygodny i  na stockowych czesciach.Chyba ze dales prowadnice Vortex to te pierwsze parenascie szczałów może pokazac.
Przypuszczam ze dostałes 120 w opakowaniu 110 .

#30 slepy  | Napisano 24 sierpień 2011 - 11:47

slepy
  • Użytkownik
  • Postów: 534
  • Dołączył: 14-czerwiec 06
  • Miasto: Trzebinia
M140 SHS z BU Guardera dawało 515FPS, ten sam konfig z M140 Guardera dawał 20FPS więcej. Więc raczej oznaczenia sprężyn są ok, może po prostu trafiają się czasem i takie kwiatuszki jak u Piotro :)

#31 Piotro  | Napisano 25 sierpień 2011 - 11:55

Piotro
  • Użytkownik
  • Postów: 519
  • Dołączył: 25-styczeń 09
  • Miasto: Pruszków
Sprężyna na 100% M110. Ale zagadka już rozwiązana :) Sprężyna SHS jest dłuższa od stockowej która była w cymie więc jest bardziej ściśnięta. Na M120 było już 480 fps  :icon_eek2:

#32 bamper12  | Napisano 25 sierpień 2011 - 12:32

bamper12
  • Użytkownik
  • Postów: 560
  • Dołączył: 13-wrzesień 08
  • Miasto:

Wyświetl postUżytkownik Piotro dnia 25 sierpień 2011 - 11:55 napisał

Sprężyna na 100% M110. Ale zagadka już rozwiązana :) Sprężyna SHS jest dłuższa od stockowej która była w cymie więc jest bardziej ściśnięta. Na M120 było już 480 fps  :icon_eek2:


Nie tylko dł. ma wpływ...

Ile miałeś na stockowej sprężynie??

Na M120 SHS??   :icon_eek2:

Nie wiem, mi sprężyny SHS, dały tylko  ~~30fps więcej niż przewidywał producent.

Pzdr.

#33 Piotro  | Napisano 25 sierpień 2011 - 13:27

Piotro
  • Użytkownik
  • Postów: 519
  • Dołączył: 25-styczeń 09
  • Miasto: Pruszków
Na fpsy może mieć wpływ też 500 milimetrów teflonowej lufy KM-Head`a.
Tak na M120 bo początkowo był taki plan zeby właśnie taką wstawić ale po wynikach na chrono padła decyzja ze jednak M110.

#34 bamper12  | Napisano 25 sierpień 2011 - 14:32

bamper12
  • Użytkownik
  • Postów: 560
  • Dołączył: 13-wrzesień 08
  • Miasto:
To wychodzi na to, że jakbyś jeszcze uszczelnił dysze to na M120 SHS miałbyś ok 500 fps  :hahaha:

Magik !!! AnR chyba nawet tak nie potrafi ;))

Ale ile miałeś na stockowej sprężynie ??

Srr. że tak drążę ten temat, ale no nie potrafie w to uwierzyć :D.

Pzdr.

#35 Piotro  | Napisano 25 sierpień 2011 - 14:47

Piotro
  • Użytkownik
  • Postów: 519
  • Dołączył: 25-styczeń 09
  • Miasto: Pruszków
na chińskiej sprężynie cymy M125 było troche ponad 430 fps (na początku oczywiście).
Przypuszczam ze sprężyna SHS`a długo nie będzie trzymać takich parametrów.
Ale to i tak wszystko spowodowane tym ze ta spręzyna jest 4.5cm dłuższa od stockowej, tyle w tym magii
Uwierz mi też ciężko uwierzyć  :icon_biggrin:

Użytkownik Piotro edytował ten post 25 sierpień 2011 - 14:48


#36 Snipernr1  | Napisano 26 sierpień 2011 - 08:31

Snipernr1
  • Moderator I
  • Postów: 1639
  • Dołączył: 16-czerwiec 09
  • Miasto: Katowice
Piotro mógłbyś sprawdzic na innym chrono ?

To normalne ze sp traci wymiar na długosci ale daj jej poleżakować to ze 3 cm bedzie dłuższa.130 Guardera po przebiegu około 25 tys straciło 25 fps i po lezakowaniu wróciło do długości o 2 mm krótszej  niż nowa.

Długosc lufy ma znaczenie jesli chodzi o fps ale nie aż tak bo na 300 mm i 120 guardera 450 fps też idzie uzyskać ale nie na stock cześciach.

#37 bamper12  | Napisano 26 sierpień 2011 - 11:16

bamper12
  • Użytkownik
  • Postów: 560
  • Dołączył: 13-wrzesień 08
  • Miasto:
Eeee tam.... Moim zdaniem Chińczycy się przyzwyczaili do dawania sprężyny o jednostajnym skoku, krótkich  i grubym drucie...

Większość JG tak ma, CM raczej też, o Boyi'u to już nawet pisać nie będę ;))

Guarder natomiast daje cieńszy drut, dłuższe nie jednostajny skok uzwojenia :D Tak właśnie jak SHS.
Za jakiś tydzień będę miał okazje porównać SP150 G. i M150 SHS.


Snipernr1- też sprawdzę z jakim czasem replika traci fps'y, dosyć mnie to zaciekawiło, mam znajomego, który lubi pozbywać się kompozytu w dużych ilościach ^^

Pzdr.

#38 KicpA  | Napisano 29 sierpień 2011 - 13:01

KicpA
  • Użytkownik
  • Postów: 2400
  • Dołączył: 19-maj 05
  • Miasto: Kraków
430fps na SP110 da się osiągnąć tak samo jak nawet 420fps na SP100 ;) SHS widocznie robi sprężyny bazując się na guarderze i tyle ;)

#39 Piotro  | Napisano 29 sierpień 2011 - 21:58

Piotro
  • Użytkownik
  • Postów: 519
  • Dołączył: 25-styczeń 09
  • Miasto: Pruszków
Już tylko 420 fps :) Więc wszyscy mogą już spuścić powietrze  :icon_biggrin:

#40 zaki123  | Napisano 30 sierpień 2011 - 20:59

zaki123
  • Użytkownik
  • Postów: 402
  • Dołączył: 27-październik 09
  • Miasto: Kętrzyn
byłbym wdzięczny, gdyby ktoś porównał sp170 guardera i m190 shs'a. Zastanawiam się nad tymi dwiema jako napęd do swd a&k