Daj cynk

Skocz do zawartości

Reklama płatna

Silnik Beryl


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
19 odpowiedzi w tym temacie

#1 m3dykk1  | Napisano 16 październik 2014 - 16:06

m3dykk1
  • Użytkownik
  • Postów: 74
  • Dołączył: 15-sierpień 12
  • Miasto: Tuszyn
Witam ,
Mam pewne pytanie... jaki silnik polecacie do beryla Aresa? mam baterię 7.4 lipo i chcę podnieść rofa i co proponujecie ? cena maksymalna to 250zł za silniczek. Czytałem wiele wątków i tak szczerze pogłubiłęm się... chodzi mi o zwiększenie rofa. A jeśl chodzi o pozostałe zmiany w replice to zebatki , tłok itp są stokowe. Gumka, lufa i sprężyna guardera 130.

#2 zajcu97  | Napisano 16 październik 2014 - 17:47

zajcu97
  • Użytkownik
  • Postów: 376
  • Dołączył: 06-sierpień 13
  • Miasto: Kielce
Jeśli chcesz utrzymać dobrą reakcje na spust i jednocześnie troche podnieść rof to najlepiej jakiś dobry high torque, od siebie polece guardera.

#3 m3dykk1  | Napisano 17 październik 2014 - 02:07

m3dykk1
  • Użytkownik
  • Postów: 74
  • Dołączył: 15-sierpień 12
  • Miasto: Tuszyn
Dokładnie to co napisałeś mnie interesuje.Te dwa elementy najważniejsze.A te silniki ht to nie sa do replik mocno podrasowanych?

#4 zajcu97  | Napisano 17 październik 2014 - 06:08

zajcu97
  • Użytkownik
  • Postów: 376
  • Dołączył: 06-sierpień 13
  • Miasto: Kielce
Nie tylko, te silniki wykorzystuje się też w tuningach na rof w połączeniu np z lipo 11,1. Można powiedzieć że są uniwersalne bo są po prostu mocne, ich prędkość zależy tylko od napięcia baterii. Co prawda silniki high speed są niby szybsze, ale muszą mieć chwilke żeby się "zebrać" więc będziesz miał lekkie opóźnienie reakcji względem high torque. Poza tym nie celujesz w bardzo wysoki rof jak np 40k/s więc jak najbardziej polecam silniki high torque, jak już mówiłem osobiście miałem guardera do sprężyny m170 i chodził bez zająknięcia.

#5 m3dykk1  | Napisano 17 październik 2014 - 07:11

m3dykk1
  • Użytkownik
  • Postów: 74
  • Dołączył: 15-sierpień 12
  • Miasto: Tuszyn
Jak mówię sprężynka 130 guardera 7.4 lipo 25-50C. Jeśli podniesię rofa to będzie okej :). A 11.1v nie kupię już tuningi przechodziłem... i co kwartał sie sypała...Hmm a na jakiej zasadzie sam silnik może podwiększyć rofa ? po prostu zębatka na silniku szyciej się obraca niż na stokowym?

#6 Znachor  | Napisano 17 październik 2014 - 10:43

Znachor
  • Użytkownik
  • Postów: 239
  • Dołączył: 16-luty 13
  • Miasto: Sosnowiec
Kolego, jak chcesz podnieść rofa to celuj w silniki high torque tak jak ci doradził @zajcu97. Firma silnika zależy od twojego budżetu, na rynku masz spory wybór. Musiałbyś określić jaki masz budżet i wybrać najlepszy silnik w swojej klasie cenowej.

#7 m3dykk1  | Napisano 17 październik 2014 - 12:53

m3dykk1
  • Użytkownik
  • Postów: 74
  • Dołączył: 15-sierpień 12
  • Miasto: Tuszyn
200 zł wynosi mój budżet. Czyli już kwestie jaki typ jest wyjaśnione.Jak pomoże w rofie to Okej.teraz pytanie który bo podobno niezły jest guardera.

#8 UberSoldier  | Napisano 17 październik 2014 - 13:14

UberSoldier
  • Użytkownik
  • Postów: 205
  • Dołączył: 23-lipiec 11
  • Miasto: Żnin
A może zainteresujesz się silnikami Tornado?
http://gunfire.pl/pr...que-krotki.html
http://gunfire.pl/pr...eed-krotki.html
Na gf na razie niedostępne, rzucam tylko przykładem :P

#9 Rogaś  | Napisano 18 październik 2014 - 12:21

Rogaś
  • Moderator I
  • Postów: 3249
  • Dołączył: 02-maj 11
  • Miasto: Sosnowiec
Bierz Guardera lub Elementa. Spoko też są JBU. GFC mają słaba zębatke silnika.

#10 m3dykk1  | Napisano 18 październik 2014 - 12:38

m3dykk1
  • Użytkownik
  • Postów: 74
  • Dołączył: 15-sierpień 12
  • Miasto: Tuszyn
Hmm ale guarder i element sa podobne czy jest różnica?

#11 zajcu97  | Napisano 18 październik 2014 - 16:34

zajcu97
  • Użytkownik
  • Postów: 376
  • Dołączył: 06-sierpień 13
  • Miasto: Kielce
Nawet jeśli jest minimalna na korzyść jednego z silników, to w twojej replice będzie niedostrzegalna.

#12 m3dykk1  | Napisano 18 październik 2014 - 17:18

m3dykk1
  • Użytkownik
  • Postów: 74
  • Dołączył: 15-sierpień 12
  • Miasto: Tuszyn
Hmmmm to chyba guardera wybiorę.... mam nadzieje ze cos podwiekszy rofa.

#13 KaXardas  | Napisano 18 październik 2014 - 17:58

KaXardas
  • Użytkownik
  • Postów: 420
  • Dołączył: 10-grudzień 11
  • Miasto: Łódź
Od siebie polecę SHS hi-torque. 38k/s przy SP130 i 11.1v

#14 zajcu97  | Napisano 18 październik 2014 - 18:05

zajcu97
  • Użytkownik
  • Postów: 376
  • Dołączył: 06-sierpień 13
  • Miasto: Kielce
Miałem SHS i Guardera, oba dobre jednak SHS zbierał się ułamki sekund wolniej :)

#15 Rogaś  | Napisano 18 październik 2014 - 19:53

Rogaś
  • Moderator I
  • Postów: 3249
  • Dołączył: 02-maj 11
  • Miasto: Sosnowiec
Ja mam Guardera i bardzo sobie chwalę :)

#16 zajcu97  | Napisano 18 październik 2014 - 20:14

zajcu97
  • Użytkownik
  • Postów: 376
  • Dołączył: 06-sierpień 13
  • Miasto: Kielce
Ja tak samo jak verb, teraz przerzuciłem się na magnuma i szczerze powiedziawszy przy m170 nie widzę żadnej różnicy a przepaść cenowa spora :)

#17 wiciok  | Napisano 18 październik 2014 - 23:03

wiciok
  • Admin
  • Postów: 5479
  • Dołączył: 17-październik 10
  • Miasto: Mielec/Kraków

Wyświetl postUżytkownik KaXardas dnia 18 październik 2014 - 17:58 napisał

Od siebie polecę SHS hi-torque. 38k/s przy SP130 i 11.1v

No ale dodaj, że na zębach 16:1, bo na stokowym przełożeniu nie ma szans tyle wyciągnąć.


Mam zarówno SHSa długiego, jak i Elementa krótkiego. Z racji innego typu ciężko je porównać bezpośrednio, ale są dość porównywalne - chociaż odnoszę wrażenie, że jednak Element jest trochę mocniejszy i to jego bym wybrał w chwili obecnej. Z Guarderem nie miałem styczności.

#18 zajcu97  | Napisano 18 październik 2014 - 23:24

zajcu97
  • Użytkownik
  • Postów: 376
  • Dołączył: 06-sierpień 13
  • Miasto: Kielce
Ja nie miałem styczności z Elementem ale przy porównaniu SHSa do Guardera też odniosłem to samo wrażenie na korzyść Guardera. Tak więc między Elementem a Guarderem raczej będzie znikoma różnica.

#19 m3dykk1  | Napisano 19 październik 2014 - 13:29

m3dykk1
  • Użytkownik
  • Postów: 74
  • Dołączył: 15-sierpień 12
  • Miasto: Tuszyn
i różnica cenowa też jest znikoma ... chyba wybiorę guardera. Oczywiście nie chcę 11.1 lipo bo mi rozniesie gb xD. Oczywiście ja mówię o tym silniku :)
http://asgrevolution...-torque-up.html

#20 mlodygdansk  | Napisano 11 styczeń 2015 - 13:59

mlodygdansk
  • Użytkownik
  • Postów: 189
  • Dołączył: 03-luty 13
  • Miasto: Gdańsk
Hmm.. Po lekturze tego postu wstawiłem silnik HT z SP130. Nie róbcie tego - rof będzie za duży i zje zębatki. Dla SP130 stockowy silnik styka w zupełności (dla 11,1V lipo, mój beryl na takim smigał od samego początku).