Daj cynk

Skocz do zawartości

Reklama płatna

Force core seria AK


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
297 odpowiedzi w tym temacie

#1 grzesio93  | Napisano 26 wrzesień 2015 - 10:37

grzesio93
  • Użytkownik
  • Postów: 425
  • Dołączył: 27-październik 07
  • Miasto: Rybnik
Cześć!

Nie znalazłem na forum informacji o tych replikach, napisane jest na gunfuhrerze że od "pełnoprawnych" E&li  różnią się sposobem oksydowania, wykończenia drewna i tym co jest w środku. O ile środek mnie nie interesuje za bardzo, bo to rzeczy które można zrobić w własnym zakresie, to części zewnętrzne mnie interesują. Jakby ktoś miał to fajnie by było gdyby zrobił dobre zdjęcia i podzielił się wrażeniami :icon_smile:

Użytkownik grzesio93 edytował ten post 26 wrzesień 2015 - 10:41


#2 Lesio  | Napisano 05 październik 2015 - 18:24

Lesio
  • Użytkownik
  • Postów: 4410
  • Dołączył: 30-maj 10
  • Miasto: Wrocław
Będę miał w tym tygodniu na własność, to skrobnę słówko.

#3 bambus1  | Napisano 24 październik 2015 - 15:02

bambus1
  • Użytkownik
  • Postów: 25
  • Dołączył: 27-listopad 07
  • Miasto: Rzeszów
Mam suczkę,
-moja ma  285 fps na kulkach 0.25 g&g.
-zasięg jak na takie efpeesy bardzo przyzwoity.
-korpus z blachy 1,3mm.
-kolba całkowicie nieruchoma,
-dolne drewno siedzi sztywno, rura gazowa się lekko gibie.
-hopek działa prawidłowo nawet podczas całodniowego dymania na deszczu.
-po całym dniu w deszczu i kimaniu w namiocie ani śladu rudej.
-miałem przebicie silnik - koszyk, kwadracik izolki jest elegancko.

Narazie nie będę grzebał w bebechach, ogólnie jestem bardzo zadowolony z zakupu:D

Użytkownik bambus1 edytował ten post 24 październik 2015 - 15:06


#4 Lesio  | Napisano 24 październik 2015 - 16:45

Lesio
  • Użytkownik
  • Postów: 4410
  • Dołączył: 30-maj 10
  • Miasto: Wrocław
ha, miałem skrobnąć, ale jeszcze nie robiłem testów strzelania.

Z zewnątrz:
- w pełni stalowa;
- drewno pokryte paściatym lakierem (tym samym, co w E&L, drewno i lakier jest w 100% takie samo), dół ze sklejki, górna nakładka jednolita;
- minimalny, naprawdę minimalny luz na kolbie składanej po rozłożeniu;
- lekko chodzący zatrzask kolby;
- lekkie gibanie się górnej nakładki drewnianej;
- poza tym całość to zwarty monolit;
- brzydki, pomarańczowy mid cap.

Ogółem replika z zewnątrz nie różni się niczym od starej serii E&L. Wg tajwańców - robi je firma Meister.

#5 Toczu-Toczu  | Napisano 24 październik 2015 - 20:01

Toczu-Toczu
  • Użytkownik
  • Postów: 42
  • Dołączył: 04-czerwiec 15
  • Miasto: Wrocław
Pochwal się miły człowieku osiągami gdy będziesz mógł :D

#6 PanBaggins  | Napisano 25 październik 2015 - 23:19

PanBaggins
  • Użytkownik
  • Postów: 26
  • Dołączył: 13-sierpień 13
  • Miasto: Jasło
Najbardziej interesują bebeszki :3

#7 bambus1  | Napisano 26 październik 2015 - 09:20

bambus1
  • Użytkownik
  • Postów: 25
  • Dołączył: 27-listopad 07
  • Miasto: Rzeszów
Po rusku ale z obrazkami :icon_lol:  
https://www.youtube....h?v=fbNG1ZZgdnw
https://www.youtube....h?v=VXK2EIV7uRA

#8 Lesio  | Napisano 26 październik 2015 - 16:54

Lesio
  • Użytkownik
  • Postów: 4410
  • Dołączył: 30-maj 10
  • Miasto: Wrocław
Mnie bebeszki interesują najmniej, bo przy tuningu i tak się je wymienia. Ważne, żeby buda była pancerna, a nie z gówna jak w cymce :)

#9 bambus1  | Napisano 03 listopad 2015 - 21:14

bambus1
  • Użytkownik
  • Postów: 25
  • Dołączył: 27-listopad 07
  • Miasto: Rzeszów
Rozbebeszyłem moją, toćka w toćkę jak z filmiku. U mnie do wymiany: dysza bo gwiżdże i  jakiś większy opóźniacz popychacza bo nie podaje pierwszej kulki:/

#10 Hudy01  | Napisano 14 listopad 2015 - 23:09

Hudy01
  • Użytkownik
  • Postów: 353
  • Dołączył: 21-maj 15
  • Miasto: Śrem
Ogółem polecacie te kałachy? Trzeba coś wymieniać na starcie? Jak wasze się sprawują?

Zastanawiam się, czy dalej zbierać na E&L gen.2 czy może lepiej kupić tego FC i ewentualnie w przyszłości zrobić tuning (nie jestem maniakiem FPSów - na razie moc do 400 wystarcza mi w zupełności dla zabawy). W sumie buda jest taka sama.

Przy okazji - ten najdroższy z FC http://gunfire.pl/pr...n-by-E-L-.html
z szybką wymianą sprężyny - zwróćcie uwagę na zdjęcie gearboxa. Albo zdjęcie jest "złe" i ekipa z GF się pomyliła, albo to ten sam gearbox co w EL gen 2.

#11 Lesio  | Napisano 15 listopad 2015 - 00:12

Lesio
  • Użytkownik
  • Postów: 4410
  • Dołączył: 30-maj 10
  • Miasto: Wrocław
Polecam, buda to to samo, tak samo drewno, jedyna wizualna różnica to chwyt pistoletowy.

#12 chylek  | Napisano 22 listopad 2015 - 13:49

chylek
  • Użytkownik
  • Postów: 49
  • Dołączył: 01-marzec 15
  • Miasto: Wyrzysk
Też mam zamiar kupić takiego kałaszka, miałem już w rękach FC-A107 i naprawdę robi robotę, spasowanie jest mega. Nic się kompletnie nie majda, nie giba nawet o milimetr w tym modelu który miałem w rekach, kolba jest taka sztywna, że nie wiem czy uznać to za plus czy za minus.

Środek to jak dla każdego gracza jest do wymiany pewnie z wejścia, ale dla mnie nie jest to jakiś mega wymóg, moje repliki mają śmieszne przebiegi na tle czasu, więc nie martwię się ich eksplotacją.

~~
Chylek

#13 felo0000  | Napisano 24 listopad 2015 - 13:36

felo0000
  • Użytkownik
  • Postów: 18
  • Dołączył: 02-maj 13
  • Miasto: Sucha Beskidzka
wiecie ktoś jaki kolor ma oryginalna gumka HU w suczce FC? bo zamówiłem sobie z wymianą na czarną systeme, a w pudełku przyszła mi też jakaś czarna, i mam wątpliwości czy wymienili czy nie :D

#14 Viking125  | Napisano 24 listopad 2015 - 15:15

Viking125
  • Użytkownik
  • Postów: 67
  • Dołączył: 29-październik 13
  • Miasto: Rzeszów
Jest czarna taka sama jak w EL. Ten element o ktory zahacza kulka jest charakterystyczny, bo sa to takie dwie wystajace wypustki. Ogolnie jak mowili poprzednicy FC jest identyczne jak E&L z pierwszych serii. Kalaszki warte ceny

W porownaniu do AKM z EL tej 2 generacji z innym GB, nawet chwyt pistoletowy jest identyczny, ten sam kolor itp.

Użytkownik Viking125 edytował ten post 24 listopad 2015 - 15:21


#15 felo0000  | Napisano 25 listopad 2015 - 13:52

felo0000
  • Użytkownik
  • Postów: 18
  • Dołączył: 02-maj 13
  • Miasto: Sucha Beskidzka
miał z was ktoś problem z selektorem? u mnie przyszedł jakby lekko wypukły, przez co górna krawędź nie może się schować pod pokrywę komory, bo się o nią blokuje. Próbowałem już wygiąć troszkę tą blaszkę w selektorze, albo odgiąć lekko krawędź pokrywy, no ale to stal (nie sądziłem że będę narzekał na stalową budę), i nawet atomem tego nie ruszę. próbowałem nawet na imadle i nic. dokręcałem też śrubę selektora, żeby go trochę przycisnąć do budy i też ... to dało. Teoretycznie kałach się zabezpiecza, nawet że selektor nie wchodzi do samego końca, ale jestem perfekcjonistą i mnie to po prostu ..... :icon_biggrin:
nie mam ochoty za każdym razem lekko go dociskać jak będę zabezpieczać, żeby mi te 2mm schowały się pod dekiel. jakieś pomysły?

sprawa druga - jaka w nim jest sprężyna? doszukałem się w internetach że 110tka, ale załadowałem tam 120 SHSa, i o dziwo wyniki fpsowe takie same. o co może chodzić?

Generalnie jeśli miałbym się wypowiedzieć po tygodniu użytkowania to tak:
Już po wyjęciu z pudełka widać, że jest .......... Myślałem że te opisy trochę na wyrost,ale rzeczywiście wali smarem i stalą (na plus oczywiście). Zero luzów, gonienia czegokolwiek, dzwonienia, nic. Jak to producent napisał "Solidny kawał stali". Miałem  ręce ostrego, i na pierwszy rzut oka nie idzie poznać. Nawet wagowo zbliżony. Jedynie okładziny trochę się różną. Wart ceny, przepaść w porównaniu do innych tańszych, a nawet podobnych cenowo wynalazków. Można się poczuć, jakby się miało w rękach ostrego :icon_biggrin:

Dzięki Lesio za polecenie, nie zawiodłem się :icon_wink:

Użytkownik seger edytował ten post 25 listopad 2015 - 14:50
Wulgaryzmy, byki ortograficzne.


#16 senkuPH  | Napisano 25 listopad 2015 - 14:05

senkuPH
  • Użytkownik
  • Postów: 886
  • Dołączył: 18-wrzesień 08
  • Miasto: Sanok
Dziwne, bo mnie udało się wyprostować oryginalny selektor, a Ty nie możesz podgiąć replikowego?

I po co te przekleństwa?

Użytkownik senkuPH edytował ten post 25 listopad 2015 - 14:28


#17 felo0000  | Napisano 25 listopad 2015 - 14:47

felo0000
  • Użytkownik
  • Postów: 18
  • Dołączył: 02-maj 13
  • Miasto: Sucha Beskidzka
Zaraz wykropkuje, jeśli komuś przeszkadza, użyłem je do podkreślenia wagi słów :P
co do wyginania - jedyne co udało mi się osiągnąć to wyszczerbienie krawędzi i zoranie, temu dalej już nie kombinowałem żeby nie przedobrzyć. Jeśli nie będzie innej metody to oczywiście będe wyginał do skutku, jednak może ktoś zna jakieś mniej inwazyjne triki na ten problem. Zawsze warto spytać.

#18 Lesio  | Napisano 25 listopad 2015 - 15:22

Lesio
  • Użytkownik
  • Postów: 4410
  • Dołączył: 30-maj 10
  • Miasto: Wrocław
Ja swój odginałem bez dostępu do imadła i młotka (bo w aktualnym mieszkaniu jeszcze nic nie mam), metodą partyzancką:

- zdjąłem selektor z repliki;
- ustawiłem na krawędzi stołu, przyciskając wnętrzem dłoni;
- część, która wpada w rowki nastaw wisiała poza stołem;
- nacisnąłem ją drugą dłonią;
- voila, odgięte.

jak masz pod ręką młotek, to zamiast nacisku drugiej ręki używasz młotka i już :)

#19 felo0000  | Napisano 25 listopad 2015 - 17:08

felo0000
  • Użytkownik
  • Postów: 18
  • Dołączył: 02-maj 13
  • Miasto: Sucha Beskidzka
Problem w tym że moja nie jest wygięta wzdłuż, tylko w poprzek, przez co dźwignia jest dużo mniejsza, i nie do końca mi się to chce odgiąć. no nic, będe walczyć :D

#20 Kopcik  | Napisano 25 listopad 2015 - 18:25

Kopcik
  • Użytkownik
  • Postów: 915
  • Dołączył: 02-luty 14
  • Miasto:
Kup na komisie. Wykosztujesz się na max. 20 zł.