Daj cynk

Skocz do zawartości

Reklama płatna

Potrzebny silnik! (neodym zębatka typu O)


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
9 odpowiedzi w tym temacie

#1 KaXardas  | Napisano 03 październik 2015 - 22:05

KaXardas
  • Użytkownik
  • Postów: 422
  • Dołączył: 10-grudzień 11
  • Miasto: Łódź
Cześć!
Piszę w bardzo poważnej i pilnej sprawie.
Otóż replika moja współpracuje tylko z zębatką którą miał na sobie stock silnik.
Zębatka wydaje się być większa niż standardowe i uwierzcie mi że regulacja oraz zmiana podkładkowania nie pozwala aby działał tam silnik na innej zębatce niż ta jedna jedna (dlatego proszę o nie drążenie tego tematu).

Jako że stock silnik jest niestety na zwyczajnych magnesach, chcę go zmienić więc potrzebuję nowego silnika który będzie miał wejście na zębatkę typu O.
Najchętniej ani nie Hi torque ani nie hi speed (gdyż na wzroście ROF'u mi aż tak nie zależy, ładny jest jaki jest), odpowiadał by mi silnik pokroju cymowych neodymów jednak cymowe mają zębatkę D.
Jeśli naprawdę nie znajdzie się taki silnik to prosiłbym o zasugerowanie jakiegoś Hi torque (myślałem nad SHS jednak liczę że znajdzie się jakiś silnik ww. pokroju)

Ma to być silnik krótki, replika posiada sp130 i zasilana jest z 11.1v

#2 wiciok  | Napisano 03 październik 2015 - 22:28

wiciok
  • Admin
  • Postów: 5485
  • Dołączył: 17-październik 10
  • Miasto: Mielec/Kraków
Kup długiego cymiacza, obetnij wał i nabij rzeczoną zębatkę.

#3 KaXardas  | Napisano 03 październik 2015 - 22:41

KaXardas
  • Użytkownik
  • Postów: 422
  • Dołączył: 10-grudzień 11
  • Miasto: Łódź
Pomysł niezły, uwzględnię go. Jednak czekam nadal na inne :)

#4 szymucha2353  | Napisano 04 październik 2015 - 14:09

szymucha2353
  • Użytkownik
  • Postów: 628
  • Dołączył: 25-kwiecień 11
  • Miasto: Rzeszów
A mógłbyś podać dla ciekawskich jakie zębatki są tak wybredne? Choćby na PW, bo ciekawość mnie zżera :)

#5 KaXardas  | Napisano 04 październik 2015 - 14:33

KaXardas
  • Użytkownik
  • Postów: 422
  • Dołączył: 10-grudzień 11
  • Miasto: Łódź
Replika to L86 ICS zębatki wszystkie stock, zarówno 3 w gb i ta na silniku.

#6 Galithar  | Napisano 04 październik 2015 - 19:54

Galithar
  • Użytkownik
  • Postów: 217
  • Dołączył: 08-lipiec 07
  • Miasto: Wejherowo
może warto zastanowić się nad wymianą zębatek?:)

#7 Znachor  | Napisano 04 październik 2015 - 21:14

Znachor
  • Użytkownik
  • Postów: 239
  • Dołączył: 16-luty 13
  • Miasto: Sosnowiec
zajechana I zębatka i tyle. Zmień na jakąś inną i problem zniknie - pamiętaj o prawidłowym wyregulowaniu silnika

#8 KaXardas  | Napisano 04 październik 2015 - 22:27

KaXardas
  • Użytkownik
  • Postów: 422
  • Dołączył: 10-grudzień 11
  • Miasto: Łódź
Jak już mówiłem nie rozpatrujcie proszę tego tematu. zmieniłem i sam silnik, i samą zębatkę, i regulowałem, i inne cuda z tym robiłem.
Zostały dwa wyjścia: kupować w ciemno zębatkę typu D do silnika który już mam i liczyć że jakaś podejdzie lub kupić silnik z zębatką O i zmienić na stockową.

Uwierzcie - próbowałem zrobić z tym silnikiem co tylko się da

#9 Nitro  | Napisano 05 październik 2015 - 14:07

Nitro
  • Użytkownik
  • Postów: 1770
  • Dołączył: 04-styczeń 11
  • Miasto: Gdynia/Chojnice
A wymianę łożysk na "węższe" rozważałeś?
Ewentualnie szlifowanie, co by zebatkę niżej osadzić.

#10 KaXardas  | Napisano 05 październik 2015 - 15:21

KaXardas
  • Użytkownik
  • Postów: 422
  • Dołączył: 10-grudzień 11
  • Miasto: Łódź
Chłopaki serio, polećcie jakiś silnik z zębatą typu O, krótki o osiągach podobnych/zbliżonych do cymowego i będzie git. Naprawdę nie warto wdawać się w jałową dyskusję bo co się dało to zrobiłem.
W GB jest wszystko super więc nie mam zamiaru nic tam ruszać, wystarczy tylko ten silnik.