Daj cynk

Skocz do zawartości

Reklama płatna

Red River - opinie


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
11 odpowiedzi w tym temacie

#1 ShiftyPL  | Napisano 24 styczeń 2016 - 12:18

ShiftyPL
  • Użytkownik
  • Postów: 11
  • Dołączył: 04-kwiecień 12
  • Miasto: Glasgow
Znalazłem sporo porozrzucanych informacji na temat tego producenta na forum, ale żadnego wątku, który skupiałby opinie użytkowników.

Zbiorcza opinia o ich sprzęcie jest bardzo pochlebna, jednak nie przyszło mi się o tym przekonać osobiście... bo poziom obsługi zostawia sporo do życzenia.

Pisałem do nich na facebooku jakoś w październiku odnośnie większego zamówienia, powiedzieli mi żeby ponownie dowiadywać się w grudniu. Napisałem więc ogólnikowy email do ich biura w pierwszym tygodniu grudnia w w/w sprawie, precyzując co by mnie interesowało (2x JPC i 3x pas CQB). W mailu miałem parę pytań, m.in o rozmiar ich pasów (nigdzie takiej informacji nie znalazłem), ewentualne modyfikacje, a głównie czy w ogóle przyjmują zamówienia.

Nie dostałem żadnej odpowiedzi aż do połowy stycznia (ponad miesiąc później, przy czym uwzględniam przerwę swiąteczną.). W międzyczasie złożyłem zamówienie w CRH (gdzie pan prezes odpowiada w ciągu góra paru godzin!) i poinformowałem RR, że nieaktualne.

Po około 4-5 tygodniach od pierwszego maila dostałem odpowiedź od RR, że moje "zamówienie" jest gotowe do wysyłki, ale anulowali na moja prośbę... :icon_wink: Odpisałem więc, że JPC mógłbym jeszcze wziąć, ale pasy już mam ...i znów mnie olali.

W sumie nie zależało mi na czasie z kamizelkami, ale wolałbym konkretną informację - "proszę zamówić, będzie gotowa pod koniec lutego" - a nie, głowić się czy robią indywidualnie, czy nie.


Następnym razem wezmę ich szpej przez Jarmix.

#2 Yahalom  | Napisano 24 styczeń 2016 - 12:29

Yahalom
  • Moderator I
  • Postów: 5721
  • Dołączył: 13-wrzesień 05
  • Miasto: Silesia
Jarmix też trochę narzeka na współpracę - obiecanej dostawy pokrowców na FASTy nie dostali od 5 miesięcy :)

#3 ShiftyPL  | Napisano 24 styczeń 2016 - 12:37

ShiftyPL
  • Użytkownik
  • Postów: 11
  • Dołączył: 04-kwiecień 12
  • Miasto: Glasgow
Haha, nie "trochę", bo jak pisałem do nich w sprawie szpeju RR, to nie obyło się bez uwagi na ich temat. :P Niemniej, Jarmix zapewnił, że mogą pomóc w sprawie indywidualnego zamówienia sprzętu od RR.

#4 Primcio  | Napisano 24 styczeń 2016 - 13:07

Primcio
  • Użytkownik
  • Postów: 28
  • Dołączył: 20-marzec 15
  • Miasto: Wyszków
Co to za sklep CRH.

#5 Yahalom  | Napisano 24 styczeń 2016 - 13:11

Yahalom
  • Moderator I
  • Postów: 5721
  • Dołączył: 13-wrzesień 05
  • Miasto: Silesia
Currahee...

#6 Punisher  | Napisano 25 styczeń 2016 - 12:14

Punisher
  • Użytkownik
  • Postów: 676
  • Dołączył: 25-wrzesień 03
  • Miasto: Gliwice
Niestety RR wciąż nie stawia na klienta detalicznego.
Nie stawia bo pewnie nie chce i nie musi.
Takie życie, żołnierze też u nich czekają :icon_smile:

PS
Miałem i wciąż mam kilka rzeczy od nich. Jakościowo są bez zarzutu.
Projekty bardzo dobre.
Z inwywidualnymi modyfikacjami są problemy bo nie chce im się tego robić. Jak komuś na tym zależy to proponuje szukać innej firmy.

Red River będzie miał wyprzedaż tego co im na magazynie zostało.

Użytkownik szmerglu edytował ten post 28 styczeń 2016 - 16:06


#7 ogór  | Napisano 28 styczeń 2016 - 14:25

ogór
  • Użytkownik
  • Postów: 23
  • Dołączył: 06-listopad 12
  • Miasto:
Lista rzeczy pojawiła się na FB

#8 vincenzo  | Napisano 09 luty 2016 - 21:41

vincenzo
  • Użytkownik
  • Postów: 140
  • Dołączył: 04-listopad 05
  • Miasto: Lublin
Niestety żeby u nich coś zamówić to trzeba być natrętem- wiem to z własnego doświadczenia. Co do jakości- to nie można narzekać.

#9 ShiftyPL  | Napisano 17 luty 2016 - 22:55

ShiftyPL
  • Użytkownik
  • Postów: 11
  • Dołączył: 04-kwiecień 12
  • Miasto: Glasgow
Zrehabilitowali sie nieco w moich oczach - doszedl do mnie dzisiaj pokrowiec na helm w MC. Z parutygodniowym opoznieniem i po paru ponagleniach, ale doszedl. :P

#10 delin0m  | Napisano 18 luty 2016 - 22:23

delin0m
  • Użytkownik
  • Postów: 624
  • Dołączył: 19-październik 06
  • Miasto: Nowa Dęba/Kraków
Jakość, materiały 10/10. Absolutnie klasa światowa.

Obsługa klienta 4/10 - można pisać i pisać maile, raz odpowiedzą - raz nie (czasem po 2miesiącach). Im większe zamówienie, tym szybciej odpowiedzą (powyżej 1k odpowiadają w miarę szybko). Ale jak już się zamówi, to szybko wysyłają.

#11 Falcon1954  | Napisano 25 listopad 2017 - 23:06

Falcon1954
  • Użytkownik
  • Postów: 7
  • Dołączył: 03-listopad 15
  • Miasto: Ślunsk
Czy to to jakaś seryjna produkcja czy kustom? http://allegro.pl/re...7033106866.html Może ktoś wie jak wygląda kompletny bo chyba czegoś w nim brak?

#12 Punisher  | Napisano 27 listopad 2017 - 20:01

Punisher
  • Użytkownik
  • Postów: 676
  • Dołączył: 25-wrzesień 03
  • Miasto: Gliwice
Brakuje pasa do spodni no i wewnętrznego choć on nie jest w komplecie.