Daj cynk

Skocz do zawartości

Reklama płatna

Zmiana sprężyny w replikę M4


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 marcin221  | Napisano 01 maj 2016 - 20:14

marcin221
  • Użytkownik
  • Postów: 7
  • Dołączył: 13-kwiecień 16
  • Miasto: Zawiercie
Witam!
Zamierzam wymienić sprężynę w mojej replikę M4 od G&P na sprężynę m130 (obecnie m110). Profesjonalny serwis odmówił podając za powód obawę 9 o wytrzymałość części wewnętrznych i, że w przypadku pęknięcia nie mogliby przyjąć gwarancji. Czy faktycznie istnieje konieczność wymiany "bebechów" do m130?

Jeżeli tak, to jakie byście polecili?

#2 Nath  | Napisano 01 maj 2016 - 20:52

Nath
  • Użytkownik
  • Postów: 3095
  • Dołączył: 03-lipiec 09
  • Miasto: Warszawa
Obawiam się, że serwis dobrze mówił, bo zamienić sprężynę w całą replikę to by trzeba dość sprawnego czarodzieja ;). Do 130stki trzeba w gp wymieniać flaki, sorry, tak te repliki już są poskładane na stocku. Co i jak wymienić-wszystko masz w stosownym dziale na forum.

#3 you-dash  | Napisano 01 maj 2016 - 21:06

you-dash
  • Użytkownik
  • Postów: 813
  • Dołączył: 28-styczeń 11
  • Miasto: Pabianice
Parę rzeczy by trzeba było wymienić. Napisz może ile fps chcesz osiągnąć, bo często nowe osoby mają tendencję montowania za mocnych sprężyn do fps jakie chcą osiągnąć.

#4 marcin221  | Napisano 01 maj 2016 - 21:13

marcin221
  • Użytkownik
  • Postów: 7
  • Dołączył: 13-kwiecień 16
  • Miasto: Zawiercie
Moim zamierzeniem było osiągnięcie 440-450 fps.

Jedyne co obecnie wymieniłem to gumka na Systemę Energy.

Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka



#5 Nath  | Napisano 02 maj 2016 - 10:52

Nath
  • Użytkownik
  • Postów: 3095
  • Dołączył: 03-lipiec 09
  • Miasto: Warszawa
Ja bym zaczął od zaparcia porządnie komory HU, tak żeby dolegała do czoła GB (kawałek starej sprężyny zakładasz na lufę wewnętrzną i składasz karabin-jak długi kawałek? metodą prób i błędów ustalisz odpowiednią długość, jak będzie za długa to się korpusu nie da zamknąć i zapiąć trzpieni). Potem bym sprawdzał czy jest 100% szczelności układu pneumatycznego, a dopiero na końcu kminił tuning.

#6 Huba_lbn  | Napisano 02 maj 2016 - 13:00

Huba_lbn
  • Użytkownik
  • Postów: 705
  • Dołączył: 05-grudzień 12
  • Miasto: Lublin
Pisałem już w innym twoim temacie, ale tu też mogę ;)
Temat o tuningu M4 od G&P: http://forum.wmasg.p...c/156414-m4-gp/