Daj cynk

Skocz do zawartości

Reklama płatna

Silnik Tornado F1 High Torque gen.2 - długi


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
24 odpowiedzi w tym temacie

#1 audiofildb  | Napisano 04 czerwiec 2016 - 13:49

audiofildb
  • Użytkownik
  • Postów: 3
  • Dołączył: 26-październik 15
  • Miasto: Jastrzębie Zdrój
Niedawno dotarł do mnie ten oto silnik. Nie miałem możliwosci przeczytać o nim na forum  oraz w sieci wiec postanowiłem go zakupić i pomóc innym użytkownią w pozyskaniu informacji.

1. silnik chodzi cichutko w porównaniu do tych co miałem czyli cyma niebieska i czerwona dupka nie wspominając o wszytkich innych standardowych
2. duże 2 otwory wentylacyjne silniczek o wiele lepiej się chłodzi.( oczywiście silnik wogóle się
nie nagrzewa przy spręzynie M120 SHS)
3 bardzo mocne magnesy trudno przekręcic palcami oskę silnika.
4. testowana na 9,6 ale prosi się silnik o większe zasilanie
5. łożyska na końcach silnika znakomicie tłumią drgania.
Jeśli chodzi o wersje z aluminiową dupką która jest też w ofercie chyba o 50 zł droższa od tej co zakupiłem myśle ze nie warto przepłacać ta co jest w tańszej wersji znakomicie się spisuje.


Dołączona grafika
Dołączona grafika
Dołączona grafika
To mój pierwszy post tak więc proszę o wyrozumiałość , gdy udam się na strzelanie zdam relacje z jego wydajności oraz pracy na lipo

#2 Spirit_  | Napisano 04 czerwiec 2016 - 14:10

Spirit_
  • Użytkownik
  • Postów: 244
  • Dołączył: 05-styczeń 12
  • Miasto: Warszawa
Taka mała techniczna uwaga, jak wklejasz tekst z innego edytora to używaj opcji "Wklej jako zwykły tekst" bo teraz jest inny kolor "tła".

#3 wiciok  | Napisano 04 czerwiec 2016 - 14:14

wiciok
  • Admin
  • Postów: 5476
  • Dołączył: 17-październik 10
  • Miasto: Mielec/Kraków
Dupka na tych zdjęciach jest dosłownie identyczna jak w Elemencie UT.

#4 Emcet  | Napisano 04 czerwiec 2016 - 14:19

Emcet
  • Użytkownik
  • Postów: 1929
  • Dołączył: 08-styczeń 13
  • Miasto: Świdnik
Mam gen1, jestem mega zadowolony. Zastanawiam czym różni się gen2, poza oczywistą zmianą wykończenia. Mam nadzieję, że zębatki są już mocniejsze :)

#5 audiofildb  | Napisano 04 czerwiec 2016 - 15:44

audiofildb
  • Użytkownik
  • Postów: 3
  • Dołączył: 26-październik 15
  • Miasto: Jastrzębie Zdrój
Wrazenia jesli chodzi o prace jest znakomita nie tylko wyglad poprawili ale lożyska oraz  cichsza praca silnika nie wiem jak ma sie to do oszczedzania energi o ktorej tak zachwala producent ale mialem porównanie do poprzedniej wersji i poprawili na pewno kulture pracy silnika oraz wyeliminowali drgania

Wysłane z mojego QUANTUM_2_400 przy użyciu Tapatalka



#6 Mark97  | Napisano 04 czerwiec 2016 - 18:23

Mark97
  • Użytkownik
  • Postów: 332
  • Dołączył: 07-sierpień 09
  • Miasto: Bielsko-Biała
Jeżeli zębatki od pierwszej wersji się nie zmieniły to polecam ją wymienić.

#7 Merrowing  | Napisano 10 czerwiec 2016 - 19:47

Merrowing
  • Użytkownik
  • Postów: 403
  • Dołączył: 28-styczeń 13
  • Miasto: Łódź
A jakiego typu zębatka jest na tym silniku? Nie mogę dojrzeć na zdjęciu.

#8 Emcet  | Napisano 10 czerwiec 2016 - 20:19

Emcet
  • Użytkownik
  • Postów: 1929
  • Dołączył: 08-styczeń 13
  • Miasto: Świdnik
D

#9 Merrowing  | Napisano 11 czerwiec 2016 - 12:34

Merrowing
  • Użytkownik
  • Postów: 403
  • Dołączył: 28-styczeń 13
  • Miasto: Łódź
Dziękuję!

#10 matrigs  | Napisano 12 wrzesień 2016 - 15:58

matrigs
  • Użytkownik
  • Postów: 434
  • Dołączył: 12-luty 14
  • Miasto: Gdynia
Mógłbym poprosić właścicieli gen. 2 (i gen 1 też, kto ma) o podanie:

ROF, bateria, przełożenie zębatek?

Z góry dziękuję

#11 EndeBeats  | Napisano 12 wrzesień 2016 - 16:17

EndeBeats
  • Użytkownik
  • Postów: 1083
  • Dołączył: 04-wrzesień 14
  • Miasto:
Na koniec tygodnia powinienem złożyć z tym silnikiem replikę więc wrzucę tutaj te dane.  Jak coś, to przypomnij mi się na PW.

#12 lvyairsoft  | Napisano 17 wrzesień 2016 - 00:27

lvyairsoft
  • Użytkownik
  • Postów: 52
  • Dołączył: 30-sierpień 16
  • Miasto: Jelenia Gora
Może nie do końca na temat ale posiadam ten silnik w wersji krótkiej :)
Praca jest na prawdę fantastyczna ,u mnie siedzi na 11,1v Co do ROF'a się nie wypowiem bo strzelam tylko na singlu (parasnajperka).

#13 wiciok  | Napisano 17 wrzesień 2016 - 07:22

wiciok
  • Admin
  • Postów: 5476
  • Dołączył: 17-październik 10
  • Miasto: Mielec/Kraków
Fantastyczna w porównaniu do stocka, czy innych silników HT, np. Elementa?

#14 naresss  | Napisano 02 październik 2016 - 10:11

naresss
  • Użytkownik
  • Postów: 48
  • Dołączył: 28-lipiec 15
  • Miasto: Łomża
Mam silnik w wersji krótkiej 1.gen. Na sprężynie 140 (po wazeniu okazala się m150) i zebatkach SHS 16:1 jest wolniejszy od cymy z niebieską dupka. Reakcja na spust też słabsza(mimo, że natychmiastowa) . Bateria 11.1v 35-40c

Użytkownik naresss edytował ten post 02 październik 2016 - 10:16


#15 ceus1974  | Napisano 05 lipiec 2017 - 09:06

ceus1974
  • Użytkownik
  • Postów: 130
  • Dołączył: 25-październik 12
  • Miasto: michałowice
Mam F1 HT  generacja 2 długi. Pracuje jakieś dwa miechy przemielił jakieś 5k. W konfigu SP150, chwilę na m160, a ostatnio na SP100, zęby 100:200 SHS, mosiek gate z hamulcem plus lipo 11.1. Ogólnie silnik wystarczająco mocny. Magnesy dają radę. Ale jest jedno ale pytanie czy ten silnik tak już ma bo taki wirnik, czy może szczotki słabe. A może hamulec. Ogólnie po 5k kulek wyżarło już połowę szczotek, więc pewno po około 10k szczotek nie będzie. Mam w innej konfiguracji guardera iF HT który przemielił ze 30k na 11.1 i szczotki ledwo ruszone. Jak to jest u Was?

#16 The-Naturat  | Napisano 05 lipiec 2017 - 10:40

The-Naturat
  • Użytkownik
  • Postów: 323
  • Dołączył: 29-maj 12
  • Miasto:
W pierwszej generacji ht też szczotki jadło, jak używałem na 11.1v, przy zębach 32:1 i m130. Pozbyłem się czym prędzej, po jakichś 12k bb.

#17 ceus1974  | Napisano 05 lipiec 2017 - 11:59

ceus1974
  • Użytkownik
  • Postów: 130
  • Dołączył: 25-październik 12
  • Miasto: michałowice
Dzięki za info. Ciekawe czy wymiana szczotek na nowe popraw, czy może ten wirnik tak szybko je opieprza?

Wysłane z mojego D2303 przy użyciu Tapatalka



#18 giob  | Napisano 19 lipiec 2017 - 17:28

giob
  • Użytkownik
  • Postów: 16
  • Dołączył: 15-kwiecień 09
  • Miasto: Kraków
audiofildb


Gdzie zakupiłeś silnik i w jakiej cenie? Widziałem aukcje na allegro : http://allegro.pl/si...6715327697.html

Miał ktoś styczność?

#19 ceus1974  | Napisano 19 lipiec 2017 - 18:19

ceus1974
  • Użytkownik
  • Postów: 130
  • Dołączył: 25-październik 12
  • Miasto: michałowice
Kupowałem w azteko (168) ale chyba już ni ma. Ogólnie silnik mocny jak cholera, ale te szczotki szybko znikają. Możliwe, że aab mu nie służy.

Użytkownik ceus1974 edytował ten post 19 lipiec 2017 - 18:21


#20 mbpmg2  | Napisano 04 wrzesień 2017 - 20:28

mbpmg2
  • Użytkownik
  • Postów: 14
  • Dołączył: 22-październik 09
  • Miasto: Opole
Czeo, mam problem z tym silniczkiem (starsza generacja), spadła mi ta końcówka z zębatkami i nie mogę znaleźć śrubki która ją trzymała, nie wiecie gdzie mogę taką dostać? Ew. czy jeśli dobiorę śrubke która będzie troszkę wystawać to czy to nie wpłynie jakoś negatywnie na prace silniczka?