Daj cynk

Skocz do zawartości

Reklama płatna

E&L seria M4


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
302 odpowiedzi w tym temacie

#301 thewojtz  | Napisano 17 maj 2018 - 14:50

thewojtz
  • Użytkownik
  • Postów: 1657
  • Dołączył: 27-sierpień 07
  • Miasto: Kraków

Wyświetl postUżytkownik wallop dnia 17 maj 2018 - 13:56 napisał


Ok, napisałem do Ed'a, podobno tak jest.

Wyświetl postUżytkownik wallop dnia 17 maj 2018 - 13:56 napisał

No poświęciłem i nadal stoję przy swoim.

To całkiem dużo mówi... :icon_lol:

Wyświetl postUżytkownik wallop dnia 17 maj 2018 - 13:56 napisał

Wiedza swoje, praktyka swoje.

:icon_lol:

Wyświetl postUżytkownik wallop dnia 17 maj 2018 - 13:56 napisał

Hmmmm... w połowie długości cylindra jest jeszcze więcej materiału. Górna część szkieletu także najczęściej pęka w narożnikach, ale według mnie jest to powiązane z pęknięciem tej dolnej części.

Jako przykładu użyłem szkielet ultimate, pęknięty, tam są wejścia na śruby i tam szkielet jest cienki.

Wyświetl postUżytkownik wallop dnia 17 maj 2018 - 13:56 napisał

A tu taka ciekawostka :icon_smile:
SP130, blisko 530fps i sorbo. RA tak bardzo <3

Dołączona grafika

Pewnie dopierdzielenie śruby pod cylindrem tak, że z krzyżaka zmieniła się w swastykę nie miało żadnego wpływu na zdarzenie ;)

Mi już wystarczy, uśmiałem się :icon_lol:

#302 thor_  | Napisano 17 maj 2018 - 17:18

thor_
  • Weteran
  • Postów: 4004
  • Dołączył: 02-październik 05
  • Miasto: Gdańsk
No skoro Thewojtz jesteś w stanie ze zdjęcia określić siłę dokręcenia wkręta/śruby  to chylę czoło...  :D

#303 wallop  | Napisano 17 maj 2018 - 18:21

wallop
  • Użytkownik
  • Postów: 646
  • Dołączył: 18-grudzień 14
  • Miasto: Zabrze
Hmmm... a może to po prostu zastępcza śruba? Sugerując się tym można definitywnie stwierdzić, że pęknięcie nastąpiło przez brak śruby powyżej cylindra. Wiesz, demontowanie zespołu cylindra kilka razy w ciągu godziny wyrabia śruby :icon_wink:

Użytkownik wallop edytował ten post 17 maj 2018 - 18:22