Daj cynk

Skocz do zawartości

Reklama płatna

m4a1 Combat Machine G&G tuning.


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 soochy1  | Napisano 10 marzec 2017 - 11:24

soochy1
  • Użytkownik
  • Postów: 1
  • Dołączył: 10-marzec 17
  • Miasto: warszawa
Witam,
zakupiłem m4 wymienioną w tytule
jestem początkujący ale bardzo chciałem mieć osiągi na granicy regulaminu czyli 450 fps i dobry zasięg.
od razu rozebrałem emkę jeszcze przed pierwszą strzelanką i wymieniłem :
lufę na guardera 407 6,02
tłok na wzmocniony z 15 stalowymi zębami SHS
głowicę tłoka na doszczelnioną
głowice cylindra doszczelniłem taśmą teflonową
zamontowałem sprężynę tornado m130

efekt = 495 FPS , i silnik nie dał rady uciągnąć jak tylko bateria ( 7,4  lipo electro river)  trochę się rozładowała.

tak więc zakupiłem silnik HT od ARMA tech i zamontowałem.
pojechałem na kolejna strzelankę ze świadomością że mogę działać tylko na singlu, bez auto.

zdarzały się przycinki mechanizmu od częstego i szybkiego strzelania na sinle fire.
pozatym jakoś mi nie pasowalo takie rozwiązanie i stwierdziłem ze wole na full auto .

zmieniłem sprężynę na m120 przy okazji wypodkładkowałem zębatki
chrono pokazało prawie idealne 450 fps, silnik został HT


i tu pojawia się moje pytanie :
czy jest sens używać tego silnika dla m120 ? czy lepiej wsadzić seryjny do póki się nie rozleci?
pewnie mam trochę lepszy ROF na HT bo ma lżej ?
pomyślałem że warto by było wstawić zębatki hi-speed aby podnieść ROF skoro już ide w szturm na AUTO
czy wstawienie teraz zębatek 13:1 się sprawdzi ? czy napotkam kolejny kłopot ?