Daj cynk

Skocz do zawartości

Reklama płatna

MB08 well - nie da sie ustawic lunety


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 niewiemco  | Napisano 12 maj 2017 - 08:08

niewiemco
  • Użytkownik
  • Postów: 8
  • Dołączył: 12-maj 17
  • Miasto:
Czesc,
przegladalem forum ale takiego tematu jeszcze nie widzialem wiec otwieram,
przyszla mi niedawno MB08 od wella razem z luneta M3 od ACM, problem w tym ze nie da sie wyregulowac lunety tak zeby kulki lecialy prosto  w srodek krzyza, ciagle leca na prawo. Luneta jest juz ustawiona maks na prawo bardziej sie nie da. Myslalem ze moze cos zle zamontowalem ale zrobilem to jeszcze raz z precyzja chirurga a problem dalej sie powtarza.

Ktos ma jakis pomysl? z gory dzieki za pomoc

#2 mareq  | Napisano 12 maj 2017 - 08:52

mareq
  • Użytkownik
  • Postów: 1492
  • Dołączył: 23-wrzesień 14
  • Miasto: Bielsko-Biała
Kulki jecą w prawo po prostej czy łukiem?

#3 mikadorus  | Napisano 12 maj 2017 - 12:08

mikadorus
  • Użytkownik
  • Postów: 1905
  • Dołączył: 27-październik 13
  • Miasto:
Ustaw replikę tak by nie mogła się ruszyć.  Cel jakiś odległy na 100-300m. Sprawdź czy krzyż w lunecie chodzi prawidłowo. W teorii ma chodzić prosto. W praktyce czasem regulacja jest często takiek jakości,  że regulując krzyż w osi pionowej przesuwa się on także w osi poziomej. Często też nie chodzi tak jak powinien lub okazuje się, że regulacja nie działa.  

Jak to nie jest luneta to pewnie będzie to replika.

#4 Kocur666  | Napisano 12 maj 2017 - 12:54

Kocur666
  • Użytkownik
  • Postów: 1597
  • Dołączył: 24-czerwiec 07
  • Miasto: Szczecin
Jak masz produkt replikopodobny z lunetopodobnym wynalazkiem to moze sie tak dziac.
Napewno montaż założony prosto ?
Replika strzela prosto ? (nie patrząc przez lunete).
Popatrz czy montaże nie są przekrzywione albo zle złapały za risa.
Jak nic nie pomoże - zawsze możesz podłożyć niewielkie kawałki folli aluminiowej czy czegoś podobnego z boku montażu zeby przekrzywić lunete. Możesz też dodać coś na obejmach lunety. Kombinować aż uda się dopasować.

ps. Wiesz o tym ze jak kręcisz w góre lunetą - to nie krzyż idzie w górę ale miejsce trafienia kulka ? Że regulacja lunety jest tak jakby odwrotna ? Bo nie podnosisz krzyża ale miejsce trafienia ?

#5 kukunamuniu  | Napisano 12 maj 2017 - 14:55

kukunamuniu
  • Użytkownik
  • Postów: 307
  • Dołączył: 20-lipiec 13
  • Miasto: Kraków / Mielec
Przez długi czas byłem przekonany, że moja replika kręci w prawo. Po założeniu lunety okazało się, że to ja ją zawsze przechylałem, dopiero po krzyżu się zorientowałem :icon_wink: Także zwróć na to uwagę i pamiętaj też, że siatka na taniej lunecie może być przekrzywiona i gdy trzymasz replikę prosto, to siatka ma odchył.

Użytkownik kukunamuniu edytował ten post 12 maj 2017 - 14:55


#6 niewiemco  | Napisano 15 maj 2017 - 11:16

niewiemco
  • Użytkownik
  • Postów: 8
  • Dołączył: 12-maj 17
  • Miasto:
co to do tego ze na lunetach jest odwrotnie to sie juz zorientowalem jak probowalm ustawic :D podlozylem kawalek plastiku pod zaczepy na ris i poki co dziala ale itak kulka leci raz jakims lukiem raz prosto, raz bardziej w gore wiec podejrzewam gumke:D

#7 władek  | Napisano 15 maj 2017 - 11:44

władek
  • Użytkownik
  • Postów: 155
  • Dołączył: 07-grudzień 13
  • Miasto: Przeczyca<=>Rzeszów
A jaką lufę wewnętrzną masz zamontowaną stock? To już masz odpowiedź.

#8 niewiemco  | Napisano 16 maj 2017 - 10:18

niewiemco
  • Użytkownik
  • Postów: 8
  • Dołączył: 12-maj 17
  • Miasto:
tak, stockowa, replika przyszla mi pare dni temu wiec dopiero od przyszlego miesiaca wezme sie za jakis tuning