Daj cynk

Skocz do zawartości

Reklama płatna

Jaki nowy silnik HT do M130 - M4PJ


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
11 odpowiedzi w tym temacie

#1 RunForceOne  | Napisano 14 lipiec 2017 - 21:01

RunForceOne
  • Nowy
  • Postów: 7
  • Dołączył: 03-maj 17
  • Miasto: Wejherowo
Cześć,

muszę kupić nowy silnik do mojej M4 (PJ), wymieniłem sprężynę na m130 i stary stockowy silnik (czarny z niebieską dupką) nie daje rady, spada rof, reakcja i grzeje się niemiłosiernie. Nie zależy mi na dużym rof, strzelam głównie ogniem pojedyńczym.

- Szkielet wzmocniony
- Sprężyna M130 Tornado
- Gumka przeźroczysta Guarder'a
- Prec lufa PPS 6,03
- Zębatki stock'owe
- Tłok SHS (połowa zębów stalowych)
- Wypodkładkowany,
- Wymienione kable,
- Mosfet NanoSSR,
- Bateria nimh 9,6V

Najtańszy silnik HT jaki znalazłem to silnik "JG/GE M41 High Power Motor" - czy to jest w ogóle warte uwagi? Szukam czegoś w rozsądnej cenie, ok. 100-120zł. Pozdrawiam!

#2 DAVVlD  | Napisano 14 lipiec 2017 - 21:37

DAVVlD
  • Użytkownik
  • Postów: 58
  • Dołączył: 24-luty 15
  • Miasto: Słupsk
Twój silnik to ten sam co jg/GE i nie ma prawa nie dać rady nawet na sp170 z lipo 11.1v więc pewnie coś źle złożone.

#3 RunForceOne  | Napisano 14 lipiec 2017 - 22:02

RunForceOne
  • Nowy
  • Postów: 7
  • Dołączył: 03-maj 17
  • Miasto: Wejherowo

Wyświetl postUżytkownik DAVVlD dnia 14 lipiec 2017 - 21:37 napisał

Twój silnik to ten sam co jg/GE i nie ma prawa nie dać rady nawet na sp170 z lipo 11.1v więc pewnie coś źle złożone.

Trochę już wylatał, zwłaszcza że m'ka była kupowana używana, a nie wiem ile faktycznie miał przebiegu, jest opcja że jest już zajechany? Czy faktycznie podkładkować go jeszcze raz, bo nic innego nie przychodzi mi do głowy, chociaż sprawdzałem kilka razy. Na początku strzelanki, z naładowanym aku ładnie kręcił ale z czasem zaczął się grzać i zacinać, co drugi strzał kulki leciały nawet na lipo kolegi słychać było, że silnik ciężko pracuje.

#4 EndeBeats  | Napisano 16 lipiec 2017 - 11:51

EndeBeats
  • Użytkownik
  • Postów: 1084
  • Dołączył: 04-wrzesień 14
  • Miasto:

Wyświetl postUżytkownik DAVVlD dnia 14 lipiec 2017 - 21:37 napisał

Twój silnik to ten sam co jg/GE i nie ma prawa nie dać rady nawet na sp170 z lipo 11.1v więc pewnie coś źle złożone.

Noooo nie do końca. Te silniki z niebieską dupą to te na neodymach, które są na prawdę zajebiste. Jak masz na myśli silnik z czarną dupą, to się nie dziwię, że nie da rady.

Wyświetl postUżytkownik RunForceOne dnia 14 lipiec 2017 - 22:02 napisał

Trochę już wylatał, zwłaszcza że m'ka była kupowana używana, a nie wiem ile faktycznie miał przebiegu, jest opcja że jest już zajechany? Czy faktycznie podkładkować go jeszcze raz, bo nic innego nie przychodzi mi do głowy, chociaż sprawdzałem kilka razy. Na początku strzelanki, z naładowanym aku ładnie kręcił ale z czasem zaczął się grzać i zacinać, co drugi strzał kulki leciały nawet na lipo kolegi słychać było, że silnik ciężko pracuje.

Sprawdź, czy nie ma zjechanych szczotek.

#5 The-Naturat  | Napisano 16 lipiec 2017 - 17:17

The-Naturat
  • Użytkownik
  • Postów: 327
  • Dołączył: 29-maj 12
  • Miasto:
Możesz mieć po prostu wsadzony zwykły silnik, na normalnych magnesach, albo jest już kolokwialnie mówiąc zajechany, szczotki/uzwojenie itp... same magnesy przyciagają tak śrubki/wkrętaki że aż ciężko je oderwać?

#6 RunForceOne  | Napisano 16 lipiec 2017 - 21:01

RunForceOne
  • Nowy
  • Postów: 7
  • Dołączył: 03-maj 17
  • Miasto: Wejherowo
Dzisiaj rozłożyłem gb na nowo. Znów wypodkładkowałem, skręciłem szkielet bez zespołu tloka. Zębatki swobodnie sie obracały. Założyłem chwyt z silnikiem i wyregulowałem wysokość. Silnik po ok. 20-30 sek robi się ciepły. Silnik jest czarny z niebieską dupką, jak kolega pisał ciężko jest oderwać od niego śrubki czy śrubokręt.

#7 EndeBeats  | Napisano 18 lipiec 2017 - 20:06

EndeBeats
  • Użytkownik
  • Postów: 1084
  • Dołączył: 04-wrzesień 14
  • Miasto:
A sprawdziłeś szczotki? Silnik nie jest zasyfiony?

#8 Mamut  | Napisano 18 lipiec 2017 - 22:59

Mamut
  • Użytkownik
  • Postów: 286
  • Dołączył: 28-październik 03
  • Miasto: Warsaw
EndeBeats dobrze prawi. Trzeba obejrzeć szczotki i można też wyczyścić wirnik przy szczotkach. Sprawdź też czy silnik nie iskrzy.

#9 DAVVlD  | Napisano 18 lipiec 2017 - 23:03

DAVVlD
  • Użytkownik
  • Postów: 58
  • Dołączył: 24-luty 15
  • Miasto: Słupsk
20-30 sekund to dluuuga seria każdy silnik zrobi się ciepły

#10 Mamut  | Napisano 18 lipiec 2017 - 23:05

Mamut
  • Użytkownik
  • Postów: 286
  • Dołączył: 28-październik 03
  • Miasto: Warsaw
Kolega pisał, że strzela głównie singlem. Więc chyba tak ten test robił. Zastanawiam się czy bateria nie jest mułowata.

#11 RunForceOne  | Napisano 19 lipiec 2017 - 15:14

RunForceOne
  • Nowy
  • Postów: 7
  • Dołączył: 03-maj 17
  • Miasto: Wejherowo

Wyświetl postUżytkownik EndeBeats dnia 18 lipiec 2017 - 20:06 napisał

A sprawdziłeś szczotki? Silnik nie jest zasyfiony?

Sprawdzone, szczotki są ok, silnik też wygląda ok.

Wyświetl postUżytkownik Mamut dnia 18 lipiec 2017 - 22:59 napisał

EndeBeats dobrze prawi. Trzeba obejrzeć szczotki i można też wyczyścić wirnik przy szczotkach. Sprawdź też czy silnik nie iskrzy.

Przeczyściłem komutator benzyną ekstrakcyjną i przedmuchałem komorę silnika.

Wyświetl postUżytkownik DAVVlD dnia 18 lipiec 2017 - 23:03 napisał

20-30 sekund to dluuuga seria każdy silnik zrobi się ciepły

20-30 sekund kręciłem bez zespołu tłoka, po skręceniu szkieletu.

Wyświetl postUżytkownik Mamut dnia 18 lipiec 2017 - 23:05 napisał

Kolega pisał, że strzela głównie singlem. Więc chyba tak ten test robił. Zastanawiam się czy bateria nie jest mułowata.

Bateria nowa 8fields 9,6v Nimh - ok. Kupiłem nowy silnik JG/GE M-42 (z neodymowymi magnesami). Zdecydowanie 3x większy opór stawiają niż w stockowym silniku. Po wymianie silnik reakcja na spust zdecydowanie lepsza, czuć i słuchać różnicę w pracy.

#12 mikoma  | Napisano 21 sierpień 2017 - 22:34

mikoma
  • Użytkownik
  • Postów: 79
  • Dołączył: 07-marzec 15
  • Miasto: Częstochowa
Z ciekawości... jakie masz kable?

Użytkownik mikoma edytował ten post 21 sierpień 2017 - 22:37