Daj cynk

Skocz do zawartości

Reklama płatna

Finalnie. Czym smarować elementy gearboxa?


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
25 odpowiedzi w tym temacie

#21 mikadorus  | Napisano 20 listopad 2017 - 21:59

mikadorus
  • Użytkownik
  • Postów: 1846
  • Dołączył: 27-październik 13
  • Miasto:

Wyświetl postUżytkownik mikoma dnia 20 listopad 2017 - 21:49 napisał

Ja smaruję ŁT43, a pneumatyka na sucho.

Ale, jak? Oringi bez smaru?

Jest tylko jeden, jedyny system, który to akceptuje.... tj. grzybki laylaxa do aps96/m24 (głowica tłoka). Chociaż, powiem, że nie próbowałem bez smaru w innych systemach... bo były nieszczelności.

Użytkownik mikadorus edytował ten post 20 listopad 2017 - 22:08


#22 wallop  | Napisano 23 listopad 2017 - 17:51

wallop
  • Użytkownik
  • Postów: 89
  • Dołączył: 18-grudzień 14
  • Miasto: Zabrze
ŁT43 jest zbyt rzadki i nie trzyma się powierzchni. Na zębatki tylko smar PTFE z dużą ilością teflonu. Polecam smar od ASGRevolution, radzi sobie nawet z szybkimi zębatkami. Testowałem go na 12:1 i silniku G&P Satan przy SP90 Guarder - trzyma się bardzo dobrze.
W sumie do cylindra także polecam ich smar. Lepszego nie znam.

#23 mikoma  | Napisano 27 listopad 2017 - 22:12

mikoma
  • Użytkownik
  • Postów: 93
  • Dołączył: 07-marzec 15
  • Miasto: Częstochowa

Wyświetl postUżytkownik mikadorus dnia 20 listopad 2017 - 21:59 napisał

Ale, jak? Oringi bez smaru?

Jest tylko jeden, jedyny system, który to akceptuje.... tj. grzybki laylaxa do aps96/m24 (głowica tłoka). Chociaż, powiem, że nie próbowałem bez smaru w innych systemach... bo były nieszczelności.

Nie smaruje wszystkiego co jest w okolicy cylindra, czyli oringa (uszczelki głowicy tłoka) oraz samego cylindra. Testowałem różne konfiguracje i najlepszą szczelność osiągał system bez smarowania. Po wysmarowaniu dysza pluła olejem i replika losowo gubiła zasięg. Od razu mówię, że system nie jakiś skomplikowany, tylko stock z g36 CA :)

Cała reszta, tj. prowadnice tłoka, popychacz i inne cuda nasmarowane delikatnie.

#24 Cupi  | Napisano 28 listopad 2017 - 00:17

Cupi
  • Użytkownik
  • Postów: 82
  • Dołączył: 29-wrzesień 10
  • Miasto: Myszków
Nadmiar smaru na zebatkach / w cylindrze skutkuje tylko plucie smarem przez jakiś czas, czy wpływa też na gorszą prace gb? Obawiam się że dałem go nieco więcej niż powinienem a nie chce już rozbierać jej kolejny raz...

#25 wallop  | Napisano 02 grudzień 2017 - 22:41

wallop
  • Użytkownik
  • Postów: 89
  • Dołączył: 18-grudzień 14
  • Miasto: Zabrze

Wyświetl postUżytkownik mikoma dnia 27 listopad 2017 - 22:12 napisał

Nie smaruje wszystkiego co jest w okolicy cylindra, czyli oringa (uszczelki głowicy tłoka) oraz samego cylindra. Testowałem różne konfiguracje i najlepszą szczelność osiągał system bez smarowania. Po wysmarowaniu dysza pluła olejem i replika losowo gubiła zasięg. Od razu mówię, że system nie jakiś skomplikowany, tylko stock z g36 CA :icon_smile:

Cała reszta, tj. prowadnice tłoka, popychacz i inne cuda nasmarowane delikatnie.

Jak Ci pluje olejem to pokombinuj ze smarami i ich odpowiednią ilością.

Cytat

Nadmiar smaru na zebatkach / w cylindrze skutkuje tylko plucie smarem przez jakiś czas, czy wpływa też na gorszą prace gb? Obawiam się że dałem go nieco więcej niż powinienem a nie chce już rozbierać jej kolejny raz...


Najwyżej będziesz mieć wszystko upaćkane :P

#26 Cupi  | Napisano 02 grudzień 2017 - 22:44

Cupi
  • Użytkownik
  • Postów: 82
  • Dołączył: 29-wrzesień 10
  • Miasto: Myszków
Do czasu aż nadmiaru nie wypluje... Coś czuje że jeden dzień postrzelać w domu samym gb do chusteczki :D