Daj cynk

Skocz do zawartości

Reklama płatna

RK-01 SW/W czy M4 EA?


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
29 odpowiedzi w tym temacie

#21 Filipt15  | Napisano 29 wrzesień 2017 - 07:03

Filipt15
  • Użytkownik
  • Postów: 30
  • Dołączył: 04-styczeń 08
  • Miasto: tam gdzie Dunajec wpada do Wisły
Co do tego czy wolę AK czy eMke to zależy od dnia xd W AK podoba mi się to że jego korpus to w ASG to praktycznie stalowy ceownik bez "wodotrysków" w którym w zasadzie nie ma się co urwać nic nie trzeszczy nie rusza się względem siebie (oczywiście po za tymi elementami co latają w ostrym odpowiedniku ;) ) W eMkach znowu podoba mi się głównie ich wygląd oraz ergonomia. Także tak jak mówię czy wybor padnie na coś z tej czy drugiej rodziny to obojętne ważne jedynie dla mnie by replika była bezproblemowa na zasadzie że nic za chwilę mi nie odpadnie albo się poluzuje.

A ma może ktoś z was styczność z eMekami e&l? Jak one się sprawują pod względem niezawodności i odporności na uszkodzenia? Bo nie powiem cena i opis na GF kusi.

Co do rk01 rk01sw to też mam dylemat (jak by wybór padł ostatecznie na nie) że w internecie są sprzeczne informacje z których raz wynika że w zwykłym rk01 ze stopu jest sporo części w tym krytyczny zawias kolby a z innych ze wzgledem wersji sw zwykła różni się tylko znalowa muszką (co raczej nie jest warte dopłaty 200zl) No może że wersja SW to nie tylko stalowa muszka a jeszcze inne rzeczy typu lepsze wykonanie, lepsza stal itp. Wie ktoś może coś na ten temat?

Użytkownik Filipt15 edytował ten post 29 wrzesień 2017 - 07:06


#22 Dziku888  | Napisano 29 wrzesień 2017 - 08:21

Dziku888
  • Użytkownik
  • Postów: 83
  • Dołączył: 06-wrzesień 12
  • Miasto: Wrocław
Wersja SW jest cała ze stali oprócz lufy zewnętrznej, która jest z alu (nie ze znalu) i suwadła, które jest ze znalu. Wersja W ma ze znalu jeszcze podstawę muszki i podstawę szczerbinki wraz z obsadą lufy.
Posiadanie AK nie wyklucza ergonomii rodem z M4.

#23 Filipt15  | Napisano 04 październik 2017 - 22:42

Filipt15
  • Użytkownik
  • Postów: 30
  • Dołączył: 04-styczeń 08
  • Miasto: tam gdzie Dunajec wpada do Wisły
Jakoś rozsądek mi podpowiada żeby jednak eMki odpuścić :icon_razz: za dużo wrażliwych elementów które pływają na osiągi jak dla mnie mają repliki tej rodziny.

Mam tylko teraz rozminę czy kupić RK 01 SW za 600zł czy wydmuszkę E&L za 800 ( obie pozycje to nówki )xD
Ile mniej więcej jest wart taki GB na poziomie tego RK? Jak bym przełożył bebechy z CM.028 do tej wydmuszki to by hulało czy sporo trzeba by było zmieniać aby osiągnąć te 400-420fps?

Użytkownik Filipt15 edytował ten post 04 październik 2017 - 22:46


#24 mikadorus  | Napisano 04 październik 2017 - 22:51

mikadorus
  • Użytkownik
  • Postów: 1783
  • Dołączył: 27-październik 13
  • Miasto:
Swoją E&L sprzedałem za 700zł. Chyba z kilka miechów wystawiałem... a stan niemal doskonały.

Kupowanie wydmuszki w tej cenie to lekki przypał.

#25 Filipt15  | Napisano 04 październik 2017 - 23:07

Filipt15
  • Użytkownik
  • Postów: 30
  • Dołączył: 04-styczeń 08
  • Miasto: tam gdzie Dunajec wpada do Wisły
"Całe" akacze e&l'a nowe chodzą po ok 1300 więc tu nie jako miałbym 500zł do wydania na bebechy (+ to co zaoszczędzę przekładając z cm.028) i ogarnięty serwisant chyba by za te pieniądze zmajstrował coś lepszego niż to co siedzi w stockowych replikach. Chociaż to takie domysły xD

Pytanie tylko czy e&l po za oksydą i stalowym suwadłem posiada jakieś przeważające zalety nad  rk 01sw takie jak jakość stali albo spasowanie części (brak luzów) ?

#26 Hudy01  | Napisano 05 październik 2017 - 13:25

Hudy01
  • Użytkownik
  • Postów: 341
  • Dołączył: 21-maj 15
  • Miasto: Śrem

Wyświetl postUżytkownik Filipt15 dnia 04 październik 2017 - 23:07 napisał

Pytanie tylko czy e&l po za oksydą i stalowym suwadłem posiada jakieś przeważające zalety nad  rk 01sw takie jak jakość stali albo spasowanie części (brak luzów) ?

Jprdl...

Nie, nie posiada żadnych konkretnych zalet. To tak samo jak Mercedes przy maluchu - oba mają koła, dwoje drzwi i przewiozą 4 osoby...

#27 Filipt15  | Napisano 05 październik 2017 - 13:57

Filipt15
  • Użytkownik
  • Postów: 30
  • Dołączył: 04-styczeń 08
  • Miasto: tam gdzie Dunajec wpada do Wisły
Porównanie za przeproszeniem z czterech liter. Napisałem na czym mi zależy a na czym nie i pytałem jak pod tym kątem wygląda zestawienie tych replik. Żebyś lepiej zrozumiał to zadałem pytanie typu: "Kupić GTR'a czy Italie skoro zależy mi tylko na osiągach i na solidnym wykonaniu a nie skórach w środku czy wyglądzie"

#28 Hudy01  | Napisano 05 październik 2017 - 14:12

Hudy01
  • Użytkownik
  • Postów: 341
  • Dołączył: 21-maj 15
  • Miasto: Śrem
Porównanie jak najbardziej na miejscu, za to Twój wniosek jest z dupy.

Skoro zależy Ci na osiągach i solidnym wykonaniu, to chyba logiczne, że lepiej jest wziąć replikę, która jest faktycznie ze stali, z grubej blachy, spasowaną bez żadnych luzów, niż replikę ze staliwa, ze znalowymi elementami, która klekota i lata.

#29 Filipt15  | Napisano 05 październik 2017 - 17:35

Filipt15
  • Użytkownik
  • Postów: 30
  • Dołączył: 04-styczeń 08
  • Miasto: tam gdzie Dunajec wpada do Wisły
Logiczne to jest to że skoro pytam na forum o to którą replikę wybrać to raczej nie wiem jak wyglądają one względem siebie i nie mam możliwości tego na żywo sprawdzić bo bym wtedy sam podają decyzję...

Użytkownik Filipt15 edytował ten post 05 październik 2017 - 17:41


#30 mikadorus  | Napisano 05 październik 2017 - 18:39

mikadorus
  • Użytkownik
  • Postów: 1783
  • Dołączył: 27-październik 13
  • Miasto:
GB E&L jest dobry. Jedyne co się siepie to tłok.

Nie kupiłbym wydmuszki E&L za takie chore pieniądze.

Silnik neodym + GBv3 dobrej firmy + mosfet + bebechy + praca serwisanta... hmmm sporo zapłacisz... i nie wiadomo po co.