Daj cynk

Skocz do zawartości

Reklama płatna

Problem z silnikiem High Torque


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
19 odpowiedzi w tym temacie

#1 Bulls  | Napisano 22 wrzesień 2017 - 15:31

Bulls
  • Użytkownik
  • Postów: 10
  • Dołączył: 19-sierpień 15
  • Miasto: Chicago
Cześć, niedawno zakupiłem replikę z silniczkiem o takim :
https://gunfire.pl/p...igh-Torque.html
I problem nasunął się taki, że chciałem rozładować batkę nie strzelając na sucho z repliki, więc sobie wyjąłem silnik z maszynki podpiąłem na nowo i coś się zaczął zacinać, praktycznie nie obraca.
Batke mam 11v 2.2mah. Ktoś mógłby powiedzieć co się stało, co należy zrobić ? Bo szkoda silnika za takie pieniadze. :\

#2 The-Naturat  | Napisano 22 wrzesień 2017 - 16:09

The-Naturat
  • Użytkownik
  • Postów: 341
  • Dołączył: 29-maj 12
  • Miasto:
A nie podpiąłeś go odwrotnie?
Odpinałeś go żeby podpiąć pod niego batkę, powoli rozadowując ją? Dobrze rozumiem?

#3 Bulls  | Napisano 22 wrzesień 2017 - 17:09

Bulls
  • Użytkownik
  • Postów: 10
  • Dołączył: 19-sierpień 15
  • Miasto: Chicago
Niee, dobrze podpiąłem. Dla pewności sprawdziłem na odwrót i to samo.
Po prostu wyjąłem go z GB żeby nie napędzał części, nie chciałem ich zużywać a żeby bateria się rozładowała, bo nie mam rozładowarki a nie potrzebnie ładowałem.

#4 rogal138  | Napisano 22 wrzesień 2017 - 18:36

rogal138
  • Użytkownik
  • Postów: 175
  • Dołączył: 22-sierpień 07
  • Miasto: słupca
A długo to rozładowywanie trwało ? Bo mogłeś zajechać szczotki.

#5 The-Naturat  | Napisano 22 wrzesień 2017 - 22:04

The-Naturat
  • Użytkownik
  • Postów: 341
  • Dołączył: 29-maj 12
  • Miasto:
Na ciągłej pracy to było bardzo możliwe...

#6 damianm20  | Napisano 23 wrzesień 2017 - 09:28

damianm20
  • Użytkownik
  • Postów: 6
  • Dołączył: 05-wrzesień 14
  • Miasto: Szczecin
Szczotki można łatwo sprawdzić, bo są na widoku i łatwo wyjmowalne. Trzymają je sprężynki dociskające do komutatora na tyłku silnika. Jeśli szczotki są, to trzeba rozebrać, bo blokować silnik mogą sprężyny rozpychające magnesy, jeśli któraś strzeliła.

#7 Bulls  | Napisano 23 wrzesień 2017 - 17:20

Bulls
  • Użytkownik
  • Postów: 10
  • Dołączył: 19-sierpień 15
  • Miasto: Chicago

Wyświetl postUżytkownik rogal138 dnia 22 wrzesień 2017 - 18:36 napisał

A długo to rozładowywanie trwało ? Bo mogłeś zajechać szczotki.

Wyświetl postUżytkownik The-Naturat dnia 22 wrzesień 2017 - 22:04 napisał

Na ciągłej pracy to było bardzo możliwe...

Nawet nie zdążyłem rozładować, bo po wyjęciu przestał działać jak należy.

#8 mikadorus  | Napisano 24 wrzesień 2017 - 02:35

mikadorus
  • Użytkownik
  • Postów: 1783
  • Dołączył: 27-październik 13
  • Miasto:
Nie uwaliłeś części kabla przy wyciąganiu silnika?

#9 Bulls  | Napisano 24 wrzesień 2017 - 11:15

Bulls
  • Użytkownik
  • Postów: 10
  • Dołączył: 19-sierpień 15
  • Miasto: Chicago

Wyświetl postUżytkownik mikadorus dnia 24 wrzesień 2017 - 02:35 napisał

Nie uwaliłeś części kabla przy wyciąganiu silnika?

Tzn. ? W sensie że gdzieś go tam w GB wyciągnąłem czy coś ?

#10 mikadorus  | Napisano 24 wrzesień 2017 - 11:26

mikadorus
  • Użytkownik
  • Postów: 1783
  • Dołączył: 27-październik 13
  • Miasto:
W sensie, że po wypieciu słabo styka. Wsuwka się ułamała wewnątrz osłonki, czy coś przetarte do granic absurdu. Zebatka na silniku robi różne cuda - zwłaszcza jak kable są wesoło położone.

#11 Bulls  | Napisano 24 wrzesień 2017 - 11:29

Bulls
  • Użytkownik
  • Postów: 10
  • Dołączył: 19-sierpień 15
  • Miasto: Chicago
Nie nic takiego nie ma. Ale zauważyłem że po mocnym "uderzeniu" w spust ma taki pewniejszy zapłon, tzn. że za każdym razem chce odpalić ale nie może. Tak jakby za mały przepływ prądu czy coś.
A i oddałem silnik koledze to zauważył że poziomo jak jest położony to działa, a jak pionowo to nie działa. :x

#12 mikadorus  | Napisano 24 wrzesień 2017 - 13:22

mikadorus
  • Użytkownik
  • Postów: 1783
  • Dołączył: 27-październik 13
  • Miasto:
A te szczotki sprawdzileś?

#13 Kriss88  | Napisano 24 wrzesień 2017 - 14:16

Kriss88
  • Użytkownik
  • Postów: 129
  • Dołączył: 06-sierpień 16
  • Miasto: Poznań
na 99% szzotki albo coś z wsuwkami

#14 Bulls  | Napisano 24 wrzesień 2017 - 14:43

Bulls
  • Użytkownik
  • Postów: 10
  • Dołączył: 19-sierpień 15
  • Miasto: Chicago
Silnik działa, kumpel sprawdzał na swojej m'ce itd. U mnie coś z kabelkami. Wsuwki na początku są okej, więc chyba coś w GB, nie ?

#15 szymx1  | Napisano 24 wrzesień 2017 - 19:45

szymx1
  • Użytkownik
  • Postów: 775
  • Dołączył: 10-czerwiec 09
  • Miasto: Dłużyna Dolna
Wtyczki, styki, kable. ale podejrzewam konektory na silniku

#16 mikadorus  | Napisano 24 wrzesień 2017 - 21:17

mikadorus
  • Użytkownik
  • Postów: 1783
  • Dołączył: 27-październik 13
  • Miasto:
Wsuwki odpakowałeś z osłonek? Czasem serio wygląda wszystko ok, a potem okazuje się, że uwalona/kabel się wysunął.

Jak będzie ok z wsuwami to pewnie kable... to ja bym jednak to rozkręcił. Ot, samego gejboxa i tak trzeba czasem nasmarować. Przy okazji zrobisz mały tuning.

Użytkownik mikadorus edytował ten post 24 wrzesień 2017 - 21:45


#17 Bulls  | Napisano 25 wrzesień 2017 - 12:50

Bulls
  • Użytkownik
  • Postów: 10
  • Dołączył: 19-sierpień 15
  • Miasto: Chicago
Tak odpakowałem, wyglądały na okej. Dziś spróbuje rozkręcić go.
A co do tuningu to mam wszystko możliwe w środku nowe, także :P Sprężyna i precka tylko zostało.

#18 Bulls  | Napisano 01 październik 2017 - 12:38

Bulls
  • Użytkownik
  • Postów: 10
  • Dołączył: 19-sierpień 15
  • Miasto: Chicago
#Close temat.

#19 The-Naturat  | Napisano 01 październik 2017 - 14:18

The-Naturat
  • Użytkownik
  • Postów: 341
  • Dołączył: 29-maj 12
  • Miasto:
Co było w końcu nie tak? Żeby dla potomnych zostało.

#20 Bulls  | Napisano 02 październik 2017 - 13:03

Bulls
  • Użytkownik
  • Postów: 10
  • Dołączył: 19-sierpień 15
  • Miasto: Chicago
W końcu to nie silnik, tylko chyba kabelki mi się w GB albo wypięły i muszę lutować, albo coś innego. Silnik 100% sprawny !