Daj cynk

Skocz do zawartości

Reklama płatna

MilSim "RAZWIEDKA 2018" 18-20.05.2018


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 Genierał  | Napisano 14 styczeń 2018 - 21:05

Genierał
  • Użytkownik
  • Postów: 574
  • Dołączył: 21-listopad 09
  • Miasto: Jelcz-Laskowice
Dołączona grafika

Start symulacji : 23:00, 18 maja br.
Koniec: 09:00, 20 maja br.
Miejsce: Dolnośląskie/ ze względu na wymóg scenariusza dokładna lokalizacja zostanie ujawniona Uczestnikom na 5 dni przed wydarzeniem
Specyfika terenu: górzysty, leśny
Wiek Uczestników- 21+ (bez wyjątków)
Minimalna liczba Uczestników- 32, maksymalna- 60
Zapisy- od 01.03 do 01.05 br.
Wszystkie zgłoszenia przed, lub po terminie lecą w kosmos.

Kompletne informacje niebawem.

Zapraszam !


I. WARUNKI ZGŁOSZEŃ I UDZIAŁU
Przyjmuję zgłoszenia wyłącznie od Grup/ Ekip stałych, lub sformowanych doraźnie, minimum 4-osobowych, TYLKO tutaj poprzez PW.
Zgłaszający w/w Zespoły są uznawani przeze mnie jako ich Dowódcy i tylko z nimi prowadzę korespondencję w temacie Gry.
Potwierdzeniem udziału jest przelew kwoty 40 zł/ osobę, na pokrycie kosztów organizacji gry- w terminie 7 dni od zgłoszenia.
W związku z wcześniejszymi problemami dot. płatności przyjmujemy tylko i wyłącznie przelew JEDNĄ operacją, za całą Grupę/ Ekipę, na konto:

Jakub Kamiński
70 1870 1045 2078 1017 6554 0001

Na listę Uczestników wciągam dopiero po zaksięgowaniu wpłaty na koncie !
Jeśli komuś coś się nie uda/ wypadnie itd. i nie będzie mógł wziąć udziału w symulacji to oczywiście zwracam wpłaconą kwotę, ale tylko do 01.05 br.

Każde zgłoszenie Grupy musi zawierać:
- imiona i nazwiska,
- kamuflaże,
- liczbę GPS obsługujących siatkę MGRS- warunek obowiązkowy.

Uwaga: ZABRANIAM mieszania kamuflaży rosyjskich z pozostałymi i odwrotnie.

II. OGRANICZENIA
Wymagamy od Was byście w lesie zachowywali się jak ludzie cywilizowani. W szczególności dotyczy to przestrzegania zakazu:
- zanieczyszczania gleby i wód- wszystkie, absolutnie wszystkie śmieci zabieracie ze sobą,
- rozniecania ognia poza miejscami do tego wyznaczonymi,
- wstępu na uprawy leśne do 4 m wysokości- nie wchodzicie do młodników,
- wstępu do ostoi zwierząt- są oznaczone tablicami.
Mapy oraz przedmioty fabularne zapewnia Organizator.
Współrzędne GPS będą podawane w systemie MGRS.
Zabronione jest stosowanie wszelkiego rodzaju wskaźników czy oświetlaczy laserowych emitujących wiązkę.
Zabronione jest stosowanie wszelkich urządzeń wspomagających widzenie w nocy (nokto- i termowizja).
Dopuszczamy wszystkie rodzaje replik ASG za wyjątkiem MC (mancraft), jednakże system ich zasilania musi być zamknięty w jednym korpusie.
Wąż podpięty do chwytu i butla w plecaku- w naszej opinii- zaburzają wizualny realizm gry, takiej jak MilSim (mimo oczywistych zalet takich systemów, jak HP)
Limity FPS:
- repliki snajperskie- 650,
- repliki szturmowe- 550,
- repliki karabinów wsparcia- 500,
- bliski dystans, budynki- 360.

III. ORGANIZACYJNE
Dowódcy Stron/ Zespołów/ Grup zostaną przeze mnie wyznaczeni na 2 tyg. przed Grą- tegoroczna specyfika scenariusza poniekąd wymusza takie rozwiązanie.
Podjęta przeze mnie  inicjatywa ma za zadanie stworzyć przestrzeń do spotkania ludzi o podobnych zainteresowaniach w celu rekreacyjnej rozgrywki.
Wszyscy Uczestnicy  przyjeżdżają i biorą udział w grze tylko i wyłącznie na własną odpowiedzialność.
Osoby związane z organizacją gry nie biorą pośredniej i bezpośredniej odpowiedzialności za osoby w grze uczestniczące.
MilSim jest tylko dla osób pełnoletnich.
Rola Organizatora ogranicza się do przygotowania listy chętnych, dystrybucji informacji, przygotowaniu scenariusza i fantów.

Tegoroczna Gra będzie miała odmienny charakter, zależny w głównej mierze od woli “walki” i przetrwania Uczestników.
Scenariusz zaś, będzie budował klimat niepewności i poczucie stałego zagrożenia.
Jeżeli zebrałeś negatywne doświadczenia, na którejś z poprzednich edycji i nie wyciągnąłeś wniosków, to nie przyjeżdżaj.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

UZNAWANIE TRAFIEŃ
Liczy się każde bezpośrednie trafienie (nie rykoszet) w dowolne miejsce na ciele
Postrzał w plecak, wystającą ładownicę, karimatę itp. - jak postrzał w korpus.
Serie traktuje się jako jeden strzał.
W celu cichej eliminacji można zadawać „ciosy” gumowym nożem, gumową saperką, atrapą paralizatora itp.  (lub innym - bezpiecznym, przeznaczonym do treningu) wyprowadzając realistycznie wyglądający cios. Należy przy tym upewnić się czy osoba uderzona w/w narzędziem zrozumiała co się właśnie stało.
DOBIJANIE RANNYCH I JEŃCÓW NIE MA ZASTOSOWANIA W GRZE.
Postrzał w broń eliminuje broń (można przejąć broń od rannego/zabitego gracza - należy wtedy podejść do takiego gracza poinformować go, że przejmuje się jego broń fikcyjnie, oznacza to że nasza broń jest sprawna, a przeciwnika uszkodzona).
Trafiony :
Krok 1- sygnalizuje otrzymanie postrzału głośnym „Dostałem !”,
Krok 2- pada na ziemię i nie gada, ale może jęczeć, charczeć, wzywać pomoc . Trafiony nie ostrzega, nie przeszkadza, nie nadaje przez radio,
Krok 3- OZNACZA SIĘ - kładzie/przewiązuje sobie CZERWONĄ szmatą lub kamizelkę odblaskową miejsce trafienia (w nocy oznacza się CZERWONYM  światłem chemicznym , lub elektrycznym )
Gracz którego zgon nastąpił w nocy montuje w widocznym miejscu światło chemiczne w kolorze ŻÓŁTYM lub elektryczne CZERWONE, PULSUJĄCE,
Krok 4- może zmienić pozycję, czołgając się do około 3 m,
Krok 5- opatrzony (uleczony) może od razu wrócić do Gry.

Ranny, którego nie opatrzony w ciągu 30 minut od trafienia umiera i staje się TRUPEM.

W grze nie ma Medyków, jednak nikt nie może udzielić sobie sam pierwszej pomocy. Rannego opatruje kolega, sojusznik lub nawet wróg. Opatrujemy DOKŁADNIE miejsce trafienia, używając całego opatrunku lub bandaża. Musi być to zrobione porządnie i realistycznie. Osoby byle jak opatrzone będą proszone o opuszczenie Gry.

Ranny opatrzony przez przeciwnika może zostać przez niego:
-wzięty do niewoli – patrz punkt JEŃCY
-pozostawiony samemu sobie.
TRUP może udać się do domu lub bazy i tam pozostawać, będąc cały czas wyraźnie oznaczony.

AMUNICJA
Wszelkie repliki poza karabinami maszynowymi.
Można przenosić dowolną ilość magazynków załadowanych do poziomu real-cap (tyle, ile posiada palny odpowiednik danego magazynka, plus 5-6 kulek). Można przenosić amunicję luzem, tylko w ilości potrzebnej do jednokrotnego załadowania wszystkich posiadanych magazynków (czyli w sumie 2 jednostki ognia). Przykład- mam załadowanych 10 magazynków AK, czyli około 350 szt amunicji. Taką samą ilość kulek (350) mogę przenosić luzem.
Karabiny maszynowe zasilane z box-ów elektrycznych- (karabinek szturmowy z boxem/drumem nie jest karabinem maszynowym).
Można przenosić 2 szt. magazynków typu box zasypanych do poziomu 500 kulek na jeden box. Można przenosić amunicję luzem, tylko w ilości potrzebnej do jednokrotnego załadowania 2 szt. box-ów (czyli w sumie 2 jednostki ognia),
Karabiny maszynowe zasilanie z magazynków
Można przenosić dowolną ilość magazynków załadowanych do poziomu 1,5 real-cap (plus 5-6 kulek). Można przenosić amunicję luzem, tylko w ilości potrzebnej do jednokrotnego załadowania wszystkich posiadanych magazynków (czyli w sumie 2 jednostki ognia). Przykład- mam załadowanych 6 magazynków RPK, czyli około 390 szt. amunicji. Taką samą ilość kulek (390) mogę przenosić luzem.
Stosowanie w grze magazynków typu hi-cap (za wyjątkiem KM) jest ZABRONIONE. Osoba dopuszczająca się takiego procederu zostanie natychmiast uznana za TRUPA.
Można posiadać pustą szybkoładowarkę.
Aby uzupełnić wystrzeloną amunicję można skorzystać z :
a) poprosić o amunicję kolegów z zespołu, (wymagana zgodność kalibrów palnych odpowiedników)
b) fizycznie przejąć amunicję z magazynków zabitych i przeszukanych wrogów, (wymagana zgodność kalibrów palnych odpowiedników)
c) uzupełnić zapas z zasobów własnych (druga jednostka ognia).

JEŃCY
Nad jeńcem nie można znęcać się fizycznie.
Jeniec po 2 godzinach niewoli u przeciwnika musi odpowiedzieć na pytania zgodnie z prawdą.
Jeniec może być skuty, może podejmować próbę ucieczki, wyrwać broń strażnikom, lub zadawać rany nie skonfiskowaną bronią. Wszelkie działania, niezwiązane z obrażeniami fizycznymi, dozwolone.
Wypowiedzenie przez Jeńca formułki „BIAŁA FLAGA”  oznacza zgodę na stosowanie rozwiązań umownych (umowne skucie, umowne przeszukanie itd.) i zakaz łamania tych umów przez jeńca.

PIROTECHNIKA
Zakaz używania własnej pirotechniki wybuchowej.
Dopuszczam dymy, pod warunkiem, że niczego nie podpalą.

BEZPIECZEŃSTWO
Przez cały czas trwania symulacji każdy uczestnik musi mieć założone okulary ochronne. Zasada ta obowiązuje także podczas snu.
Zakazuję wykorzystywania statusu osób poza grą (rowerzyści, myśliwi, traktorzyści, żule).


Takie są moje warunki i koncepcja symulacji- kto ją akceptuje tego gorąco zapraszam.
Moja w tym głowa, żeby dobrze się bawił.
Komu nie odpowiada- zostaje w domu, nie wylewa swoich frustracji na forum, nie testuje mojej cierpliwości złośliwymi uwagami.

Użytkownik Mendi edytował ten post 24 styczeń 2018 - 09:58


#2 Spirit_  | Napisano 24 styczeń 2018 - 00:29

Spirit_
  • Użytkownik
  • Postów: 263
  • Dołączył: 05-styczeń 12
  • Miasto: Warszawa
Co to ma być? A tournament lock? Specjalnie na takich zatwardziałych jak ten organizator zrobię sobie DMR 680 fps z olbrzymim joule creepem i będę strzelał z ceramiki lub plastiku 0,69. Tyle w temacie.

#3 Mendi  | Napisano 24 styczeń 2018 - 10:09

Mendi
  • Supermoderator
  • Postów: 3901
  • Dołączył: 28-maj 06
  • Miasto: Jarosław

Wyświetl postUżytkownik Spirit_ dnia 24 styczeń 2018 - 00:29 napisał

Co to ma być? A tournament lock? Specjalnie na takich zatwardziałych jak ten organizator zrobię sobie DMR 680 fps z olbrzymim joule creepem i będę strzelał z ceramiki lub plastiku 0,69. Tyle w temacie.
Ale o co masz wąty? Jest wyraźnie napisane, że jest kładziony nacisk na klimat i reko, więc wszelkie repliki z zasilaniem zewnętrznym odpadają. Jeśli masz zasilanie repliki hpa z butli w kolbie, to ok, ale jak widać wężyki poza obrysem repliki, to niestety odpada, proste. Moje swd z pdik przez to odpada, ale nie płaczę, wstawię mechanizm sprężynowy albo wezmę sobie jakiegoś aega i po sprawie. Org ma prawo do wystosowania zasad jakie mu się żywnie podobają. Nie zgadzasz się z nimi, nie zapisuj się i nie komentuj. To nie masówka tylko impreza dla entuzjastów.

#4 Spirit_  | Napisano 24 styczeń 2018 - 18:45

Spirit_
  • Użytkownik
  • Postów: 263
  • Dołączył: 05-styczeń 12
  • Miasto: Warszawa
Mancraft też może być wewnętrzny. Taki jest ok?

#5 Mendi  | Napisano 24 styczeń 2018 - 23:36

Mendi
  • Supermoderator
  • Postów: 3901
  • Dołączył: 28-maj 06
  • Miasto: Jarosław

Wyświetl postUżytkownik Spirit_ dnia 24 styczeń 2018 - 18:45 napisał

Mancraft też może być wewnętrzny. Taki jest ok?
"Dopuszczamy wszystkie rodzaje replik ASG za wyjątkiem MC (mancraft), jednakże system ich zasilania musi być zamknięty w jednym korpusie."
Ze zdania wynika, że MC nie jest dopuszczone, a inne systemy tylko bez wężyków. Masz na myśli reduktor w kolbie vsr lub podobnej? W takiej sytuacji MC jest zamknięty w korpusie i teoretycznie powinien się łapać. Na ostatniej edycji konwersje MC grały, musi się sam Gienerał wypowiedzieć.

#6 Genierał  | Napisano 19 luty 2018 - 12:36

Genierał
  • Użytkownik
  • Postów: 574
  • Dołączył: 21-listopad 09
  • Miasto: Jelcz-Laskowice
Wszyscy- mam nadzieję- mają się dobrze i porządkują szczegóły przez 1 marca ?

Zmiana nr 1- dopuszczam do udziału osoby w wieku 18+