Daj cynk

Skocz do zawartości

Reklama płatna

Tłok zdziera cylinder.


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 Rych33  | Napisano 19 styczeń 2018 - 20:41

Rych33
  • Użytkownik
  • Postów: 176
  • Dołączył: 08-lipiec 17
  • Miasto: Szczecin
Było czy nie było w innych tematach. Nie wiem. Nie znalazłem. Zamontowałem w E&L Mur cylinder
https://jarmix-milit...&campaign-id=19
I testowałem na nim kilka tłoków. Bo wiadomo że stokowy nie daje rady. Ponieważ lepsze  nie były dostępne. o stanęło na tym :
https://www.specshop...Full-Teeth.htmlą

Tłok mocny. Wytrzymuje sprężynę jaką mu nie zapodasz. Guardera SM170  i SHS 190 też. Ale.
Jak rozebrałem gearbox po raz pinsetny żeby testować dyszę. To okazało się że ten tłok robi rysy na cylindrze. I to dość głębokie. żaden inny tego nie robił.
Myślę że ta listwa tłokowa ma  jakieś za ostre zęby, które wystają na zewnątrz, No niewiem. spotkał się ktoś z tym ?
Prowadnica sprężyny łożyskowana. Głowica tłoka. Łożyskowana.

#2 wallop  | Napisano 19 styczeń 2018 - 23:27

wallop
  • Użytkownik
  • Postów: 277
  • Dołączył: 18-grudzień 14
  • Miasto: Zabrze
Na pewno tłok? Jaką masz dokładnie głowicę tłoka?

Sprawdz na złożonym bez sprężyny gearboxie jak tłok rusza się w gearboxie. Powinien być to płynny, swobodny ruch przód<>tył, bez żadnych wyraźnych dźwięków tarcia metalu o metal.

#3 Rych33  | Napisano 20 styczeń 2018 - 03:39

Rych33
  • Użytkownik
  • Postów: 176
  • Dołączył: 08-lipiec 17
  • Miasto: Szczecin
Nie. No ludzie. Trzymajcie mnie bo nie wytrzymie. Ja na prawdę nie chcę być złośliwy. Ale. No dobra. Twoja chęć pomocy wallo p wszystkim we wszystkim jest prze ze mnie odbierana z dużym dystansem. Bo na ten dystans zapracowałeś sobie swoimi poradami. I to chyba nie tylko moje odczucie.
Co ma piernik. Czyli tłok. Do tego jaką masz dokładnie głowicę ? Ten konkretny tłok zrobił rysy na cylindrze w miejscu od początku cylindra. Gdzie inne trzy tłoki nie zrobiły tego. Dlatego jestem zdziwiony.
Ale jak się przyjrzałem dokładnie przez lupę. To rzeczywiście. Tłok ma prostopadle sterczące do góry zęby. I tymi krawędziami trze po cylindrze. Co widać po opiłkach na zębach. Trochę dziwne. Bo między tłokiem a cylindrem. Jednak jest te parę dziesiątek milimetra.
Może ten tłok jest zwymiarowany do cylindrów typu borek. Ale nic na temat w ofercie nie było. Mniejsza z tym. Zeszlifuję krawędzie zębów i zobaczę. Bo tłok jest zajebiasty.

#4 wallop  | Napisano 20 styczeń 2018 - 12:10

wallop
  • Użytkownik
  • Postów: 277
  • Dołączył: 18-grudzień 14
  • Miasto: Zabrze
Jeśli masz problem z tym, że próbuję Ci pomóc i doradzić, że zagłębiam się w Twój problem i staram się spojrzeć na niego z kilku różnych perspektyw to mnie zgłoś do administratora, a on niech mnie zbanuje.

Pomagam głównie jeśli chodzi o gbv2 i gbv3, jeśli to dla Ciebie pomaganie wszystkim we wszystkim to nie mój problem, a Twój. Nie rozumiesz połowy rzeczy, które piszę i które ludzie piszą do Ciebie, stąd ból dupy i ten "dystans".

#5 Rych33  | Napisano 20 styczeń 2018 - 13:19

Rych33
  • Użytkownik
  • Postów: 176
  • Dołączył: 08-lipiec 17
  • Miasto: Szczecin
Nie mam zamiaru nic nikomu zgłaszać. Nie jestem kapusiem. Z resztą Wielki Brat też czyta forum. Nie o tym mowa. Chciałbym żebyś na forum został jak najdłużej. Bez Twojego folkloru :icon_lol:  Może się zrobić nudno.
Po prostu. Dlaczego akurat ten tłok porysował mój ukochany cylinder ?

#6 wallop  | Napisano 20 styczeń 2018 - 18:40

wallop
  • Użytkownik
  • Postów: 277
  • Dołączył: 18-grudzień 14
  • Miasto: Zabrze
Staram się tylko pomóc najlepiej jak potrafię. Zamiast siać bezpodstawną nagonkę, hejtować i trollować po prostu daj sobie pomóc. Nie wiem czy Ci pomoge, ale się postaram.

Powiedz, tłok normalnie zazębia się z zębatką tłokową? Gdyby zęby były zbyt długie to wystąpiłby problem z kulturą pracy lub nawet wystąpiłaby zacinka. Tak jak też wcześniej mówiłem - sprawdź ruch tłoka na skręconym szkielecie. Zamontuj pneumatykę i tlok bez sprężyny i sprawdz jak tłok się porusza.

Użytkownik wallop edytował ten post 20 styczeń 2018 - 18:41