Daj cynk

Skocz do zawartości

Reklama płatna

Bore up ze zintegrowaną głowicą


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 falcong700  | Napisano 06 kwiecień 2018 - 21:02

falcong700
  • Użytkownik
  • Postów: 39
  • Dołączył: 07-maj 13
  • Miasto: grud
Postanowiłem przetestować Bore up ze zintegrowaną głowicą , coś taniego do nowego projektu. padło na to : ...


Podobno CNC , jedno jest pewne u chinoli nic się nie zmieniło centymetr w tą centymetr w tą nie robi różnicy.
Od razu przejdę do sedna- nie polecam , nie kupować , szmelc gówno szajs złom.  Na samym początku trzeba dopasować cylinder by w ogóle wszedł do szkieletu. Potem po złożeniu głowicy z tłokiem okazuje się że zębatka zabiera tłok od trzeciego zęba :icon_biggrin: :icon_biggrin: piękna kasacja tłoka :icon_biggrin: wbija go w tył gearboxa. Jeśli chcecie się powkur......... to kupujcie. Jeśli zamierzacie udowodnić że jednak dacie radę kupujcie ( swoją drogą da radę) . Jeśli chcecie mieć spokój to trzymajcie się z daleka.

Z plusów - mocny jest i dobrze się uszczelnia.

Użytkownik falcong700 edytował ten post 06 kwiecień 2018 - 21:06


#2 wallop  | Napisano 06 kwiecień 2018 - 21:19

wallop
  • Użytkownik
  • Postów: 646
  • Dołączył: 18-grudzień 14
  • Miasto: Zabrze
Drop-in na pewno nie jest. Zderzak tłoka trzeba dopasować do głowicy i dobrać taką grubość aby tłok poprawnie zazębiał się z zębatką tłokową (korekta AOE). Głowicę tłoka można w sumie wywalić bo to alu, w dodatku jest dość kiepska. Jednoczęściowy cylinder jest bezsensowny ponieważ nic nie daje, a zabiera nam sporo np. łatwy montaż zderzaka, dopasowanie odpowiedniej głowicy względem dyszy itp. Kiepska sprawa.

#3 falcong700  | Napisano 09 kwiecień 2018 - 19:53

falcong700
  • Użytkownik
  • Postów: 39
  • Dołączył: 07-maj 13
  • Miasto: grud
Nie zaprzeczam :) Miało być szybko tanio i uniwersalnie. Było- tanio :P i można było się pobawić w dopasowywanie. A ostrzeżenie nie jest dla ciebie :) Lecz dla młodzieży która będzie chciała kupić Borka :P