Daj cynk

Skocz do zawartości

Reklama płatna

Colt M1911 Full Metal GGB(KJW)


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
75 odpowiedzi w tym temacie

#1 NAWE_Mario  | Napisano 13 październik 2005 - 11:38

NAWE_Mario
  • Użytkownik
  • Postów: 246
  • Dołączył: 07-maj 03
  • Miasto: Kielce / Lublin
Temat w ktorym mam nadzieje ktos cos skrobnie o tym modelu. Dostepny na military.pl. Jesli ktos ma niech coś napisze bo zainteresowanym niezmiernie jestem tym gnatem. Ave

#2 BateaU  | Napisano 13 październik 2005 - 17:50

BateaU
  • Użytkownik
  • Postów: 35
  • Dołączył: 07-listopad 03
  • Miasto:
http://www.arniesair...11a1_review.htm

Recenzja z Arnie's airsoft oraz filmik
http://www.arniesair..._fmv_1911a1.avi

Kurde nie powiem ślinka zaczyna lecieć na Colta 1911.... :D

#3 NAWE_Mario  | Napisano 13 październik 2005 - 18:07

NAWE_Mario
  • Użytkownik
  • Postów: 246
  • Dołączył: 07-maj 03
  • Miasto: Kielce / Lublin
czytalem wczesniej i brzmi calkiem ok ale z KJW nigdy nic nie wiadomo :roll:

#4 LameBoy  | Napisano 16 październik 2005 - 14:51

LameBoy
  • Użytkownik
  • Postów: 279
  • Dołączył: 12-wrzesień 04
  • Miasto: Warszawa
tez bym sie moze skusił, niestety czytałem o nim kilka nieprzychylnych opinii - tzn że czesto kulki same z lufy wylatują, ze skupienie i moc nie zadowala... były tego towaru recenzje jakies(choc pierwszych partii)... chce poczekac i zobaczyc co pokarze TM i KSC, tylko kiedy oni to do wałą wypuszczą??? TM pieprzy o swojej 1911a1 od prawie roku a KSC ma swoja w fazie testów już wiec wierze ze najpóźniej na poczatku przyszłego roku cos o niej usłyszymy :)

edit: tak sobie mysle ze jak pensja wpłynie 30 to moze go zamówie :)
zobaczymy cyzm to pachnie, mam tylko nadzieje ze magi są wymienne z WA, poniekąd są(jak twierdzi producent) ale w praktyce nie wiadomo ;)

#5 edek01  | Napisano 16 październik 2005 - 15:50

edek01
  • Użytkownik
  • Postów: 124
  • Dołączył: 16-październik 05
  • Miasto: Warszawa
Panowie mialem okazje przetestowac tego Colta ,taki full metal to on nie jest ,rygle na lufie zaraz przy komorze HU sa z plastiku !!!! A to duzy minus w dodatku konstrukcji ryglowania lufy Colta M1911 A1. Wykonany jest on z Aluminium samego bez cynku ,znow minus jest bardzo leki oczywiscie jak podepnie sie magazynek jest w miare OK  :lol:  Test strzelania HU jest staly ,lufa w moim modelu byla mosiezna bardzo kiepskiej gladzi wewnecznej !! :cry:  wystrzelane ok 400 szt amunicji ,025 TM .Jedno ladowanie maga GG strzelamy 14 szt dzialanie pistoletu poprawne , zasieg 25m dalej tragedia pikuja w dól ,plaszcz zamka po ostatniej kulce zatrzymuje sie w pozycji oczekujacej na podpiecie nastepnego maga ,wyjmuje mag doladowuje pociski, gazu nie! podpinam mag strzelam 14 sztuk i co, po 14 sztukach wystrzelonych, szok, pistolet dalej strzela ale bez amunicji !!! zamek nie ma sily zaskoczyc na blokade!!! i tak zawsze na drugim ladowaniu pociskami az dziw ze jak strzelal tak bez amunicji nie pekla plastikowa dysza o metalowy podajnik magazynka !!! Czyli moze w moim modelu jedno ladowanie gazem starcza na jedno wystrzelenie 14 pociskow !!! dalej nie ma sensu znecac sie nad pistoletem. panowie tragedia POZDRAWIAM

#6 JuzekK  | Napisano 16 październik 2005 - 17:28

JuzekK
  • Użytkownik
  • Postów: 228
  • Dołączył: 07-lipiec 03
  • Miasto: Warszawa
poczekajcie sobie cierpliwie na wersje KSC lub pozbierajcie na ktores z SCW2 (kosztuja duuuzo, a nawet czasem za duzo , ale warto - wiem bo mam)

#7 LameBoy  | Napisano 16 październik 2005 - 18:10

LameBoy
  • Użytkownik
  • Postów: 279
  • Dołączył: 12-wrzesień 04
  • Miasto: Warszawa
no to chyba jednak nie kupię ;)
bo TM kupie w ciemno jak wyjdzie a i KSC też choc martwi mnie ze na zaworach od S&W swojego zrobili które to ma kiepską moc 260fps :/

juzekk do swojego z scw2 jakiego gazu używasz? bo jeśli WA to zalecają hfc134a i poniekąd zamek ma tendencje do pękania... albo flow reductora zainstalowałes z airsoft innovations? tak czy siak daj cynk, tutaj albo na PM :)

poza tym - to jest kopia WA 1911A1 Magna - jakim cudem do maga który miesci 12 kulek zmieściłes 14??

i słyszałem jeszcze jedną ciekawą rzecz, bierzesz maga R type od WA do single stackow, wyjmujesz go z obudowy metalowej, zamieniasz bebechy z obudową od KJ'owskiego maga - podmieniasz sprezyne podajacą kulki i ponoc gunik sie o wiele zdrowiej zachowuje, na zagranicznych forach ktoś taki patent wyczaił w tym gunie :)

#8 Wukasz  | Napisano 16 październik 2005 - 18:25

Wukasz
  • Użytkownik
  • Postów: 3915
  • Dołączył: 30-maj 03
  • Miasto: K-K
Tak tak... kup sobie maga za jakieś 250 zeta by usprawnić replike za 450 ... Info ciekawe ... i tyle :)

#9 edek01  | Napisano 16 październik 2005 - 18:37

edek01
  • Użytkownik
  • Postów: 124
  • Dołączył: 16-październik 05
  • Miasto: Warszawa
Pnowie dajcie sobie spokuj z tym pistoletem ,wykonanie i dzialanie tragedia !!! Ja swojego zwrocilem do slepu czekam na zwrot kasy!!!!! A te pienadze zainwestuje w WE Hi Capa 5.1 plus 2 magi !!! Pistolet sprawdzony przetestowany ,zero jakichkolwiek narzekan ze strony wlascicieli !!! POZDRAWIAM. :)

#10 LameBoy  | Napisano 16 październik 2005 - 18:40

LameBoy
  • Użytkownik
  • Postów: 279
  • Dołączył: 12-wrzesień 04
  • Miasto: Warszawa
nie no to ja juz wiem ze KJW nie kupie, ale guna musze miec colta 1911a1 a nie jakies modernizowane badziewie na szkielecie da original automatic firearm ;)

wiec czekam cierpliwie na TM lub KSC, które szybciej to pewnie wezme, w ciemno ale sądze ze sie nie zawiode bo i jedna i druga firma robi pr0 gaziaki :)

#11 JuzekK  | Napisano 16 październik 2005 - 22:32

JuzekK
  • Użytkownik
  • Postów: 228
  • Dołączył: 07-lipiec 03
  • Miasto: Warszawa
uzywam green gazu tylko , nic nie peka nic nie ma problemow , strzela jak zloto. Wystarczy sie przypatrzec w ten sposob: plastik w glocku jest na bocznych sciankach 2 cienszy niz w WA i nie peka , to czemu tu mialby pekac?

#12 NAWE_Mario  | Napisano 16 październik 2005 - 23:16

NAWE_Mario
  • Użytkownik
  • Postów: 246
  • Dołączył: 07-maj 03
  • Miasto: Kielce / Lublin
Ja mam tak samo jak Lame boy, wolalbym klasycznego Colta ew. Para Ordnance(KJW tez takie cos robi ciekawe jak ten model wyglada),niz jakies klony. Chcialem przerobic go na wersje MEU (SOC) ale jak widze z opisow nie zastapi toto WA. No coz trzeba chyba czekac na TM albo KSC.

#13 stockmann  | Napisano 17 październik 2005 - 14:58

stockmann
  • Użytkownik
  • Postów: 28
  • Dołączył: 08-październik 05
  • Miasto: Białystok
Kupiłem i jestem zadowolony. Wprawdzie jest już za zimno na niego (co udowodniły liczne syfony na poprzedniej strzelance), kolega nawet stwierdził, że ma "za słabego kopa i jakoś dziwnie strzela", ale w lato bedzie pewnie śmigał az miło. W zasadzie nie jest to M1911A1 bo posiada troche cech charakterystycznych dla klasycznego 1911, między innymi kciukowy bezpiecznik, jest dłuższy. Moim zdaniem to jakas wersja przejściowa miedzy ostatecznym M1911A1 a klasycznym 1911 z pierwszej wojny światowej. Przebija dwie ścianki puszki, przebija dwie ścianki grubego kartonu. Miło hałasuje podczas strzelania. Coprawda występuje czasami ten problem z wystrzeleniem 2-óch kulek ale bardzo żadko, nie posiada orginalnych markingsów (szkoda, ale czego sie spodziewac po replice za 449zł ? To nie WA). Pistolet jest zdecydowanie za czarny, powinien być bardziej matowy, kolega (BoT) musiał wziąc go do reki aby stwierdzić że to naprawde metal, po czym zapytał "to czemu on taki kolor ma ?" :) Ogólnie na razie jestem z repliki zadowolony, zobaczymy ile podziała :)

#14 Bocian  | Napisano 17 październik 2005 - 20:34

Bocian
  • Użytkownik
  • Postów: 321
  • Dołączył: 11-lipiec 03
  • Miasto: Sosnowiec
Mario co do PO 14.45 to jest kopia WA chyba w 95 % i uzytkownicy sa nawet zadowoleni, myslalem nad nim kiedys ale w PL go nie ma a do sprowadzania zza granicy nie mam glowy.

END OF OT.

Pozdrawiam.
Bocian

#15 LameBoy  | Napisano 18 październik 2005 - 15:05

LameBoy
  • Użytkownik
  • Postów: 279
  • Dołączył: 12-wrzesień 04
  • Miasto: Warszawa
jak wylatuja 2 kulki na raz to nigdy nie jest dobrze, jak chce zeby 2 kulki poleciały w strone wroga to naciskam spust 2 razy aai, takie "wypadanie" kulek świadczy o lipie siakiejś, tym bardziej ze wystepuje co 2 wystrzelone magi, a nie co 20...

Mario lookaj to :D

http://www.arniesair...rt_from=&ucat=8

ja już zacieram ręce, może wyjdzie na tyle szybko ze sobie zrobię prezent pod choinkę heheheheh :D

tak czy siak chyba na TM nie ma co czekać bo se w kulki lecą... 1911A1 od TM było pokazane jako mold jeszcze przed SIGiem 226, a sig wyszedł wcześniej a o 1911A1 nic a nic nie było słychać... imho TM sobie na razie olało i czekając na TM'ke to bym sobie mógł czekać i czekać...
a tutaj KSC przyszło z pomocą :)
Mario licze, że jak sie gunik pojawi gdzieś za granicą w przystepnej cenie i pewnie będziesz na niego miał taką samą ochotę jak ja to można by sie było jakoś zgadać żeby go zamówić(jak z WGC to mam swojego człowieka - jak z Uncompany to ktoś tam z PAT'u i ile sie nie myle miał jakieś wejścia ;) ) - taniej wyjdzie koszta przesyłki i transferu kaski podzielić na 2ch :)

#16 NAWE_Mario  | Napisano 18 październik 2005 - 15:46

NAWE_Mario
  • Użytkownik
  • Postów: 246
  • Dołączył: 07-maj 03
  • Miasto: Kielce / Lublin
Nie ma sprawy Lame i zgdaza sie ze mamy dostep do UN  :twisted: . Zeby tylko pukawa pokazala sie poki mam jeszcze kase :evil:
@ Bocian, koszt PO sciagnietego z UN to ok 500(zalezy od kursu dolca). Za PO przemawia to ze jest z metalu 8) , z kolei M1911  firmuje KSC a to mowi samo za siebie.

#17 LameBoy  | Napisano 20 październik 2005 - 11:48

LameBoy
  • Użytkownik
  • Postów: 279
  • Dołączył: 12-wrzesień 04
  • Miasto: Warszawa
tzn zaznaczmy ze w przeciwieństwie do tego KJW 1911A1(rzekomej bo cechy charakterystyczne to jakies mega combo 1911 i 1911A1) KSC wypuszcza M1911A1 (określane potocznie jako M1911)
i generalnie jak patrze na ceny polskie gunów KSC(z trademarkami - japońskich) to są to ceny rzędu 450 - 550 zeta i jest to już w sklepach z naliczoną marżą...

a co do atutu PO że jest to metal to wszystko fajnie, ale jest to ten sam metal co w tym M1911 określany przez użytkowników jako "szajs-aluminium"

jako ciekawostke podam to co powiedział juzekk - skoro w 1911(w klonach też) ściana zamka jest 2x grubsza od ścianki zamka w glocku i dodając fakt ze będzie to broń boczna której raczej nie bedzie sie używać hardkorowo, często i ostro to moim zdaniem colt od KSC będzie pr0 wyborem bijącym na głowę jakikolwiek metal :D

mam jeszcze tylko nadzieje że magazynek zrobili jako zżynkę R-type'a na 20-21 kulek a nie clasycznego 12-14 kul ;) no i oczywiście że na nabiciu gazem da sie wystrzelić choćby ten cały magazynek ;) biorąc pod uwage ze jest cienki a zbiornik na gaz nie będzie uberpojemny :D

ale generalnie, jak sie pojawi to zobaczymy gdzie prędzej, na UnC czy na WGC i sie trzeba będzie zgadać na PM na forum, wiec Mario jak gdzieś wypatrzysz przede mną to dawaj kontakt i sie trzeba będzie zmówić :) a kasy nie mów ze nie będziesz miał, oszczędzać trzeba!! :D

[ Dodano: Czw Paź 20, 2005 11:48 am ]
ciągle off top na temat M1911A1 od KSC a nie od KJW ale mój kontakt na japonistyce przetłumaczył mi z tych fotek na arniesairsoft akapit o nastęującej treści
"Z radością będziemy czekać na wprowadzenie do sprzedaży KSC 1911A1. Cena nie jest jeszcze ustalona. Jako czas wejścia na rynek podawana jest tegoroczna jesień. Miłego użytkowania!"

tak więc mosi mosi może na gwiazdkę już będzie se można napisać list do mikołaja ;)

#18 JuzekK  | Napisano 21 październik 2005 - 17:34

JuzekK
  • Użytkownik
  • Postów: 228
  • Dołączył: 07-lipiec 03
  • Miasto: Warszawa
z jednego maga WA singlestacka mozna wystrzelic +/- 25 kulek ( z czego 21 w magu).

#19 stockmann  | Napisano 21 październik 2005 - 18:12

stockmann
  • Użytkownik
  • Postów: 28
  • Dołączył: 08-październik 05
  • Miasto: Białystok
Wiec dlaczego M1911A1 KJW ledwo wystrzeliwuje te 12 kulek ? Wina magazynka ? Czy magazynki WA będą pasowac do tej z KJW, wie może ktoś ?

#20 LameBoy  | Napisano 22 październik 2005 - 12:01

LameBoy
  • Użytkownik
  • Postów: 279
  • Dołączył: 12-wrzesień 04
  • Miasto: Warszawa
czytałem na zagranicznych forach o patencie z podmianą maga
potrzebny jest mag od WA single stack z serii Magna
podmianka polega na wyjęciu bebechów z maga KJW, włożeniu bebechów od maga WA magna - przełożeniu sprężynki popychającej kulki i voila :)
nie trzeba wymieniać zaworów ani nic
ale własnie myk na tym ze musi to byc single stack od magny bo od scw juz troche inaczej to wyglada - stockmann o ile sie orientuje to alex u was miał 1911 WA magna starego typu, rzuć okiem na magi...
choc moze byc ciezko z jego dostaniem :0

ja jednak czekam na KSC 1911A1 :) zdjecia mnie tak podnieciły ze majty zmieniam ilekroć na nie patrzę :)