Daj cynk

Skocz do zawartości

Reklama płatna

Taniemilitaria.pl


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
278 odpowiedzi w tym temacie

#261 mikoma  | Napisano 28 lipiec 2015 - 22:24

mikoma
  • Użytkownik
  • Postów: 93
  • Dołączył: 07-marzec 15
  • Miasto: Częstochowa
Kupiłem 4 Cymowskie mid-capy do mojej mp5, smar do magazynków i kilo kulek od g&g. Zamówiłem w niedzielę, przyszło we wtorek wszystko jak trzeba. Z mojej strony plus dla sklepu :).

#262 MarekMac  | Napisano 29 lipiec 2015 - 17:18

MarekMac
  • Użytkownik
  • Postów: 2177
  • Dołączył: 13-kwiecień 11
  • Miasto: Bisztynek
Lekko offtopując zapytam. Na cholere smar do magazynków?

Lekko moderując - priwem nie dało rady? ;-) Szmeru

#263 Montium  | Napisano 15 wrzesień 2015 - 20:00

Montium
  • Użytkownik
  • Postów: 1
  • Dołączył: 15-wrzesień 15
  • Miasto: Gdańsk
Gorąco NIE polecam!!

Żałuję że nie przeczytałem opinii o tym sklepie zanim zrobiłem u nich pierwsze i ostatnie zakupy. Zamówiłem dla dziewczyny replikę UZI, która w ogóle nie działała jak ją odpakowałem. Gdy chciałem złożyć reklamację, kontakt był bardzo marny.. Odesłałem replikę i po dwóch tygodniach się odezwali, że nie da się jej naprawić i nie mają już takich żeby wysłać nową. Zarządałem więc zwrotu pieniędzy i po 3 dniach przysłali mi kwotę o 70 zł mniejszą niż wartość repliki! WTF?! 0_o
Jutro dzwonię do "prezesa" tej firmy, jestem bardzo ciekawy co mi powie..

#264 Hornet8209  | Napisano 30 wrzesień 2015 - 22:10

Hornet8209
  • Użytkownik
  • Postów: 20
  • Dołączył: 24-wrzesień 15
  • Miasto:
Robiłem ostatnio zakupy w taniemilitaria.pl ( sklep stacjonarny= zaznaczam że nie miałem styczności ze sprzedażą wysyłkową tego sklepu więc nie mogę sie wypowiedzieć ).
Obsługa była spoko ale jestem z tych klientów którzy przejrzą oferty kilku sklepów zanim coś kupią i np. replikę eoutech'a ( L3eotech :icon_smile:\\ :icon_lol:  ) do mojej m4 kupiłem u nich za ~160 pln i jest to najtańsza oferta jaką znalazłem, Mają również szeroką oferte okularów i gogli uvex, imho plus ze nie pchają shit'u.
Z tego co zauważyłem to sklep kieruje swoją ofertę do raczej mniej zamożnych czy też początkujących ( takich jak ja), dlatego sprzedaje głównie repliki z dolnej / średniej półki 2 klasy.
Owszem trafią się i bardziej renomowane repliki jak kwj czy we ( pistolety).
Ale nie czarujmy się idąc do salonu daewoo nie kupimy mercedesa i to samo jest z tym sklepem.
Taka mała dygresja - gdzieś wcześniej w tyk temacie czytałem ze ktoś kupił replikę ( raczej zabawkę ) karabinu dla małolata i był zdziwiony ze się zepsuła.
Sorry ale nawet ja jako początkujący nie spodziewałbym się po sprzęcie za 200pln wytrzymałości tego kosztuje 5-6 stów ( nie mówiąc o replikach z wyższej półki cenowej).

Jedyne co mogę powiedzieć na minus i mieć również ogromną prośbę do osób z TM związanymi to - błagam wycofajcie te kulki (madballs) ze sprzedaży albo chociaż nie sprzedawajcie ich w cenie porównywalnej z G&G.
Te  kulki to straszny szajs - zapchały mi specne, tak ze co klika strzałów przerywała,na szczęście za radą innego użytkownika forum ( ponownie dziękuje Emcet) użyłem lepszych i problem znikną

Użytkownik Hornet8209 edytował ten post 30 wrzesień 2015 - 22:21


#265 polo19872  | Napisano 17 luty 2016 - 22:11

polo19872
  • Użytkownik
  • Postów: 23
  • Dołączył: 02-luty 16
  • Miasto: Mielec
Witam. Robilem tam juz zakupy wielokrotnie razem z zakupem repliki, kulek madballs(bodajze tak to sie pisze) helmu, beretty od src i innych pierdol, nie czytalem opini o tym sklepie przed zakupami i powiem wam ze nigdy nie mialem problemu z przesylka kontaktem i rzeczami kupionymi w TM. I nawet ich kulki nigdy mi sie nie zaciely a wywalilem ich z 10k.

#266 KuboxGaming  | Napisano 16 sierpień 2016 - 23:44

KuboxGaming
  • Użytkownik
  • Postów: 18
  • Dołączył: 14-kwiecień 15
  • Miasto: Gorzów Wielkopolski
Gorąco nie polecam tego sklepu. Kupiłem Berrete od SRC na greengas. Paragon włożony w replikę jest na wersje greengas. A wysłali mi wersje CO2, zapytam się. Kto tam do cholery pracuję? Już średnioogarnięty 14 latek nie walnąłby takiej gapy i sprawdziłby 2 razy. Ehhh szkoda czasu na ten sklep. Na szczęście oferują całkowicie darmową wymianę... Uffff

#267 travis99  | Napisano 17 lipiec 2017 - 17:24

travis99
  • Użytkownik
  • Postów: 2
  • Dołączył: 13-lipiec 07
  • Miasto: Zabrze
Zamówiłem w czwartek rano kilka dostępnych rzeczy, z góry opłaciłem przez szybki przelew, kasę dostali a nie wysłali do tej pory. Ciągle próbuje się dodzwonić na wszystkie numery, żaden z nich nie odpowiada... ktoś już tak miał?? czy to coś wyjątkowego..

#268 Budweiser  | Napisano 18 lipiec 2017 - 08:40

Budweiser
  • Użytkownik
  • Postów: 160
  • Dołączył: 27-czerwiec 15
  • Miasto: Świętochłowice

Wyświetl postUżytkownik travis99 dnia 17 lipiec 2017 - 17:24 napisał

Zamówiłem w czwartek rano kilka dostępnych rzeczy, z góry opłaciłem przez szybki przelew, kasę dostali a nie wysłali do tej pory. Ciągle próbuje się dodzwonić na wszystkie numery, żaden z nich nie odpowiada... ktoś już tak miał?? czy to coś wyjątkowego..
Sądzę, że przeglądając 14 stron tego tematu znajdziesz przynajmniej kilka podobnych sytuacji. Dziwie się, że ten sklep dalej funkcjonuje i ktoś tam robi zakupy...

#269 travis99  | Napisano 21 lipiec 2017 - 18:12

travis99
  • Użytkownik
  • Postów: 2
  • Dołączył: 13-lipiec 07
  • Miasto: Zabrze
Dalej czekam... ostatni zakup w tym "sklepie"

#270 TanieMilitaria.pl  | Napisano 28 sierpień 2017 - 09:28

TanieMilitaria.pl
  • Użytkownik
  • Postów: 14
  • Dołączył: 25-maj 10
  • Miasto: Warszawa

Wyświetl postUżytkownik Montium dnia 15 wrzesień 2015 - 20:00 napisał

Gorąco NIE polecam!!

Żałuję że nie przeczytałem opinii o tym sklepie zanim zrobiłem u nich pierwsze i ostatnie zakupy. Zamówiłem dla dziewczyny replikę UZI, która w ogóle nie działała jak ją odpakowałem. Gdy chciałem złożyć reklamację, kontakt był bardzo marny.. Odesłałem replikę i po dwóch tygodniach się odezwali, że nie da się jej naprawić i nie mają już takich żeby wysłać nową. Zarządałem więc zwrotu pieniędzy i po 3 dniach przysłali mi kwotę o 70 zł mniejszą niż wartość repliki! WTF?! 0_o
Jutro dzwonię do "prezesa" tej firmy, jestem bardzo ciekawy co mi powie..
Szkoda, że nie dodał Pan, że była to kwestia pomyłki związana z modelem. Osoba odpowiedzialna, źle spojrzała na model, jaki Pan zamówił i stąd zleciła zwrot na niższą kwotę. Potem błąd został naprawiony. To się czasem zdarza, nie było w tym naszej złej woli. Raz jeszcze przepraszamy.

#271 gratek  | Napisano 28 sierpień 2017 - 11:38

gratek
  • Użytkownik
  • Postów: 441
  • Dołączył: 07-październik 10
  • Miasto: Łódź
Nie prościej spojrzeć na fakturę/paragon zamiast na model? :-)

#272 TanieMilitaria.pl  | Napisano 28 sierpień 2017 - 14:29

TanieMilitaria.pl
  • Użytkownik
  • Postów: 14
  • Dołączył: 25-maj 10
  • Miasto: Warszawa
Dla wszystkich chętnych, piszcie do nas na priv. Wyjaśnimy, o co chodziło dokładniej w tej sytuacji. Tutaj moderator zaraz nam pousuwa posty.

#273 szmerglu  | Napisano 28 sierpień 2017 - 14:56

szmerglu
  • Admin
  • Postów: 2158
  • Dołączył: 05-październik 05
  • Miasto: Mińsk Mazowiecki

Wyświetl postUżytkownik TanieMilitaria.pl dnia 28 sierpień 2017 - 14:29 napisał

Dla wszystkich chętnych, piszcie do nas na priv. Wyjaśnimy, o co chodziło dokładniej w tej sytuacji. Tutaj moderator zaraz nam pousuwa posty.
Admin może być? :icon_wink:

Dopuszczamy przecież posty, które mogą wyjaśnić zaistniałe sytuacje.

#274 TanieMilitaria.pl  | Napisano 28 sierpień 2017 - 16:16

TanieMilitaria.pl
  • Użytkownik
  • Postów: 14
  • Dołączył: 25-maj 10
  • Miasto: Warszawa
To już tłumaczę w skrócie. Model Uzi, jaki zamówił Montium, był nowością u nas. Przyznaję, słabej jakości, już więcej go nie zamawialiśmy. Niby zabawka bardziej niż profesjonalna replika, a cena powyżej 200zł. Zabawkowe UZI kosztowały do 150zł maks. Ten ok. 200 - 220zł. Kiedy kolega dawał dyspozycję zwrotu pieniędzy, nie spojrzał dokładnie w kod produktu, tylko przeczytał UZI i założył machinalnie, że to inny model. Czasem tak się zdarza w natłoku pracy. Stąd przelaliśmy zwrot na niższą kwotę. Zwyczajny czynnik ludzik, nie było w tym złej woli. Mamy procedury dopracowane już na wypadek takich sytuacji, więc mała szansa, że się powtórzy ten schemat. Zawsze jesteśmy chętni do wyjaśnień i dialogu, bo naprawdę zależy nam na szybkiej i sprawnej realizacji zamówień. Jest to w naszym podwójnym interesie, raz, że zysk, dwa kupujący są zadowoleni i nie dzwonią do nas, by ochrzanić za słabą ich zdaniem realizację złożonych zamówień. I poza wszystkim już, tak po ludzku, staramy się zwyczajnie etycznie działać. Rzadko spotykane w tych czasach, ale takie mamy podejście.

#275 NOWIC  | Napisano 06 październik 2017 - 10:23

NOWIC
  • Użytkownik
  • Postów: 12
  • Dołączył: 20-maj 17
  • Miasto: Warszawa
Dziwny sklep. Ceny z przysłowiowego kosmosu (P99 WE w promocji jest droższy o 75-50zl niż u konkurencji) a obsługa sprawia wrażenie nie ogarniętej (lub leniwej). Stanowczo nastawiony na jednorazowego klienta. Nazwa nie adekwatna do rzeczywistości.
Początkujący znajomy który niechcący tam zabladził w poszukiwaniu kulek madbull dostał jakieś podróby co w efekcie doprowadziło do uszkodzenia lufy.

#276 TanieMilitaria.pl  | Napisano 07 grudzień 2017 - 10:32

TanieMilitaria.pl
  • Użytkownik
  • Postów: 14
  • Dołączył: 25-maj 10
  • Miasto: Warszawa

Cytat

Dziwny sklep. Ceny z przysłowiowego kosmosu (P99 WE w promocji jest droższy o 75-50zl niż u konkurencji)
Tak jak i konkurencja, cześć towarów mamy drożej, część taniej, zależnie od promocji. Dziwne jest uznawanie nasz sklep za dziwny na podstawie ceny jednego produktu.

Cytat

a obsługa sprawia wrażenie nie ogarniętej (lub leniwej). Stanowczo nastawiony na jednorazowego klienta. Nazwa nie adekwatna do rzeczywistości.
Obsługa czasem ma gorszy dzień, ale zdecydowanie nie jest leniwa i nie nastawiamy się na jednorazowego klienta, cokolwiek to pojęcie, dosyć naszym zdaniem odhumanizujące, w Pana opinii znaczy. Z roku na rok poprawiamy jakość usług i staramy się, by osoby u nas dokonujące zakupu czy tylko radzące się odnośnie wyboru repliki lub jej serwisu, dostawały od nas jak najbardziej wartościowe informacje.

Cytat

Początkujący znajomy który niechcący tam zabladził w poszukiwaniu kulek madbull dostał jakieś podróby co w efekcie doprowadziło do uszkodzenia lufy.
Co do podróbek kulek, to dosyć mocny zarzut, bo sprowadzamy je z jednej z największych hurtowni tego producenta w Europie. Doradzamy na drugi raz się do nas zgłosić z felerną partią kulek, sprawdzimy skąd taka gorsza jakość. Jeśli faktycznie to kwestia jakości kulek, a nie samego sprzętu.

Wyświetl postUżytkownik travis99 dnia 17 lipiec 2017 - 17:24 napisał

Zamówiłem w czwartek rano kilka dostępnych rzeczy, z góry opłaciłem przez szybki przelew, kasę dostali a nie wysłali do tej pory. Ciągle próbuje się dodzwonić na wszystkie numery, żaden z nich nie odpowiada... ktoś już tak miał?? czy to coś wyjątkowego..
Paczkę faktycznie wysłaliśmy do Pana z kilkudniowym opóźnieniem, ale informowaliśmy Pana mailowo o postępach w realizacji, plus dodaliśmy paczkę kulek gratis. Przyznajemy też, że był problem techniczny z naszą infolinią telefoniczną w sierpniu, stąd trudniej było się do nas dodzwonić. Przykro nam, że mimo to wystawił nam Pan taki komentarz. Doradzamy sprawdzić folder ze spamem, a także skrzynkę odbiorczą na portalu WMASG. Pisaliśmy we wrześniu kilka razy do Pana i do dziś nie mamy odpowiedzi w sprawie powyższego komentarza.

Użytkownik TanieMilitaria.pl edytował ten post 07 grudzień 2017 - 10:33


#277 NOWIC  | Napisano 12 grudzień 2017 - 22:27

NOWIC
  • Użytkownik
  • Postów: 12
  • Dołączył: 20-maj 17
  • Miasto: Warszawa

Wyświetl postUżytkownik TanieMilitaria.pl dnia 07 grudzień 2017 - 10:32 napisał

Obsługa czasem ma gorszy dzień, ale zdecydowanie nie jest leniwa i nie nastawiamy się na jednorazowego klienta, cokolwiek to pojęcie, dosyć naszym zdaniem odhumanizujące, w Pana opinii znaczy. Z roku na rok poprawiamy jakość usług i staramy się, by osoby u nas dokonujące zakupu czy tylko radzące się odnośnie wyboru repliki lub jej serwisu, dostawały od nas jak najbardziej wartościowe informacje.

Co do podróbek kulek, to dosyć mocny zarzut, bo sprowadzamy je z jednej z największych hurtowni tego producenta w Europie. Doradzamy na drugi raz się do nas zgłosić z felerną partią kulek, sprawdzimy skąd taka gorsza jakość. Jeśli faktycznie to kwestia jakości kulek, a nie samego sprzętu.

Dobrze to w takim razie jak nazwać sprzedaż kulek marki Madball niedoświadczonemu klientowi który chciał kupić produkt firmy MadBull?
Lenistwo - bo prawidłowy produkt trzeba by ściągać na zamówienie (dostępność 5-7dni)?
Nie ogarnięcie - bo sprzedano produkt odmienny jakościowo co spowodowało uszkodzenie repliki?
Nastawienie na jednorazowego klienta - bo ten któremu źle doradzono zakup raczej nie wróci, chyba że z pretensjami?

I do tego nazwa produktu (marki) różniąca się wyłącznie jedną literą od konkurencyjnego produktu (marki) o zasięgu globalnym to przypadek... really?

#278 szymo86  | Napisano 13 grudzień 2017 - 08:27

szymo86
  • Użytkownik
  • Postów: 124
  • Dołączył: 22-kwiecień 17
  • Miasto: Kraków

Wyświetl postUżytkownik NOWIC dnia 12 grudzień 2017 - 22:27 napisał


Dobrze to w takim razie jak nazwać sprzedaż kulek marki Madball niedoświadczonemu klientowi który chciał kupić produkt firmy MadBull?
Lenistwo - bo prawidłowy produkt trzeba by ściągać na zamówienie (dostępność 5-7dni)?
Nie ogarnięcie - bo sprzedano produkt odmienny jakościowo co spowodowało uszkodzenie repliki?
Nastawienie na jednorazowego klienta - bo ten któremu źle doradzono zakup raczej nie wróci, chyba że z pretensjami?

I do tego nazwa produktu (marki) różniąca się wyłącznie jedną literą od konkurencyjnego produktu (marki) o zasięgu globalnym to przypadek... really?
Z tą nazwą to się nazywa marketing chyba. Obsługa pewnie jest przyzwyczajona do sprzedaży swoich produktów, a klienci pewnie są różni i jak ktoś nie zaznaczy że chodzi mu dokładnie o te kulki, a nie ich kulki to wiadomo. Nie każdy włada angielszczyzna poprawnie:) Zawsze można oddać towar.

Wysłane z mojego ASUS_X014D przy użyciu Tapatalka



#279 NOWIC  | Napisano 13 grudzień 2017 - 09:01

NOWIC
  • Użytkownik
  • Postów: 12
  • Dołączył: 20-maj 17
  • Miasto: Warszawa

Wyświetl postUżytkownik szymo86 dnia 13 grudzień 2017 - 08:27 napisał

Z tą nazwą to się nazywa marketing chyba. Obsługa pewnie jest przyzwyczajona do sprzedaży swoich produktów, a klienci pewnie są różni i jak ktoś nie zaznaczy że chodzi mu dokładnie o te kulki, a nie ich kulki to wiadomo. Nie każdy włada angielszczyzna poprawnie:) Zawsze można oddać towar.

Wysłane z mojego ASUS_X014D przy użyciu Tapatalka
W niektórych krajach taki marketing jest karalny a zwyczajowo po prostu źle widziany ;)
Klienta natomiast zupełnie nie obchodzi "przyzwyczajenie obsługi" lub ich braki językowe gdy zostaje wprowadzony w błąd.

O ile mi wiadomo Polskie prawo nie daje możliwości "oddać towaru" który był kupiony bezpośrednio i do tego jest w części zużyty.
Można produkt reklamować ale już widzę sprawę w sądzie z ekspertami wykazującymi że akurat te kulki spowodowały zacięcie i uszkodzenie... tłok 30zł, robocizna w prezencie i nauczka na przyszłość gratis.