Daj cynk

Skocz do zawartości

Reklama płatna

Gunfire.pl


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1615 odpowiedzi w tym temacie

#1601 wiciok  | Napisano 04 maj 2017 - 15:09

wiciok
  • Admin
  • Postów: 5401
  • Dołączył: 17-październik 10
  • Miasto: Mielec/Kraków

Wyświetl postUżytkownik gratek dnia 04 maj 2017 - 14:17 napisał

Gdzie jest mod?  Posty #1598 #1599 niezgodne z regulaminem.
Szanowny kolego, w takich sytuacjach uprasza się o korzystanie z opcji zgłoś.

PS. Podawanie nam numerów postów niestety nie pomaga (przez ukryte posty mamy inną numerację).

#1602 Regdorn  | Napisano 05 maj 2017 - 17:12

Regdorn
  • Admin
  • Postów: 2536
  • Dołączył: 09-maj 02
  • Miasto: Kraków

Wyświetl postUżytkownik dziadekmarek1 dnia 04 maj 2017 - 12:06 napisał

Chyba mniej świetny sklep!02.05.2017 zamówiłem FC SMG W CENIE PROMO 241ZŁ. Dostałem mejla że rozpoczęto kompletowanie zamówienia. DZIŚ następny mejl----ZAMÓWIENIE WSTRZYMANE!  Dzwonię do sklepu i słyszę że zamówienie ANULOWANO Z POWODU USZKODZENIA REPLIKI!Mówię żeby naprawili i przysłali---NIE MOGĄ. Przecież kupując zawarłem umowę cywilno-prawną!!!Przypuszczam że replika pojawi się za normalną cenę ponad 500zł.Żal było sprzedać ostatni(?) sztukę za 241ZŁ?A może zapragnął jej któryś sprzedawca lub "inny znajomy króliczka".Moja druga batalia ze sklepem i znowu wizyta w UOKiK. A MIAŁEM NADZIEJĘ ŻE SKLEP JEST NADAL SOLIDNY I NIE ROBI KLIENTÓW W KONIA. I SLOGAN reklamowy: ZAKUPY w gunfire--NERWY IN FIRE! :maniak_zle: :maniak_zle: :maniak_zle:

Owszem, zawarłeś umowę cywilno-prawną i według naszych informacji sklep się z niej wywiąże. Tymczasem czy nie jest tak, że zaproponowano Ci taką samą replikę, w tej samej cenie, która przyjdzie w następnej dostawie? Lubimy rzeczowe opinie...

#1603 dziadekmarek1  | Napisano 06 maj 2017 - 12:05

dziadekmarek1
  • Użytkownik
  • Postów: 653
  • Dołączył: 21-grudzień 09
  • Miasto: świdnica
Ja zaproponowałem(!) ale konkretnego zapewnienia nie dostałem. :zastanawia:

#1604 PVTSilver  | Napisano 15 maj 2017 - 17:04

PVTSilver
  • Nowy
  • Postów: 2
  • Dołączył: 29-kwiecień 17
  • Miasto: Bielsko-Biała
Witam serdecznie. Oczekując na GF opiszę swoje relacje ze sklepem co może będzie przydatne dla kolejnych kupujących.

Wraz z dziewczyną, dopiero zaczynamy w ASG, po przeczytaniu setek postów z tego forum zdecydowaliśmy na zakup replik evoluation airsoft. W poszukiwaniu dobrej ceny, trafiłem na GF. Promocyjna cena wynosiła niecałe 600 PLN. Zastanawiałem się jeszcze nad przecenionym forcecore ale z racji, że jestem początkujący chciałem mieć dobrego stocka bez konieczności ingerencji wewnątrz.

I zaczęły się schody.

Zamówienie złożone 3 maja. Dwa dni później dostaje info, że zostało wstrzymane i co mnie zdziwiło to ja mam sobie zadzwonić do nich. Myślę sobie dziwne ale ok, dzwonię, może źle podałem adres. Dzwoniłem w sumie 2 razy i rozmawiałem z 2 różnymi konsultantami (za pierwszym razem byłem w pracy więc nie miałem czasu na dłuższą rozmowę) i dostałem 2 różne informacje na temat zamówionych replik. W każdym razie były one z przynajmniej 2 powodów niedostępne i Pan zaoferował mi specnę. Grzecznie Panu odmówiłem i na prośbę Pana opisałem sytuację i roszczenia mailowo. Odpowiedź GF - dostanę uzgodniony zamiennik w cenie tych EA z promocji. Zadowolony z przebiegu korespondencyjnych ustaleń obiecałem sobie, że gdy towar dojdzie wychwalę firmę wszem i wobec. Normalnie nie piszę opinii ale w końcu za takie, momentalnie kompromisowe podejście do klienta należy się szacunek!

Niestety... Jakież moje zdziwienie, gdy paczka przychodzi na kwotę o kilkaset złotych wyższą.

Odsyłam więc Pana kuriera z kwitkiem i piszę maila, że coś im się przy wysyłce pomyliło, a ponieważ zawodowo po części zajmuje się zamówieniami i spotkałem się z różnymi sytuacjami, dorzucam parę paragrafów odnoszących się do sytuacji. Dostaję odpowiedź, że jak tylko towar wróci, zmieniają cenę i odsyłają.

Teraz meritum. Paczka wróciła do GF w czwartek 11 maja, jakiś kwadrans przez 10:00 (info z UPSa). Dziś, 15 maja telefon do GF kiedy mogę spodziewać się paczki. Odpowiedź - wyślą w piątek. Tzn zmiana ceny/faktury zajmuje im... 7 dni roboczych. Ja rozumiem, trzeba zapewne przeksięgować, zrobić korektę czy jaką tam mają procedurę ale żeby robić to ponad tydzień? Trochę długo mając na uwadze, że nie z mojej winy czekam już 12 dni. Chyba, że to taka forma złośliwości, klient się czepia to se poczeka albo liczą, że jak rzucą datą z kosmosu to zrezygnuję. Na pytanie kiedy paczka będzie, słyszę - do końca przyszłego tygodnia. Czyli łącznie 23 dni. Grzecznie podziękowałem Panu za informację i przekląłem zakup w myślach. Niestety ciekawsze promocje się skończyły i pozostało mi tylko czekać, natomiast dodam, że zdążyłem zamówić już okulary, maski, magazynki, mundury oraz buty w 3 różnych sklepach i wszystko jest już u mnie.

Podsumowując, decydując się na GF możecie spodziewać się świetnych cen, bardzo dobrej obsługi klienta, bałaganu i wyjątkowo długiego terminu realizacji zamówienia (polecam założyć sobie te ustawowe 30 dni).

#1605 V4RCH1AK  | Napisano 15 maj 2017 - 18:11

V4RCH1AK
  • Użytkownik
  • Postów: 262
  • Dołączył: 30-maj 16
  • Miasto: Gdynia
Ja nigdy nie czekałem na paczkę z gunfire więcej niż 3 dni robocze. Ostatnio zamówione spodnie redwood od bmt kupione w czwartek wieczorem, w poniedziałek o 13 czekały już w paczkomacie.

#1606 Regdorn  | Napisano 16 maj 2017 - 07:23

Regdorn
  • Admin
  • Postów: 2536
  • Dołączył: 09-maj 02
  • Miasto: Kraków
U mnie ostatnie dwie paczki przyszły wręcz następnego dnia rano. W moim gronie również szybko i sprawnie. Nie można więc generalizować.

#1607 Nitro  | Napisano 16 maj 2017 - 09:17

Nitro
  • Użytkownik
  • Postów: 1729
  • Dołączył: 04-styczeń 11
  • Miasto: Gdynia/Chojnice
Poślizgi mają miejsce w przypadku mocnych akcji promocyjnych. Najdłużej to też może z 4 dni czekałem.

Nie mniej jednak takie akcje jak autor powyżej(  zamówienie wstrzymane, zadzwoń) miał i mi się zdarzyły, kiedy kupiłem jednego z pierwszych starków w kraju po promocyjnej cenie. Podobno sztaplarką przejechali, i nie dało się tego naprawić. Na pytanie o fotki słuchawka milczała. Nie mniej jednak każda wpadka się dobrze skończyła, i zawsze dobrze na tym wyszedłem :)

#1608 Mendi  | Napisano 16 maj 2017 - 10:35

Mendi
  • Supermoderator
  • Postów: 3749
  • Dołączył: 28-maj 06
  • Miasto: Jarosław
No paczki przychodzą szybko, ale ja się już niemal miesiąc bujam z reklamacją wadliwych tłoków. Mi tam się nie spieszy, na pewno nie będę na tym stratny, ale są ludzie dużo mniej cierpliwi i takie coś mogło by ich nieźle wpienić.

#1609 dr88  | Napisano 16 maj 2017 - 11:42

dr88
  • Użytkownik
  • Postów: 78
  • Dołączył: 18-kwiecień 15
  • Miasto: Rzeszów, Mielec
Faktycznie coś z reklamacjami się przedłuża bo już prawie tydzień czekam na klepnięcie, że przyjęli moją zwróconą przesyłkę na serwis. Potem pewnie drugie tyle na rozpatrzenie reklamacji.

#1610 Mendi  | Napisano 16 maj 2017 - 13:33

Mendi
  • Supermoderator
  • Postów: 3749
  • Dołączył: 28-maj 06
  • Miasto: Jarosław

Wyświetl postUżytkownik Mendi dnia 16 maj 2017 - 10:35 napisał

No paczki przychodzą szybko, ale ja się już niemal miesiąc bujam z reklamacją wadliwych tłoków. Mi tam się nie spieszy, na pewno nie będę na tym stratny, ale są ludzie dużo mniej cierpliwi i takie coś mogło by ich nieźle wpienić.
Wysłałem im maila, sarkastycznie pytając: jak idzie rozpatrywanie? Nie minęło 2 godziny i zadzwonili do mnie. 2 wadliwe tłoki, będą wymienione na ciut droższe i sprawdzone fioletowe shs.

#1611 The-Naturat  | Napisano 16 maj 2017 - 16:35

The-Naturat
  • Użytkownik
  • Postów: 286
  • Dołączył: 29-maj 12
  • Miasto:
U mnie na szczęście zamówienie złożone na początku ostatniej promocji, za pobraniem, bo takie wiadomo obsługują najpierw, i było w ciągu 2 dni roboczych. W środku tez sprawne wszystko.

#1612 dr88  | Napisano 18 maj 2017 - 08:10

dr88
  • Użytkownik
  • Postów: 78
  • Dołączył: 18-kwiecień 15
  • Miasto: Rzeszów, Mielec

Wyświetl postUżytkownik dr88 dnia 16 maj 2017 - 11:42 napisał

Faktycznie coś z reklamacjami się przedłuża bo już prawie tydzień czekam na klepnięcie, że przyjęli moją zwróconą przesyłkę na serwis. Potem pewnie drugie tyle na rozpatrzenie reklamacji.

Miałem przyjemność rozmawiać telefonicznie z Panem z serwisu. Dogadaliśmy szczegóły i teraz czekam na zwrot pieniędzy. Sprawa wygląda na załatwioną :)

#1613 dziadekmarek1  | Napisano 18 maj 2017 - 09:41

dziadekmarek1
  • Użytkownik
  • Postów: 653
  • Dołączył: 21-grudzień 09
  • Miasto: świdnica

Wyświetl postUżytkownik dziadekmarek1 dnia 06 maj 2017 - 12:05 napisał

Ja zaproponowałem(!) ale konkretnego zapewnienia nie dostałem. :zastanawia:
15.05.2017 r.replika znowu była(?) dostępna--dostałem mejla o jej dostępności---NIESTETY znowu zakupionej repliki nie otrzymałem! Chyba zostają paragrafy--gunfire ma klientów w dupie. PS  I co REDGORN MIMO TWOICH ZAPEWNIEŃ SKLEP NIE MA ZAMIARU WYWIĄZAĆ SIĘ Z ZAWARTEJ UMOWY???

#1614 PVTSilver  | Napisano 24 maj 2017 - 20:17

PVTSilver
  • Nowy
  • Postów: 2
  • Dołączył: 29-kwiecień 17
  • Miasto: Bielsko-Biała
Witam, niestety nie miałem czasu wypowiedzieć się wcześniej. Kolejny plus dla Gunfire, że czytają i liczą się z opiniami swoich klientów. W moim przypadku "siła wyższa" wzięła widocznie sprawy w swoje ręce bo dostałem telefon i już 17 kompletna paczka była u mnie. GF dorzucił nawet parę gratisów w formie rekompensaty za zwłokę. Szkoda, że akcja nastąpiła dopiero po poście, natomiast należy docenić i zdecydowanie pochwalić podejście do klienta tego sklepu. Myślę, że dobrego dostawcę można poznać nie tylko po tym jak obsługuje zwykłe zamówienia ale także po tym jak radzi sobie z nietypowymi sytuacjami i reklamacjami. W przypadku GF myślę, że wszyscy sprzedawcy powinni dążyć do takiego poziomu.

Natomiast koledze powyżej mogę tylko poradzić, żeby uzbroił się w cierpliwość i zachował spokój. Myślę, że sklep zdaje sobie sprawę ze swoich zobowiązań. W moim przypadku wymiana maili była rzeczowa i treściwa, bez problemu doszliśmy do porozumienia.

#1615 dziadekmarek1  | Napisano 26 maj 2017 - 09:01

dziadekmarek1
  • Użytkownik
  • Postów: 653
  • Dołączył: 21-grudzień 09
  • Miasto: świdnica

Wyświetl postUżytkownik dziadekmarek1 dnia 18 maj 2017 - 09:41 napisał

15.05.2017 r.replika znowu była(?) dostępna--dostałem mejla o jej dostępności---NIESTETY znowu zakupionej repliki nie otrzymałem! Chyba zostają paragrafy--gunfire ma klientów w dupie. PS  I co REDGORN MIMO TWOICH ZAPEWNIEŃ SKLEP NIE MA ZAMIARU WYWIĄZAĆ SIĘ Z ZAWARTEJ UMOWY???
  Prawie happy end. Replika przyszła NIE PRZESTRZELANA.Lufa wewnętrzna i komora rusza się.Sprężynka maga nie trzyma kulek.Pokrętło hopup-a radośnie kręci się dookoła bez oporu. I NAJGORSZE: kominek komory który wchodzi w tulejkę maga był prawie oderwany!Po wystrzelaniu maga kominek komory został w kominku magazynka. Resume:chińczyk składający nie dostał ryżu.A pan pakujący pewnie śniadania. I oby nie było "ksiądz pana wini,pan księdza a nam biednym(mnie) zewsząd nędza". PS  Zamiast happy end-u  neeerwy.

#1616 kukunamuniu  | Napisano 26 maj 2017 - 12:01

kukunamuniu
  • Użytkownik
  • Postów: 217
  • Dołączył: 20-lipiec 13
  • Miasto: Kraków / Mielec
Minusik dla GF za przysłanie mi repliki-bubla.
Plus za bezproblemowy zwrot z wysyłką na ich koszt.