Daj cynk

Skocz do zawartości

Reklama płatna

Miejsce i zadania snajpera w dzisjeszym ASG


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
327 odpowiedzi w tym temacie

#321 samael16  | Napisano 15 wrzesień 2015 - 18:37

samael16
  • Użytkownik
  • Postów: 1424
  • Dołączył: 21-sierpień 05
  • Miasto: Niegowonice
goryl017 kolejny który spał na fizyce.

Przy stałej nastawie fps to niezależnie od masy kulki będą miały tą samą energię. Lekkie kulki co najwyżej będą mniej stabilne w locie i nieprzewidywalne.

#322 Mendi  | Napisano 15 wrzesień 2015 - 19:43

Mendi
  • Supermoderator
  • Postów: 3877
  • Dołączył: 28-maj 06
  • Miasto: Jarosław
Do 560fps to 0,36g lub 0,4g.

#323 Viader  | Napisano 15 wrzesień 2015 - 21:02

Viader
  • Użytkownik
  • Postów: 215
  • Dołączył: 01-grudzień 13
  • Miasto: Wałbrzych
samael16, ale czy kulka po 10, 20, ... metrach o mniejszej masie nie straci szybciej tej energii początkowej?

Ja mam 490fps i na 0,25g nie idzie strzelać, używam 0,3g, tak więc na 560 to na pewno coś więcej tak jak proponuje Mendi.

#324 Lambert  | Napisano 15 wrzesień 2015 - 21:44

Lambert
  • Użytkownik
  • Postów: 2216
  • Dołączył: 07-maj 08
  • Miasto: Chobienice
Pod warunkiem, że w tym wagomiarze znajdziesz precyzyjne kulki.
Ja używam 0,30g w Tanace (570 fps) i lecą wspaniale.
Inna sprawa, że do PSG i jego 420 fps daję 0,28g bo w tej replice dają najlepsze rezultaty.

Długość lufy i objętość cylindra lub ilość gazu/powietrza maję też znaczenie a nie tylko prędkość z jaką rozpręża się powietrze lub gaz. I niestety, jak sądzę, nie da się inaczej jak doświadczalnie dobrać masy kulek.
Jakiś czas temu się z tym pogodziłem.

Natomiast ciągle pozostaje sprawą bezsporną ich jakość.

Pozdrawiam,
Lambert

Użytkownik Lambert edytował ten post 15 wrzesień 2015 - 21:49


#325 Stopa  | Napisano 24 wrzesień 2015 - 21:58

Stopa
  • Użytkownik
  • Postów: 131
  • Dołączył: 09-lipiec 04
  • Miasto: Goleniów/Poznań

Wyświetl postUżytkownik samael16 dnia 15 wrzesień 2015 - 18:37 napisał

goryl017 kolejny który spał na fizyce.

Przy stałej nastawie fps to niezależnie od masy kulki będą miały tą samą energię. Lekkie kulki co najwyżej będą mniej stabilne w locie i nieprzewidywalne.

Samael, nie zawsze będzie tak, że replika mająca x dżuli na 0,2g, będzie miała tyle samo na innej wadze. Dobrym przykładem są repliki napędzane CO2. Ten gaz jest mniej "ściśliwy" niż powietrze i masa kulki ma mniejszy wpływ na prędkość z jaką jest wypychana z lufy.

Również w elektrykach i sprężynach ciężkim kulkom łatwiej się nadaje energię. W moim SR25 na 0,2g mam 620 FPS, a więc 3,57J. Z kolei na kulkach 0,43g mam 450 FPS, a więc 4,05J. Powodem może być fakt, że ciężka kulka stawia większy opór, ciśnienie w tłoku wzrasta szybciej, a więc i uszczelka tłoka uszczelnia się szybciej.

#326 buli889  | Napisano 15 styczeń 2016 - 14:48

buli889
  • Użytkownik
  • Postów: 21
  • Dołączył: 09-marzec 15
  • Miasto:
Na 0.25 to nawet nie trafi z 50 m... Więc jaki sens będzie miał snajper vs elektryki które będą siać w jego stronę na podobna odległość.  Limit fps owszem, ale kulki osobna sprawa.

#327 Lambert  | Napisano 16 styczeń 2016 - 11:35

Lambert
  • Użytkownik
  • Postów: 2216
  • Dołączył: 07-maj 08
  • Miasto: Chobienice
To komentarz do czyjegoś wpisu czy Twoja własna mara?

Pozdrawiam,
Lambert

#328 Mendi  | Napisano 16 styczeń 2016 - 17:00

Mendi
  • Supermoderator
  • Postów: 3877
  • Dołączył: 28-maj 06
  • Miasto: Jarosław

Wyświetl postUżytkownik buli889 dnia 15 styczeń 2016 - 14:48 napisał

Na 0.25 to nawet nie trafi z 50 m... Więc jaki sens będzie miał snajper vs elektryki które będą siać w jego stronę na podobna odległość.  Limit fps owszem, ale kulki osobna sprawa.

Jak dla mnie to to jest złota myśl z nosa wydłubana, dlatego jutro stąd wyleci.