Daj cynk

Skocz do zawartości

Reklama płatna

GB v2. Mp5 JR


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
17 odpowiedzi w tym temacie

#1 steq22  | Napisano 15 listopad 2007 - 18:39

steq22
  • Użytkownik
  • Postów: 8
  • Dołączył: 22-wrzesień 07
  • Miasto: Białogard/Koszalin
:killer: A więc tak, mam problem z GB mianowicie chodzi o to że gdy wkładam silnik i naciskam spust słychać ciche pyk i to wszystko nie wiem co jest, silnik się obraca bo sprawdzałem... Zębatki też się obracają ale UWAGA cięęężko i tylko jak śrubokrętem sprawdzałem czy wogule się obraca... PROSZĘ POMÓŻCIE... mam nadzieje że w GB wsio w porzątku  :poddanie: nie rozbierałem GB tylko do silnika usterka powstała zaraz jak tylko rozebrałem GUNA i wyciągnąłem silniczek... :strach:  :strach: wszystko wyszło cacy bez problemów włożyłem z powrotem i właśnie :evil: sie coś stało

Użytkownik steq22 edytował ten post 15 listopad 2007 - 18:46


#2 poldeck  | Napisano 15 listopad 2007 - 22:31

poldeck
  • Użytkownik
  • Postów: 2302
  • Dołączył: 30-lipiec 06
  • Miasto: Prudnik
Jak tylko pyknięcie to może założyłeś wtyki na silnik na odwrót?

#3 szary_16  | Napisano 25 grudzień 2007 - 21:33

szary_16
  • Użytkownik
  • Postów: 99
  • Dołączył: 05-kwiecień 06
  • Miasto: Świebodzin
A baterie porządnie naładowałeś?? jak jest takie pyknięcie i silnik bez niczego się nie kręci to znaczy że bateria padnięta a zębatki ci ciężko sie obracają jak próbujesz je kręcić bo tłok jest w spoczynkowym położeniu i po prostu sprężyna wszystko blokuje dopiero silnik ja naciągnie:)

#4 killa  | Napisano 26 grudzień 2007 - 03:17

killa
  • Użytkownik
  • Postów: 305
  • Dołączył: 22-grudzień 05
  • Miasto: Brak
Załóż konektorki na odwrót. Zapewne lewy prąd puściłeś

#5 wiesiu  | Napisano 08 styczeń 2008 - 16:10

wiesiu
  • Użytkownik
  • Postów: 138
  • Dołączył: 21-sierpień 07
  • Miasto: Piekło
Może gdzieś masz spięcie na kablach

#6 poldeck  | Napisano 08 styczeń 2008 - 20:43

poldeck
  • Użytkownik
  • Postów: 2302
  • Dołączył: 30-lipiec 06
  • Miasto: Prudnik
Albo znów podkładkowanie...

#7 killa  | Napisano 09 styczeń 2008 - 02:31

killa
  • Użytkownik
  • Postów: 305
  • Dołączył: 22-grudzień 05
  • Miasto: Brak
Inaczej, odkręć pokrywe silnika, obruć silnik o 180 stopni podłącz znowu konektorki, i zamknij wszystko. Zębatki chodzą cieżko bo masz tłok i sprężyne wsadzoną, zawsze będą chodziły cieżko. Po prostu masz źle podpiętą masę.

Użytkownik killa edytował ten post 09 styczeń 2008 - 02:33


#8 wiesiu  | Napisano 04 marzec 2008 - 12:50

wiesiu
  • Użytkownik
  • Postów: 138
  • Dołączył: 21-sierpień 07
  • Miasto: Piekło
witam mam taki sam problem i też nie potrafie sobie poradzić z tym.W swojej Mp5 wymieniłem GB. prowadnicę i głowicę.Wiem, że może być to   podkładowanie kąbinuje na różne sposoby i nic. Jest jakaś zasada podkładkowania ? jak to robicie ?

Jesczse jest coś jak rozkręcam GB to porychacz na zębatce tłokowej jest wygięty do góry.
Pozdrawiam

#9 Aurox  | Napisano 17 marzec 2008 - 16:27

Aurox
  • Użytkownik
  • Postów: 37
  • Dołączył: 23-kwiecień 06
  • Miasto: trzebnica

Cytat

Jesczse jest coś jak rozkręcam GB to porychacz na zębatce tłokowej jest wygięty do góry.


A co to jest "porychacz"???

#10 wiesiu  | Napisano 20 marzec 2008 - 00:45

wiesiu
  • Użytkownik
  • Postów: 138
  • Dołączył: 21-sierpień 07
  • Miasto: Piekło
popychacz

sorki

#11 Aurox  | Napisano 20 marzec 2008 - 19:16

Aurox
  • Użytkownik
  • Postów: 37
  • Dołączył: 23-kwiecień 06
  • Miasto: trzebnica
wymień silnik, bo ten cymy to straszna lipa i zębatkę tłokową - na aledrogo dostaniesz silnik za grosze, a komplet zęmbatek xyt też za jakieś śmieszne pieniądze.

#12 dr_wisla  | Napisano 20 marzec 2008 - 19:31

dr_wisla
  • Użytkownik
  • Postów: 487
  • Dołączył: 26-czerwiec 06
  • Miasto: Kraków
Poco twoim zdaniem ma zmieniać zębatkę tłokową lub wszystkie zębatki? Ma wygięty popychacz tylko.

Użytkownik dr_wisla edytował ten post 20 marzec 2008 - 19:31


#13 Aurox  | Napisano 20 marzec 2008 - 22:22

Aurox
  • Użytkownik
  • Postów: 37
  • Dołączył: 23-kwiecień 06
  • Miasto: trzebnica
sorka źle zrozumiałem. wydawało mi się że ma wygięty bolec na zębatce tłokowej naciągający listwę dosyłacza  :-F

#14 wiesiu  | Napisano 21 marzec 2008 - 00:27

wiesiu
  • Użytkownik
  • Postów: 138
  • Dołączył: 21-sierpień 07
  • Miasto: Piekło
silnik wymienie bo ten to kicha może być to wina popychacza?

#15 Aurox  | Napisano 21 marzec 2008 - 13:43

Aurox
  • Użytkownik
  • Postów: 37
  • Dołączył: 23-kwiecień 06
  • Miasto: trzebnica
Jak masz ten stock'owy przeźroczysty cymy, to zastanów się nad wymianą i z tego co pamiętam to razem z popychaczem będziesz musiał wymienić dysze, ale póki co, to wymień tylko silnik. Jak nie ruszy, to wtedy będziesz motał dalej.

#16 wiesiu  | Napisano 21 marzec 2008 - 14:55

wiesiu
  • Użytkownik
  • Postów: 138
  • Dołączył: 21-sierpień 07
  • Miasto: Piekło
tak ten przeźroczysty cymy :-(

#17 MaxXxi47  | Napisano 21 marzec 2008 - 18:30

MaxXxi47
  • Użytkownik
  • Postów: 140
  • Dołączył: 20-maj 06
  • Miasto: Bydgoszcz
Dzizas, ludzie !!

Podkładkowanie zrób porządnie (poszukaj dobrze na forum to znajdziesz wszystko co potrzebujesz bo BYYYYYŁO )

Jeśli nie zaje***eś silniczka to będzie dobry i nie będziesz musiał go wymieniać.

Popychacz jest wygięty cały czas czy tylko jak jest oparty o bolec na zębatce ?

Jeśli cały czas to trzeba go zmienić, jeśli nie to wszystko jest OK.

#18 Aurox  | Napisano 21 marzec 2008 - 22:57

Aurox
  • Użytkownik
  • Postów: 37
  • Dołączył: 23-kwiecień 06
  • Miasto: trzebnica
+ [AEG] CM.027 (MP5) [CM]
Dodatkowy opis:
Dodatkowy opis:
- Metalowe body CA.
- Lufę precyzyjną 6.04mm o długości 229mm
Systemy
- Gumkę Hop-Up Systemy
- Metalową komorę Hop-Up CA
- Styki CA
-Baterię NiMH 10.8V 1400mAh
Intellect
- Łożyska Stalowe 6mm Systemy
- Sprężyna M100 MadBull


to sprzęt wiesia.

Silnik cymy z mp5 to pałka. Każdy kto miał tego pm'a i chciał coś z niego zrobić powie to samo. Tapet platte jest dziwny - przeźroczysty i różni się od standardowego v.2 poza tym jakbyś chciał założyć uszczelnioną dyszę to i tak musiałbyś go wymienić.

Podkładkowanie jak najbardziej zalecane.