Daj cynk

Skocz do zawartości

Reklama płatna

ASG w Holandii

• Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
57 odpowiedzi w tym temacie

#41 Malineka  | Napisano 04 luty 2015 - 11:06

Malineka
  • Użytkownik
  • Miasto: Wrocław
Witam,

w Holandii podobno są rozmaite rozpiski na ten temat. Czytałam, że musi być niebieska. Ale to różnie z tym bywa. Najlepiej dowiadywać się u osób zainteresowanych tematem, mieszkających na miejscu.

#42 tolo59  | Napisano 27 luty 2015 - 14:14

tolo59
  • Użytkownik
  • Miasto: Jelenia Góra
Dodam moje 3 ( niestety gorzkie ) grosze do tematu.

Otóż studiuję w Maastricht ( Holandia ). Działa tutaj dość duża społeczność airsoftowa. Acz żeby zacząć się bawić w ASG w tym pięknym, "liberalnym" kraju koszta są zatrważające. Otóż po pierwsze należy być w organizacji, nazywającej się NABV. Koszta bagatela 84 euro na rok. Tak, wiem że za to już da się kupić replikę, ale to jeszcze nie jest najgorsze. Otóż strzelanki są dość rzadkie ( 3-4 w miesiącu) dodatkowo mogą się odbywać tylko na specjalnym terenie, więc wejście na każdą strzelankę to... raptem 20-30 euro.

Pomimo faktu, iż marzę o powrocie do ASG, z powodów kosztów taki biedny student jak ja nie jest sobie na to w stanie pozwolić.

Jedyny mój pomysł, jak i pytanie do was - jak do wygląda w Belgii, zaraz przy granicy? Liege?

EDIT:

Nie repliki nie muszą być kolorowe :)

Użytkownik tolo59 edytował ten post 27 luty 2015 - 14:15

#43 Reico  | Napisano 13 marzec 2015 - 19:38

Reico
  • Użytkownik
  • Miasto: 's-Hertogenbosch
JANOSIK-77 takie jedno pytanko.. mowisz ze do rejestracji wystarczy adres z meldunkiem, a jak wypelniles formularz na stronie NABV w rubryce narodowosc skoro tam jest tylko Holenderska do wyboru....?? a bez tego wniosek odrazu odrzyca.

Użytkownik Reico edytował ten post 13 marzec 2015 - 19:39

#44 tolo59  | Napisano 16 marzec 2015 - 12:19

tolo59
  • Użytkownik
  • Miasto: Jelenia Góra
Reico