Daj cynk

Skocz do zawartości

Reklama płatna

Tlumik do MP5 SD6


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
16 odpowiedzi w tym temacie

#1 creative 13  | Napisano 10 maj 2009 - 11:24

creative 13
  • Użytkownik
  • Postów: 3
  • Dołączył: 25-październik 08
  • Miasto: Lublin
Moze ktos polecic tlumik do tej  : MP5 SD6

#2 wally  | Napisano 10 maj 2009 - 11:53

wally
  • Użytkownik
  • Postów: 974
  • Dołączył: 21-październik 04
  • Miasto: Wrocław
EEEE, gdzie Ty chcesz tam jeszcze tłumik podłączyć?
Przecież to jest wersja ze zintegrowanym tłumikiem!

#3 grzechotnik  | Napisano 11 maj 2009 - 15:05

grzechotnik
  • Użytkownik
  • Postów: 2055
  • Dołączył: 23-grudzień 08
  • Miasto: Poznań
Yyy, są takie przejściówki. Wystarczy poszukać.

#4 Antek93  | Napisano 11 czerwiec 2009 - 17:38

Antek93
  • Użytkownik
  • Postów: 12
  • Dołączył: 15-kwiecień 09
  • Miasto: Chorzów
Witam nie bede zakladal nowego twematu bo tez chodzi o tlumik, a mianowicie mam pytanie co tak naprawde daje kupno i zamontowanie tlumika??

mam na oku taki tlumik:
http://www.taiwangun.com/shop,show,649
i chce go zamontowac do G36C

Co wy o tym myslicie??

#5 jack13  | Napisano 11 czerwiec 2009 - 17:56

jack13
  • Zbanowany
  • Postów: 71
  • Dołączył: 22-listopad 08
  • Miasto: Rybnik
Lepiej kup na www.silesia-factory.pl, tam mają tańsze i sprawdzone tłumiki. Tłumik dźwięku jak nazwa wskazuje tłumi dźwięk wydobywający się z lufy, ma też zastosowanie w ersowcie jako "zakrywacz lufy".

#6 Antek93  | Napisano 11 czerwiec 2009 - 18:32

Antek93
  • Użytkownik
  • Postów: 12
  • Dołączył: 15-kwiecień 09
  • Miasto: Chorzów
no oki zobacze co tam maja ;)

a jak z osiagami? poprawiaja sie nieco ??

#7 bomba095  | Napisano 11 czerwiec 2009 - 18:46

bomba095
  • Użytkownik
  • Postów: 73
  • Dołączył: 23-luty 09
  • Miasto: Kraków
Nie albo się pogorszą

#8 Guest (ID:6452)  | Napisano 11 czerwiec 2009 - 18:56

Guest (ID:6452)
  • Validating
  • Postów: 101
  • Dołączył: 22-listopad 05
  • Miasto:
Tłumiki od SF nie robią dobrego wrażenia. Są bardzo ciężkie i nie są tak ładne jak kupne. Polecam tłumiki king armsa, lakier na nich trzyma mat (nie błyszczy sie nawet po 2 latach) i jest bardzo mocny: nie rysuje sie.

#9 Antek93  | Napisano 11 czerwiec 2009 - 19:41

Antek93
  • Użytkownik
  • Postów: 12
  • Dołączył: 15-kwiecień 09
  • Miasto: Chorzów
czyli ogolnie mowiac tlumik nie da mi nic jesli chodzi o osiagi? kulka dalej bedzie leciec tak jak leci i tylko zmieni mi wyglad ??

hmmm

mowiac szczerze troche sie rozczarowalem ;)

#10 bomba095  | Napisano 11 czerwiec 2009 - 20:01

bomba095
  • Użytkownik
  • Postów: 73
  • Dołączył: 23-luty 09
  • Miasto: Kraków
Tak, a replika ci się dodatkowo wyciszy ale nie wiele .

#11 Antek93  | Napisano 11 czerwiec 2009 - 21:37

Antek93
  • Użytkownik
  • Postów: 12
  • Dołączył: 15-kwiecień 09
  • Miasto: Chorzów
no to dzieki za info bo bym sie zdziwil...
myslalem ze jak bedzie wieksza lufa to bedzie cos lepiej leciec... no ale skoro nie to lepiej ze sie teraz dowiedzialem ;)  :wink:

#12 Guest (ID:6452)  | Napisano 12 czerwiec 2009 - 07:50

Guest (ID:6452)
  • Validating
  • Postów: 101
  • Dołączył: 22-listopad 05
  • Miasto:
Bomba, chyba nie miałeś tłumika. Zapraszam kiedyś na mały teścik :)

Antek: tłumik wyciszy Ci odgłos wystrzału, zębatek i silnika niestety nie. Ale odgłos wystrzału wyciszy zasadniczo z tym że ty róznicy nie usłyszysz prawie żadnej- trzeba stanąć te 15m przed lufą żeby się o tym przekonać.

#13 bomba095  | Napisano 12 czerwiec 2009 - 08:29

bomba095
  • Użytkownik
  • Postów: 73
  • Dołączył: 23-luty 09
  • Miasto: Kraków
Teścik z chęcią bo sam planuje zakup tłumika tylko mam problem z długością . A jeżeli chodzi o odgłos to właśnie chodziło mi o odgłos powietrza wydobywającego się z lufy .

P.S Tłumik miałem i to nie jeden .

Użytkownik bomba095 edytował ten post 12 czerwiec 2009 - 08:29


#14 Antek93  | Napisano 12 czerwiec 2009 - 10:31

Antek93
  • Użytkownik
  • Postów: 12
  • Dołączył: 15-kwiecień 09
  • Miasto: Chorzów
no dobra to juz sie dowiedzialem :D

tylko ze ja chchailem kupic tlumik ze wzgledu na poprawe lotu kuli (celnosc i powiekszenie dystansu) a te wyciczenie to nie robi na mnie wielkiego WoW xD

#15 grzechotnik  | Napisano 12 czerwiec 2009 - 10:46

grzechotnik
  • Użytkownik
  • Postów: 2055
  • Dołączył: 23-grudzień 08
  • Miasto: Poznań
Może precka? W tłumiku SD zmieści Ci się lufa 300mm.

Tym niedowiarkom od tego, że tłumik nic nie tłumi to wyrazy współczucia  ;-)

Pozdrawiam serdecznie,
grzechotnik

#16 Guest (ID:6452)  | Napisano 12 czerwiec 2009 - 11:08

Guest (ID:6452)
  • Validating
  • Postów: 101
  • Dołączył: 22-listopad 05
  • Miasto:
Antek, tłumik poprawia skupienie tylko w CSie... Mniej przed kompem, więcej w polu polecam.

#17 Antek93  | Napisano 12 czerwiec 2009 - 13:38

Antek93
  • Użytkownik
  • Postów: 12
  • Dołączył: 15-kwiecień 09
  • Miasto: Chorzów
ha moze i tak ;) nie wiem nie gram w CSa ;) jak juz to WarRock albo Combat Arms ;) ale nie CS xD

nie no myslalem ze moze to cos da :D juz wiem ze nie i sie ciesze  ;)