Daj cynk

Skocz do zawartości

Reklama płatna

SpecShop.pl


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
696 odpowiedzi w tym temacie

#661 B3Lf öÖö (LastSniper)  | Napisano 20 luty 2015 - 18:25

B3Lf öÖö (LastSniper)
  • Użytkownik
  • Postów: 714
  • Dołączył: 26-marzec 11
  • Miasto: Komorniki
Front od swds'a niezmiennie źle założony :icon_wink:

Niestety ostatnio zmarnowałem czas bo oddałem mojego wysłużonego swd, żeby sprawdzić fpsy. Powiedziałem wielokrotnie wyraźnie, że z podpiętym magazynkiem są podwójne strzały... napisałem maila wcześniej aby się upewnić czy ładowanie kulek bezpośrednio bez magazynka to problem, cytat: "Nie będzie problemu mimo podwójnej kulki." wcześniej napisałem: " replika to customowe Swd w kolbie od sksa, występuję problem podwójnych kulek"  Więc albo ja pisze niewyraźnie i mówię niewyraźnie albo Wy spotykacie się z swd w kolbie sksa codziennie :icon_wink: Dostałem magazynek wpięty w replikę z załadowanymi kulkami ( :icon_rolleyes:) i wynik 450fps'ów.

W domu w momencie sprawdzania co jest nieszczelne odczepiłem magazynek i standardowo wysypały się kulki... Podpiąłem ponownie i wystrzeliłem 10 razy za każdym razem strzeliłem dwoma kulkami... Tak przy okazji ten magazynek jest zablokowany na  pojemność 30 kulek, wystrzeliłem 20, 3 wypadły więc zostaje 7 którymi strzelaliście(zakładając, że załadowaliście do końca :icon_wink: ).  Ciekawi mnie zatem fakt jak po 3 strzałach podwójną kulką czwarty strzał pojedynczy nie wzbudził żadnych zastrzeżeń.


Za tydzień pewnie zjawię się ponownie tym razem swd będzie miało kolbę od emki.

Użytkownik B3Lf öÖö (LastSniper) edytował ten post 20 luty 2015 - 18:27


#662 SpecShop  | Napisano 24 luty 2015 - 11:10

SpecShop
  • Użytkownik
  • Postów: 16
  • Dołączył: 04-listopad 14
  • Miasto: Poznań
@UP: Ustaliliśmy, który z pracowników przetestował Twoją replikę na chronografie. Owszem, kilkukrotnie strzelił z podpiętym magazynkiem, ale ostatecznie odpiął go i ładował kulki bezpośrednio do komory, właśnie z powodu podwójnych strzałów. Także bez obaw. Prędkość wylotowa została zmierzona poprawnie. SWDS też się kiedyś zajmiemy. Kiedyś. :icon_wink:

@Mikunda: Możemy tylko przeprosić za tę nieprzyjemną dla Ciebie, aczkolwiek wyjątkową sytuację. Nałożyły się dwa kluczowe czynniki, czyli jedna bardzo duża dostawa, w której znajdowała się część zamówionych przez Ciebie przemiotów oraz wyjazd kilku naszych pracowników na targi do Kielc. Postaramy się zrekompensować Tobie niedogodności w możliwie adekwatny sposób. Wyciągnęliśmy wnioski z tego zdarzenia, które - mamy nadzieję - w przyszłości będzie powtarzać się jak najrzadziej.

#663 qbis  | Napisano 25 luty 2015 - 19:12

qbis
  • Użytkownik
  • Postów: 233
  • Dołączył: 16-lipiec 11
  • Miasto: Bydgoszcz/Paryż
Z mojej strony wielki plus dla sklepu
Zarówno przesyłki jak i ewentualne zwroty przebiegają bezproblemowo
Kupuję w tym sklepie od 3 lat i za każdym razem byłem zadowolony. Moim zdaniem najlepszy sklep w Polsce

#664 Punishment  | Napisano 27 luty 2015 - 17:18

Punishment
  • Użytkownik
  • Postów: 88
  • Dołączył: 15-listopad 13
  • Miasto:
Panowie ze Specshopu! Ogólnie tak jak pisałem wcześniej duży plus za sprawność realizacji zamówienia, ale jeden mały zgrzyt ostatnio mnie spotkał. Miałem wadliwy zasilacz więc skontaktowałem się z Państwem w celu reklamacji i słusznie zostałem przekierowany do serwisu. Ustaliłem wszystkie szczegóły i odesłałem do Państwa uszkodzony produkt. Po kilku dniach ciszy postanowiłem przedzwonić, żeby się dowiedzieć czy w ogóle przesyłka dotarła. Dowiedziałem się, że owszem i , że produkt zostanie wymieniony na nowy i ktoś się ze mną skontaktuje następnego dnia. Po kilku kolejnych dniach ciszy wysłałem maila z zapytaniem o kontakt, termin wymiany itp. Oczywiście na maila nie otrzymałem odpowiedzi. Tego samego dnia po południu zadzwonił kurier z UPS i musiałem wyrwać się z pracy, żeby odebrać paczkę z wymienionym zasilaczem. Miło, ale jednak szkoda, że kontakt przy tego typu sytuacjach aż tak kuleje. Wspomnę jeszcze, że przy pierwszym telefonie dostałem instrukcję, żeby wysłać paczkę samemu i podać nr konta do zwrotu za wysyłkę. Niestety takowego zwrotu nie otrzymałem. Wiem, że kilkanaście złotych może nie wydawać się dużą kwotą, ale po co w takim razie w ogóle wspominać o zwrocie i dołączeniu nr konta?

Mały minus do wcześniejszego zadowolenia.

#665 patpon  | Napisano 01 marzec 2015 - 14:23

patpon
  • Użytkownik
  • Postów: 23
  • Dołączył: 22-luty 14
  • Miasto: Warszawa
Super szybka realizacja zamówienia!
Dodatkowy PLUS za dość dokładne opisy odnośnie kompatybilności niektórych podzespołów do replik.

#666 SpecShop  | Napisano 03 marzec 2015 - 14:59

SpecShop
  • Użytkownik
  • Postów: 16
  • Dołączył: 04-listopad 14
  • Miasto: Poznań
@Punishment: Dzięki za zwrócenie uwagi na tę sytuacje. Przeanalizaowaliśmy to, jak wyglądała ona z naszej strony i wyciągnęliśmy z niej wnioski. Podejmowaliśmy w międzyczasie próby kontaktu, ale niestety bezskutecznie. Technologia ma to do siebie, że lubi czasami nawalić.

Co do zwrotu pieniędzy za wysyłkę - nie martw się. Pieniądze niedługo trafią na podane przez Ciebie konto.

#667 slawek96  | Napisano 19 marzec 2015 - 07:49

slawek96
  • Użytkownik
  • Postów: 197
  • Dołączył: 23-styczeń 15
  • Miasto: Rzeszów
Ode mnie duży plus. Zamawiałem kilka razy na Specshop części do mojego AEG i wszystko zawsze docierało bez problemów. Bardzo szybka wysyłka paczka była najczęściej na 2-gi dzień od złożenia zamówienia. Z czystym sumieniem mogę polecić ten sklep.

#668 daisho1973  | Napisano 23 marzec 2015 - 20:54

daisho1973
  • Użytkownik
  • Postów: 80
  • Dołączył: 17-maj 11
  • Miasto: Poznań
Większość cen w tym sklepie jest z kosmosu i żal mi ludzi którzy nie potrafią samodzielnie taniej kupować w innych miejscach oraz internecie. Prosty przykład. Buty BW.2000 haixa prę lat temu chodziły u nich po ponad 500zł, ja kupiłem za ok . 360 w sklepie Camouflage. Im się wydaje że mają monopol a może mają faktycznie monopol na naiwniaków. Kiedyś na jednej strzelance na Chemicznej, 75% ludzi opowiadało się negatywnie o tym sklepie że gro sprzętu i osprzętu ściągają z netu. Przykład z dziś. Przez parę dni i dziś rano patrzyłem na ich stronie na elementy mocujące na szyny montażowe do latarki princeton tec i cena do dziś rana była 45,01zł , kiedy zaszedłem popołudniu ok. 17:00 chcąc nabyć montaże dowiaduję się że już są za 52zł. Sprzedawca próbował mi wcisnąć kit że dolar podskoczył i że nowa dostawa jest po nowej cenie. Jaka nowa dostawa jak parzez parę dni towar był dostępny i w cenie 45,01zł! Może różnica 7zł jest banalna ale jest to ewidentny przykład jak z ludzi robią głupich. Gdy chciałem porozmawiać z szefem to sprzedawca w pierwszym odruchu chciał Go zawołać ale jakby się otrząsnął i powiedział że go nie ma i o różnych porach jest i jak coś chcę to na email a Jego nr.tel. nie poda. Jak grochem o ścinę. To była moja ostania wizyta w tym sklepie dla naiwnych, poszedłem tam tylko dlatego że była cena 45zł i potrzebowałem te montaże. Niezależnie co powiecie na ten temat dla mnie ten sklep nie istnieje! Daje Im potężny minus -------------! Pozdrawiam!

Kolego Last Sniper Skontaktuj się z Sharki , ten gość zrobi to 100 x lepiej od nich. Robił mi kiedyś Mk 12SPR. Polecam tego Człowieka!

Sprzedawca jest użytkownikiem forum. Na jego prośbę usunięto dane osobowe. Nie jest osobą publiczną.
W.

#669 daisho1973  | Napisano 29 marzec 2015 - 21:02

daisho1973
  • Użytkownik
  • Postów: 80
  • Dołączył: 17-maj 11
  • Miasto: Poznań
Już sobie porozmawialiśmy na szczeblu prywatnej wiadomości. Mimo wszystko nie zmienię zdania o tym sklepie i koniec tematu!

#670 SpecShop  | Napisano 31 marzec 2015 - 12:41

SpecShop
  • Użytkownik
  • Postów: 16
  • Dołączył: 04-listopad 14
  • Miasto: Poznań
Witamy,

Dziękujemy za opinię na temat naszego sklepu. Chociaż negatywna, to jednak z pewnością szczera. Kończąc ten spór chcielibyśmy jednak odnieść się do głównego stawianego nam przez Daisho1973 zarzutu, jakoby podnoszenie cen produktów wynikało z naszego kaprysu:

Dołączona grafika

Tak zmienił się kurs USD w ciągu roku. Rzecz jasna też wolelibyśmy sprzedawać towar tanio i jeszcze taniej go kupować, ale obecna sytuacja nam to uniemożliwia. Mamy jednak nadzieję, że kiedyś sytuacja się unormuje i będziemy mogli obniżyć ceny.

Daisho1973, mamy nadzieję, że po ponowym przemyśleniu swojego stanowiska dasz nam jeszcze jedną szansę. W razie czego - każdą opinię traktujemy poważnie, nigdy nie chowamy urazy, a nasze drzwi zawsze pozostają dla wszystkich otwarte. Oczywiście w godzinach urzędowania.;)

Pozdrawiamy,
Załoga SpecShop

#671 slawek96  | Napisano 13 lipiec 2015 - 21:24

slawek96
  • Użytkownik
  • Postów: 197
  • Dołączył: 23-styczeń 15
  • Miasto: Rzeszów
Kolejny mój zakup w tym sklepie. Polecam, przesyłka wysłana na drugi dzień od zakupu (zamówienie składałem późnym wieczorem). Paczka zapakowana pancernie, nic nie ma prawa się uszkodzić w transporcie.

#672 Frysztyk  | Napisano 21 lipiec 2015 - 13:24

Frysztyk
  • Użytkownik
  • Postów: 3
  • Dołączył: 13-kwiecień 15
  • Miasto: Warszawa
Dobrze zrealizowana pechowa dostawa. Ares g36C z EFCSem, po wyjęciu z pudełka poszła zębatka albo dwie. Odesłałem, reklamację przyjęli. Nie wina sklepu. Tylko że w sumie nie wiem nawet czy do wymiany poszedł GB czy cała replika, mi to zresztą obojętne. Byleby strzelało.

Drugie podejście: Podałem w ankiecie informację, że dostawę poproszę pod adres pracy. Zadzwoniłem i upewniłem się. Potwierdzili. Tak samo jak to, że tym razem z repliki poszedł "testowo" cały hi-cap, i chodzi prawidłowo.

Dostawa przyznam że piorunem. Dzwoni kurier, że stoi pod drzwiami mojego mieszkania, i dlaczego mu nie otwieram. Jak już wytarłem z oczu krew, która mnie nagle zalała, ściągnąłem ekspresowo moją dziewczynę, bo szczęśliwie była akurat w okolicy. Ktoś się chyba już po moim potwierdzeniu rąbnął, i wpisał mój domowy adres. Już w domu, rozpakowałem majdan, podładowałem baterię, podsypałem, i ładuję na podwórku w mur. Chodzi ładnie, ale coś jakby podkręca w górę. No nic, pójdę na strzelankę, zobaczę.

Poszedłem, zobaczyłem. HU nawet w pozycji zerowej wybijał mi kulki w kosmos. Albo dystanser, albo zawinięta gumka, albo HGW, każdy strzelający miał w temacie jakąś własną teorię. Może i wysyłający coś tam postrzelał, ale raczej nie patrzył gdzie :icon_biggrin:

Przeserwisowałem za parę groszy komorę HU, i lepiej. Ciągle jeszcze mi jakoś tak pruje do góry, ale to chyba jest teraz bardziej spowodowane ogólną ergonomią g36C (czytaj: zamiast mieć przyrządy celownicze wzdłuż lufy, to mam je gdzieś 2 piętra wyżej, na szynie, więc nijak się nie mają do lotu kulek. Jeśli ktoś ma sugestię jak to usprawnić - jakiś konkretny zabieg albo kolimator albo co - byłbym dozgonnie wdzięczny. Póki co uczę się celować po kulkach).

Przed następną strzelanką podładowałem baterię (7,4, też specshop). Ładowarka (B3 compact, ta sama dostawa) pokazuje, że wszystko zielono, podłączam... martwa cisza. Na szybko zakupiłem inną, zostawiłem do ładowania na noc, po 8 godz ładowarka mi pokazuje że bateria ciągle jeszcze nie załadowana. Mimo tego podłączyłem, poszedłem strzelać, działało. Odpukać. Zobaczymy co dalej.

Panowie ze Specshopa ogólnie bardzo sprawni i i mili, dostawa jak u przedmówcy - pancerna, zamiast zwrotu $$$ za odsyłanie towaru poprosiłem o dodatkowy gadżet - dorzucili. Tylko że mają jakieś kurde złe voodoo :icon_smile:

Użytkownik Frysztyk edytował ten post 21 lipiec 2015 - 13:31


#673 Massakre8492nd  | Napisano 01 sierpień 2015 - 07:59

Massakre8492nd
  • Użytkownik
  • Postów: 5
  • Dołączył: 30-październik 14
  • Miasto: Wrocław
Zamawiałem parę magów TM do AUG, Rękawice Mechanix i ostatnio Ghillie, zero zażaleń, towar w idealnym stanie, mają dosyć "egzotyczne" jak na nasze warunki części więc jest git, osobiście polecam.

#674 m1xer  | Napisano 01 październik 2015 - 11:55

m1xer
  • Użytkownik
  • Postów: 92
  • Dołączył: 17-lipiec 15
  • Miasto: Kraków
Ogólnie polecam, bo jak już ktoś wspomniał wcześniej maja czasami to czego nie ma w innych sklepach :icon_wink: Jedyne czego mi brakuje na etapie realizacji zamówienia to powiadomienie na @ z nr listu przewozowego, taki mały szczegół ale byłby miłym dodatkiem :icon_smile:

#675 SpecShop  | Napisano 06 październik 2015 - 13:55

SpecShop
  • Użytkownik
  • Postów: 16
  • Dołączył: 04-listopad 14
  • Miasto: Poznań
@m1xer: E-mail z numerem listu przewozowego jest wysyłany do składającego zamówienie na podany przez niego adres e-mail po godzinie 17:00 w dzień wysłania paczki. Możliwe, że w Twoim wypadku taki mail został zakwalifikowany przez skrzynkę jako spam.

Pozdrawiamy,
Załoga SpecShop.pl

#676 B-E-D-A  | Napisano 19 październik 2015 - 15:27

B-E-D-A
  • Użytkownik
  • Postów: 214
  • Dołączył: 12-listopad 11
  • Miasto: Gdańsk
Ogólnie polecam, paczka dotarła, towar oryginalny, bez większych zastrzeżeń.

Jedyny mankament to czas realizacji zamówienia (co prawda mi się nie spieszyło, ale dla kogoś może mieć to znaczenie).

U mnie wyglądało to tak:
- 13.10. (wtorek) o godz. 22:20 - złożenie i opłacenie zamówienia (w mailu adnotacja "Zamówiony towar wysyłamy, gdy tylko otrzymamy przelew.")
- 14.10. (środa) o godz. 11:39 - wpłata dotarła
- 14.10. (środa) o godz. 17:27 - paczka rzekomo wysłana do paczkomatu InPost (paczka nie istniała jeszcze w systemie śledzenia paczek)
- 15.10. (czwartek) - zero info; paczka niby wysłana, a dalej nie ma jej w systemie
- 16.10. (piątek) o godz. 16:38 - paczka wysłana w rzeczywistości, mail potwierdzający nadanie od InPostu oraz pojawienie się jej w systemie śledzenia paczek
- 17.10. (sobota) o godz. 13:28 - jednocześnie mail i sms od InPostu informujący o nadejściu paczki

Jak widać InPost pracuje nawet w soboty i wyrobili się z paczką w mniej niż 24 h. Gdybym wybrał Pocztę Polską, paczkę otrzymałbym najwcześniej w poniedziałek 19.10., czyli dopiero po 5 dniach od zaksięgowania wpłaty.

#677 SpecShop  | Napisano 28 październik 2015 - 11:11

SpecShop
  • Użytkownik
  • Postów: 16
  • Dołączył: 04-listopad 14
  • Miasto: Poznań
@B-E-D-A: Dzięki za polecenie.;)

Co do wydłużonego czasu realizacji zamówienia - bijemy się w piersi. Pomiędzy 11.10 a 13.10 świętowaliśmy 11 lat istnienia sklepu w sieci, przeceniając wszystkie produkty o 11%. Nie przewidzieliśmy jednak aż tak gigantycznego zainteresowania i pomimo solidnych nadgodzin wyrabianych przez obsługę magazynu, wysyłka niektórych paczek przesunęła się o 1 do 2 dni.

Tym niemniej - Sytuacja wróciła już do normy dawno temu i poza wyjątkowymi przypadkami opóźnienia się nie zdarzają i do okresu przedświątecznego z pewnością będzie ok.;)

#678 Sandacz  | Napisano 02 grudzień 2015 - 22:44

Sandacz
  • Użytkownik
  • Postów: 4
  • Dołączył: 14-maj 08
  • Miasto: Lubin/Wrocław
Kupuje w Specshop co jakis czas od kilkunastu lat.
Kontakt zawsze przebiegal profesjonalnie, wysylka szybko i sprawnie.
Jak sie plecak rozwalil i wymienialem, bez problemu.
Raz zapomnieli czegos wyslac, odrazu doslali na swoj koszt, nawet poza granice.
Kolejny pojedynczy wypadek byl z wyslaniem odrobine innego produktu - doslali poprawny bez koniecznosci zwrotu "pomylki". Nie byl to drogi produkt, ale zawsze milo.
To juz moze niezbyt wazne, ale osobiscie bardzo lubie interfejs strony www.
Troche wyglada jak post propagandowy, ale nie mam ze specshopem zadnej umowy ani ich osobiscie nie znam;)
Generalnie polecam.

#679 KubaL17  | Napisano 04 grudzień 2015 - 16:30

KubaL17
  • Użytkownik
  • Postów: 65
  • Dołączył: 24-sierpień 14
  • Miasto: bolesławiec
W ciągu roku dokonałem w Specu 5 zamówień (pierwsze w grudniu 2014) i jedyne co mogę powiedzieć, to 100% na plus. Szybkie przesyłki, paczki bez wyjątku zapakowane pancernie, żadnych zastrzeżeń co do towaru.
Ocena 10/10.

Odnośnie Serwisu, wysłana G&G M14 EBR Short. Zamówienie:
- przegląd gearboxa,
- wymiana przewodów na niskooporowe,
- tuning mocowy do 440-450fps @ .20g,
- wymiana gumki hop up,
- sprawdzenie, czy z układem dysza->hopup->lufa jest wszystko w porządku, bo po przesiadce na Promyka i Systemę Energy zaczęły się dziwne rzeczy dziać z torem lotu kulek.

Chronologia:
7-11-2015 (sobota) - Replika na poczcie, czyli de facto wysłana w poniedziałek, 9ego; we wtorek 10ego potwierdzenie z trackingu, że paczka doszła.
16-11-2015 (poniedziałek) - Wiadomość do Speca via Facebook z prośbą o informację, jak długo orientacyjnie trwa wycena serwisu i serwis u nich, w odpowiedzi "Wycena ma miejsce przeważnie jeszcze tego samego, najdalej następnego dnia po otrzymaniu przez nas repliki. Wyłączając oczywiście wypadki losowe.(...)"; następnie mail do Serwisu z prośbą o potwierdzenie, czy replika u nich faktycznie jest (moje przewrażliwienie na jej punkcie...).
17-11-2015 (wtorek) - Odpowiedź z Serwisu, że replika jest bezpieczna u nich i będzie robiona pod koniec tygodnia.
24-11-2015 (wtorek) - Telefon do Serwisu z pytaniem co i jak, bo coś cisza... W efekcie wyczerpująca rozmowa z Serwisantem, który parę razy przeprosił za brak kontaktu z powodu nawału zajęć, przejrzał formularz serwisowy i doradził, bazując na własnym doświadczeniu, inną gumkę niż zamówiona (zamiast czerwonego Madbulla - niebieski), po czym poprosił o kontaktowego maila na wszelki wypadek
25-11-2015 (środa) - E-mail z Serwisu z informacją o stanie repliki i kosztorysem usługi serwisu (wyszło taniej niż zakładałem po analizie cennika na stronie Specshopu), w odpowiedzi moje potwierdzenie "proszę działać".
26-11-2015 (czwartek) - E-mail do Serwisu z pytaniem o zmianę formy płatności (z pobrania na przelew) i wysyłki (z kuriera na Pocztę Polską); kilka godzin później telefon ja->Spec, bo sobie wymyśliłem jeszcze zmianę adresu - wówczas informacja, że raczej nie wysyłają replik pocztą, ale zobaczą co da się zrobić i proszą o maila ze zmienionym adresem dostarczenia.
27-11-2015 (piątek) - Odpowiedź z Serwisu, że niestety nie ma możliwości wysyłki Pocztą Polską. Dołączone także informacje do przelewu.
2-12-2015 (środa) - E-mail do Obsługi Klienta z załączonym potwierdzeniem przelewu z prośbą o potwierdzenie, czy przelew faktycznie dotarł (znowu moja paranoja typu "a może coś źle przepisałem/skopiowałem/w ogóle popsułem") oraz na jakim etapie jest cała procedura, tzn. czy replika już wyszła, czy może wyjdzie niedługo etc. Odpowiedź z Serwisu tego samego dnia - przelew dotarł, replika gotowa do wysyłki, ale w ostatnim teście na działanie wyszło, że zamiast zamówionego tuningu do 450fps wyszło 500 ( :icon_biggrin: ) i wobec tego pytanie, czy zostawić jak jest czy zejść do 450. Dodatkowo informacja, że bez względu na decyzję paczka dotrze w piątek (4-12-2015). Poprosiłem jednak o obniżenie prędkości do 450 ze względu na limity dla full auto.
3-12-2015 (czwartek) - ok. godz. 10 mail z potwierdzeniem, że replika gotowa, załączony wykaz zamontowanych części (ostatecznie wsadzona zielona G&G - zadzwoniłem i Serwisant powiedział, że na niebieskim Madbullu FPSy nie chcą zejść do tych 450 x)); ok. godz. 15 mail z UPS Tracking, że paczka jedzie.
4-12-2015 (piątek) - Zgodnie z zapewnieniami paczka dotarła.

Po pracy szybkie chrono, parę magazynków i japa się cieszy od razu. Wszystko działa jak należy, żadnych uchybień nie zauważono. Jeśli ktoś kazałby mi coś skrytykować za wszelką cenę, to może (podkreślam: MOŻE) kontakt mógłby być ciut lepszy. O czas realizacji się nie czepiam - ważniejsze "dobrze" niż "szybko".
Ocena 10-/10 (ten minus to by nie spoczęli na laurach :teeth: ).

Podsumowując, polecam zarówno sklep, jak i serwis.

edit: Kropki, kreski itp.

Użytkownik KubaL17 edytował ten post 04 grudzień 2015 - 16:34


#680 gloomer  | Napisano 19 grudzień 2015 - 22:51

gloomer
  • Użytkownik
  • Postów: 2432
  • Dołączył: 29-wrzesień 06
  • Miasto: Warszawa
Plus dla sklepu. W piątek zamówienie, a dzisiaj odebrałem przesyłkę z paczkomatu :).