Daj cynk

Skocz do zawartości

Reklama płatna

SpecShop.pl


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
696 odpowiedzi w tym temacie

#681 Janosz1990  | Napisano 12 styczeń 2016 - 17:39

Janosz1990
  • Użytkownik
  • Postów: 10
  • Dołączył: 26-styczeń 13
  • Miasto: Kleczew
Na dniach chciałem zostawić w sklepie internetowym nie małą sumkę za replikę TM + tuning ale niestety kontakt ze sprzedawcą był utrudniony i odpisywał mi na pytania co parę dni. Dziś mamy 12 stycznia a przedmiot który mnie interesował właśnie zszedł z magazynu i nie można już go kupić. Pan który odpowiada na pytania mailowo poinformował mnie dzisiaj że nie zawsze mają czas na odpisanie maila bo pracują do określonej godziny... Ok to tylko strata sklepu bo aktualnie nie jestem już zainteresowany zakupem Repliki ze sklepu specshop. Rozumiem że specshop zarabia miliony i może sobie pozwolić na nieodpisywanie niektórym klientom :).

#682 Infiriel  | Napisano 13 styczeń 2016 - 01:39

Infiriel
  • Użytkownik
  • Postów: 137
  • Dołączył: 22-czerwiec 09
  • Miasto: Poznań
@up
Repliki TM znikają w trybie praktycznie natychmiastowym, po niemal każdej dostawie. Jako lokalny klient sklepu spotkałem się nawet z czymś takim, że pomiędzy wyjściem z domu, a dojechaniem do sklepu część zamówionych przedmiotów zniknęła już z półek, ale tak to jest, gdy posiada je tylko kilka sklepów w polsce, lub wyłącznie Spec :icon_smile:
Osobiście zdarzyło mi się też zabrać AEP MP7 praktycznie prosto z kartonu w którym przyjechała dostawa :icon_razz:

Zapewne mieli za dużo wiadomości, by odpisywać na bieżąco (a prawdopodobnie mają też inne rzeczy do roboty poza pracą), i z każdą odpowiedzią trafiałeś z powrotem na koniec kolejki.

Na przyszłość jeśli zależy tobie na danej replice zamów ją sobie z zaznaczeniem opcji późniejszej zapłaty - to taka forma "zaklepania" repliki :icon_smile:

A co do samego Speca to cóż... Dalej czekam na Sparrowa v.2 30L w MC :icon_evil:

Użytkownik Infiriel edytował ten post 13 styczeń 2016 - 01:42


#683 SpecShop  | Napisano 13 styczeń 2016 - 12:16

SpecShop
  • Użytkownik
  • Postów: 16
  • Dołączył: 04-listopad 14
  • Miasto: Poznań
@Janosz1990: Przepraszamy za wszelkie niedogodności, które spotkały Ciebie z uwagi na nieregularny kontakt mailowy z naszym pracownikiem. Mamy nadzieję, że mimo tego zdecydujesz się jeszcze na dokonanie zakupów w naszym sklepie.

Na swoje usprawiedliwienie chcielibyśmy jedynie nadmienić, że kontaktowałeś się z serwisem replik ASG, którego pracownicy nie posiadają dostępu do skrzynki mailowej poza godzinami pracy (w dni powszednie po godzinie 17:00 oraz w weekendy i święta). Ponadto specyfika ich pracy uniemożliwia bieżące śledzenie nadchodzących wiadomości, dlatego też sprawdzają skrzynkę odbiorczą jedynie kilka razy dziennie.

Aby uniknąć takich sytuacji w przyszłości, prosimy abyś w sprawach pilnych, zwłaszcza wymagających szczegółowych ustaleń (spis wykorzystanych części, ceny, dodatkowe specyficzne usługi itp.) kontaktował się z naszym serwisem lub Działem Obsługi Klienta telefonicznie (kontakt TUTAJ) od poniedziałku do piątku, w godzinach od 10:00 do 17:00. Pozwoli to na znacznie szybsze i sprawniejsze załatwienie sprawy.

@Infiriel: Dzięki za miłe słowa i zrozumienie. :icon_wink:  Faktycznie często bywa u nas gorąco, zwłaszcza przed świętami i na początku roku, kiedy wszystko się kumuluje. Dajemy z siebie wszystko, żeby było to jak najmniej odczuwalne dla klientów, ale niestety nec Hercules contra plures.

Co do plecaka - też mamy nadzieję włączyć go wkrótce do oferty, ale w Wisporcie towar zamiast do magazynu trafia z linii niemal prosto na pakę wozu kuriera. :icon_wink:

Pozdrawiamy,
Załoga SpecShop.pl

Użytkownik SpecShop edytował ten post 13 styczeń 2016 - 12:16


#684 Ardici  | Napisano 20 styczeń 2016 - 15:07

Ardici
  • Użytkownik
  • Postów: 54
  • Dołączył: 18-sierpień 14
  • Miasto: Częstochowa
Wszystko okej jak zwykle - jedyny minus to taki że zawieszenie typu bungee miało być zielone a nie czarne.

#685 Herod  | Napisano 20 styczeń 2016 - 15:59

Herod
  • Użytkownik
  • Postów: 212
  • Dołączył: 08-luty 12
  • Miasto: Szczecin
Zamówienie złożone wczoraj, tj. 19.01.2016 r. ok. godz. 13.00, dzisiaj równo o 11.00 już u mnie. Jak dotąd - rekord szybkości wszystkich zamówień.

#686 Infiriel  | Napisano 20 maj 2016 - 14:25

Infiriel
  • Użytkownik
  • Postów: 137
  • Dołączył: 22-czerwiec 09
  • Miasto: Poznań
To i ja się dołączę.
Kupuję w sklepie stacjonarnym w P-ń, więc nigdy nie miałem kontaktu z wysyłką tegoż sklepu.
Ich głównym plusem jest dostępność części, replik, i akcesoriów nie spotykanych w innych sklepach, a minusem z kolei jest czas oczekiwania na wszelkie serwisy (choć niektóre rzeczy można zrobić "na miejscu", jak wymiany wtyczek, itp.). W mojej opinii powinniście zatrudnić drugiego serwisanta, lub chociaż pomocnika dla tegoż pierwszego.

Wielu ludzi narzeka też na ceny, i fakt - sporą część asortymentu Speca można dostać gdzieś indziej po niższej cenie.

#687 wiciok  | Napisano 06 czerwiec 2016 - 20:40

wiciok
  • Admin
  • Postów: 5535
  • Dołączył: 17-październik 10
  • Miasto: Mielec/Kraków
Polecam - pomimo płatności zwykłym przelewem, naprawdę ekspresowa wysyłka.

#688 gloomer  | Napisano 22 lipiec 2016 - 20:41

gloomer
  • Użytkownik
  • Postów: 2432
  • Dołączył: 29-wrzesień 06
  • Miasto: Warszawa
W środę wieczorem złożyłem zamówienie a dzisiaj odebrane z paczkomatu. Ponownie polecam sklep!

#689 KuboxGaming  | Napisano 16 sierpień 2016 - 23:38

KuboxGaming
  • Użytkownik
  • Postów: 18
  • Dołączył: 14-kwiecień 15
  • Miasto: Gorzów Wielkopolski
Polecam sklep z całego serca. Zamówiłem produkt w czwartek koło 13-14 a w piątek o 12 paczka była już u mnie.

#690 karol_alasz  | Napisano 09 wrzesień 2017 - 16:12

karol_alasz
  • Użytkownik
  • Postów: 814
  • Dołączył: 05-marzec 11
  • Miasto: Szczecin
Zmienili wizerunek strony-fajnie.
Wykasowali historie zamówień- w sumie to mi akurat to wisi ale niektórym może przeszkadzać...
Ale to już lekka przesada!!!! Wczoraj rano zamówiłem części-właśnie dostałem sms'a żebym sobie zabrał swoje zakupy ze swojego Paczkomatu..... SKANDAL !!!!  (ironia)
Kurcze, popłakałem się ze szczęścia ,że jeszcze tak można...
Na dodatek wysłałem zapytanie dotyczące czegoś nie będącego w ofercie sklepu- nie dość ,że otrzymałem wiadomość szybko, to jeszcze nie była próbą pozbycia się natręta poprzez grzeczne acz zimne "nie ma", a podano mi namiar na sklep gdzie ów coś moge nabyć. MASAKRA!!!!

Oczywiście ,że POLECAM. I mam wielką nadzieję ,że im tak zostanie. :-)))))

#691 NOWIC  | Napisano 06 październik 2017 - 10:26

NOWIC
  • Użytkownik
  • Postów: 19
  • Dołączył: 20-maj 17
  • Miasto: Warszawa
Szybko i sprawnie. Towar pierwsza klasa i obsługa na wysokim poziomie. Zdecydowanie polecam.

#692 Bruce_  | Napisano 04 styczeń 2018 - 09:29

Bruce_
  • Użytkownik
  • Postów: 83
  • Dołączył: 11-kwiecień 16
  • Miasto: Zduńska Wola/Warszawa
Robię zakupy w Specu od kilku lat i nigdy się nie zawiodłem- obsługa klienta rewelacyjna, przypominająca tę za "wielką wodą", a nie rodzime standardy. Ostatnie zamówienie internetowe w trakcie przerwy świątecznej- mocno namieszałem z towarem, który chciałem kupić. Wieczorem wysłałem krótkiego maila z wyjaśnieniem o co mi chodzi. Rano sprawdziłem konto klienta- wszystko załatwione dokładnie tak jak chciałem,a przesyłka bez żadnych opóźnień została wysłana. Specshop jak zwykle załatwił wszystko zgodnie z wysokim standardem, do którego zresztą mnie przyzwyczaił.

#693 SpecShop  | Napisano 02 marzec 2018 - 11:01

SpecShop
  • Użytkownik
  • Postów: 16
  • Dołączył: 04-listopad 14
  • Miasto: Poznań
Nowe dostawy replik oraz akcesoriów ASG marek ARES Airsoft Amoeba Airsoft G&P Airsoft oraz kulek Arma-Tech. Dodatkowo w obliczu zbliżającego się sezonu rozgrywek ASG obniżeniu uległy ceny replik i akcesoriów. Zachęcamy do odwiedzin naszej strony!
http://www.specshop.pl Pozdrowienia :)
Dołączona grafika

#694 nobody234  | Napisano 31 marzec 2018 - 13:54

nobody234
  • Użytkownik
  • Postów: 48
  • Dołączył: 08-czerwiec 09
  • Miasto:
Dodam tutaj swoją opinię o sklepie Specshop konkretnie dział reklamacji i serwisu. Kiedy 2-go lub 4-go lutego generowałem reklamację na rękawice Mechanix Fastfit oczekiwałem szybkiego i pozytywnego rozpatrzenia reklamacji (rękawice podarły się podczas normalnej eksploatacji) Jednakże kiedy wysłałem rękawice brak było i nadal jest jakiejkolwiek informacji i kontaktu ze strony sklepu o tym, że reklamowany przedmiot trafił na serwis, że reklamacja jest rozpatrywana itd. Jednakże jakiegoż zdziwienia dostałem, gdy wszedłem na stronę i zobaczyłem, że moja reklamacja jest anulowana. Kontakt parę chwil po zerknięciu na stronę do serwisu i powiedziano mi że to jakaś pomyłka, oraz, że rękawice zostaną wymienione na nowe. Miałem dostać je w tym tygodniu - nie dostałem pomimo deklaracji Pana z działu reklamacji. Pan powiedział mi też w tym samym dniu w którym dzwoniłem (piątek), że otrzymam za chwilę numer trackingowy paczki ponieważ kurier odebrał przesyłkę z serwisu - niestety nie ma do tej pory żadnego SMS-a z numerem paczki. Paczkę miałem otrzymać do piątku 30.03.2018. Deklarowano również, że kurier odebrał paczkę i otrzymam po Świętach Wielkanocnych ale po tak długim okresie przesyłki nie odbiorę. Jeśli nie będzie mnie w domu a przesyłkę odbierze ktoś z mojej rodziny, zaręczam, że odeślę ją jeszcze tego samego dnia na serwis po nagraniu unboxingu jeśli paczka zostałaby odebrana. Pozwolę sobie skopiować maila jakiego otrzymałem dzisiaj rano z działu reklamacji:

Dzień Dobry
Piszę do Pana żeby przeprosić za wprowadzenie w błąd w sprawie reklamacji rękawiczek.
Pomimo że obiecałem zrealizować reklamację w określonym terminie nie udało się mi wywiązać z obietnicy,
wprowadziłem Pana w błąd i wywołałem zdenerwowanie co oczywiście było zbędne i wynika
tylko z mojej strony, z popełnionych przez mnie błędów.
Jeśli nie jest dla Pana problem to pozwolę sobie wysłać Panu mały upominek w ramach przeprosin
za zaistniałą sytuację i mam nadzieję że owy upominek przyda się Panu i będzie służył wiele lat.
Jeszcze raz przepraszam i życzę
Zdrowych Spokojnych Świąt Wielkanocy.

Jedyne czego teraz oczekuję to numeru trackingowego paczki celem sprawdzenia czy paczka została wysłana. Szczerze nie polecam sklepu specshop nikomu. Jestem cierpliwą osobą jednakże żaden upominek nie jest mi potrzebny, nawet taki na lata, a moje zdenerwowanie było uzasadnione. Stracili Klienta i do nich już nigdy nie wrócę, chyba, że będzie mi potrzebna jakaś część specjalistyczna, której żaden sklep w Polsce nie ma a oni mieliby jakimś cudem.

#695 Lambert  | Napisano 10 kwiecień 2018 - 12:21

Lambert
  • Użytkownik
  • Postów: 2243
  • Dołączył: 07-maj 08
  • Miasto: Chobienice

Wyświetl postUżytkownik nobody234 dnia 31 marzec 2018 - 13:54 napisał

rękawice podarły się podczas normalnej eksploatacji..
Zaintrygowałęś mnie tym.
Czy możesz rozwinąć?

Pytam dlatego, że to zwykłe szmacianki a nie rękawice taktyczne.
Zabrzmiało, jakbyś podarł pory i postanowił je reklamować "normalnym" użytkowaniem.. ;)

Pozdrawiam,
Lambert

#696 Bat_Sirius  | Napisano 12 kwiecień 2018 - 08:57

Bat_Sirius
  • Użytkownik
  • Postów: 390
  • Dołączył: 10-czerwiec 07
  • Miasto: Bydgoszcz
Ostatnie zamówienie bardzo sprawnie zrealizowane. Paczka dzień po wysyłce czekała już w paczkomacie.

#697 Bat_Sirius  | Napisano 16 maj 2018 - 13:12

Bat_Sirius
  • Użytkownik
  • Postów: 390
  • Dołączył: 10-czerwiec 07
  • Miasto: Bydgoszcz
I kolejne sprawne zamówienie z Spec'a .