Daj cynk

Skocz do zawartości

Reklama płatna

Silniki elementa


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
93 odpowiedzi w tym temacie

#81 thesokol  | Napisano 13 luty 2011 - 19:47

thesokol
  • Użytkownik
  • Postów: 45
  • Dołączył: 26-luty 09
  • Miasto: Oława / Wrocław
Łożyska ślizgi, wypodkładkowany jest dobrze, zębatki XYT. Ano Lipo to firefox, mówisz więcej nie kupować? :D W takim razie za jaką firmą się rozglądać?
Chwilowo włożyłem stockowy silnik, kręci trochę wolniej ale też daje rade, zobaczę ile kul teraz wywalę - to też powinno dać odpowiedź gdzie tkwi problem: silnik czy bateria/instalacja. Dam znać co z tego wyszło - dla potomności :)

#82 Tuksiak  | Napisano 13 luty 2011 - 20:34

Tuksiak
  • Użytkownik
  • Postów: 2190
  • Dołączył: 27-maj 07
  • Miasto: Szczecin
Jak masz na tym firefoxie 20 k/s przy XYT, to normalnie masz dolny zakres, bo słabo wydolna bateria i już :). Ewentualnie zobacz jeszcze raz podkładki i sprawdź czy silnik za mocno się nie wbija w zębatę silnikową.
Popatrz sobie w temat o Lipolach, tam się chłopaki rozpisują nad bateriami różnych producentów, albo pogadaj z Segerem, Lub Agatą oni są spece bateryjni to wskażą światła drogę ;-).

#83 thesokol  | Napisano 14 luty 2011 - 23:02

thesokol
  • Użytkownik
  • Postów: 45
  • Dołączył: 26-luty 09
  • Miasto: Oława / Wrocław
Dzisiaj rozmawiałem też z kompetentnym człowiekiem w tym temacie, powiedział dokładnie to samo co kolega Tuksiak post wyżej, jakiś ten pakiet nie wydolny. Zalecił GEPower 1520mAh 16C (3+1) takie wkładał, takie działały. Także mój problem został najwyraźniej rozwiązany :) Serdeczne dzięki za pomoc :) Chwała Wam!

#84 KicpA  | Napisano 14 luty 2011 - 23:08

KicpA
  • Użytkownik
  • Postów: 2400
  • Dołączył: 19-maj 05
  • Miasto: Kraków
Ten pakiet co masz i ten co został ci zalecony mają wydajność prądową na niemal identycznym poziomie. Najlepiej sprawdź przed kupnem, jak dalej lipa to przewody na zewnątrz i porządny pakiet 2200mAh 25C.

#85 lukira  | Napisano 14 luty 2011 - 23:16

lukira
  • Użytkownik
  • Postów: 736
  • Dołączył: 16-listopad 08
  • Miasto: Bytom
Silnik ten na zębatkach stock CA ciągnął nowiutką SP140 Guardera na lipo 7.4v 35(70)C 2200mAh bez żadnego zająknięcia. Spokojnie 1500kulek wywalał na tym, więcej nie testowałem ;)

#86 KicpA  | Napisano 15 luty 2011 - 18:13

KicpA
  • Użytkownik
  • Postów: 2400
  • Dołączył: 19-maj 05
  • Miasto: Kraków
Tylko że twój pakiet 7,4V jest w stanie dać 3 razy tyle prądu co tamte 11,1V ;)

#87 lukira  | Napisano 15 luty 2011 - 23:51

lukira
  • Użytkownik
  • Postów: 736
  • Dołączył: 16-listopad 08
  • Miasto: Bytom
Ale w porównaniu do lipo 7.4v 20(30)c 2200mAh nie było wielkiej różnicy, bo silnik i tak nie jest w stanie pobrać i wykorzystać takiego prądu;) Na wspomnianym lipo też ciągnął ;)

#88 KicpA  | Napisano 16 luty 2011 - 00:02

KicpA
  • Użytkownik
  • Postów: 2400
  • Dołączył: 19-maj 05
  • Miasto: Kraków
Ale on ma 1200mAh 20C (24A) a ktoś mu polecił 1520mAh 16C (24,3A) A jak wiadomo silniki z Neodymami biorą więcej prądu, nie wspominając o prądzie rozruchowym który w pikach osiąga kolosalne wartości ;)

Te pakiety działają przy swojej granicy wydajności i mają większe spadki napięć niż nawet 7,4V 2200mAh 20C.

Użytkownik KicpA edytował ten post 16 luty 2011 - 00:03


#89 lukira  | Napisano 16 luty 2011 - 00:24

lukira
  • Użytkownik
  • Postów: 736
  • Dołączył: 16-listopad 08
  • Miasto: Bytom
Ahaa... To kupić porządne modelarskie lipo i już :D

#90 decigner12  | Napisano 20 kwiecień 2011 - 15:09

decigner12
  • Użytkownik
  • Postów: 522
  • Dołączył: 02-czerwiec 09
  • Miasto: Wrocław/Gaj
Miałem okazję się spotkać z tym silnikiem serwisując dzisiaj M16A4 z mosfetem z AB i kablami 2,5mm. Do tego SP120 i zębatki JG stock. Na 7,4V 1500mAh 30C jakoś nie powala i niestety muszę przyznać, że jednak przy niskim napięciu magnum ciągnie lepiej. Na 11,1 kosiarka, sporo szybciej niż na silniku JG. Jak na silnik za 150zł efekty są bardzo zadowalające.

#91 Kamill696  | Napisano 19 czerwiec 2012 - 10:16

Kamill696
  • Użytkownik
  • Postów: 8
  • Dołączył: 13-kwiecień 12
  • Miasto: szczecin
Cześć, troszkę odświeżę temat:)
Mam pytanie czy ten silnik będzie pasował do G36k JG?
http://www.specshop...._Speed_-_Krotki

Oraz czy warto wymienić silnik JG III gen. na ten elementa?

Silnik będzie pracował na sprężynie Mad bulla 120, bore up deep fire oraz zębatkach 14:1 SHS, tłok stockowy ze ściętym zębem

Użytkownik Kamill696 edytował ten post 19 czerwiec 2012 - 10:18


#92 wiciok  | Napisano 24 luty 2015 - 21:12

wiciok
  • Admin
  • Postów: 5483
  • Dołączył: 17-październik 10
  • Miasto: Mielec/Kraków
A propos silnika UT Elementa, to polecam wymienić w nim zębatkę np. na SHS. Po jakichś 8k na SP120, jednym strzelaniu na M160 i z 1-2k na M140 wyzionęła ducha, podobnie w innej replice na M150.

Nawiasem mówiąc, to ten silnik to potwór, bez problemu ciągnie SP170 na zębach 100:200 na niezbyt mocnym lipo 7,4.

W innej replice na SP120 z mosfetem AB robił podwójne strzały nawet na 9,6V, że o 11,1 już nie wspomnę.

#93 B-E-D-A  | Napisano 24 luty 2015 - 23:26

B-E-D-A
  • Użytkownik
  • Postów: 214
  • Dołączył: 12-listopad 11
  • Miasto: Gdańsk
Zgadzam się z przedmówcą. UT Elementa to prawdziwy potwór. Widać to już po samej sile z jaką przyciąga stalowe przedmioty - silniej od legendarnego neodyma z niebieską dupą.

Przy słabych sprężynach replika strzela dubletami i zostawia jeszcze tłok w połowie naciągnięty (oczywiście na lipo 7,4, bo lipo 11,1 bałbym się włożyć).

Jedyny minus to dosyć słaba zębatka. U mnie po dosłownie kilku strzałach na M110 już się w widoczny sposób wyrobiła. Na szczęście nowa zębatka to niedrogi zakup, a starczy na długo. Od siebie polecę SHS i Core.

Użytkownik B-E-D-A edytował ten post 24 luty 2015 - 23:27


#94 wiciok  | Napisano 03 maj 2015 - 21:41

wiciok
  • Admin
  • Postów: 5483
  • Dołączył: 17-październik 10
  • Miasto: Mielec/Kraków
Znajomemu udało się spalić UT Elementa :teethh:
Ale trzeba wziąć poprawkę, że on lubi sobie wytrzelać co drugi dzień tak z 500 kulek, a że ma M150 i lipola 11,1...