Daj cynk

Skocz do zawartości

Reklama płatna

Jaki silnik?


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
136 odpowiedzi w tym temacie

#121 thewojtz  | Napisano 10 luty 2014 - 12:06

thewojtz
  • Użytkownik
  • Postów: 1595
  • Dołączył: 27-sierpień 07
  • Miasto: Kraków
Kup baterie a nie silnik 11,1v i jesteś w domu. Tadam.

#122 Head Crusher  | Napisano 10 luty 2014 - 12:30

Head Crusher
  • Użytkownik
  • Postów: 159
  • Dołączył: 13-styczeń 12
  • Miasto: Knurów
Ale ten stockowy Cymy średnio sobie radzi przy zębatkach 16:1 i Sp130. Na 11,1V jest zdecydowanie szybszy (sprawdzone na chrono), ale nie wiem czy się nie zajedzie. Poza tym nie mam miejsce w chwycie przednim na LiPo 11,1V, a na kolbę nie chcę kabli wyprowadzać.

#123 thewojtz  | Napisano 10 luty 2014 - 19:02

thewojtz
  • Użytkownik
  • Postów: 1595
  • Dołączył: 27-sierpień 07
  • Miasto: Kraków
Nie zajedzie się, a jak się zajedzie to kupisz nowy i tyle.

#124 kiler113  | Napisano 04 marzec 2014 - 10:38

kiler113
  • Użytkownik
  • Postów: 38
  • Dołączył: 22-sierpień 13
  • Miasto: Warszawa
kupilem sprezyne M150, mam silnik CA High Torque, zmieniac go na, np. GFC F1 czy styknie ten CA?

#125 Rogaś  | Napisano 04 marzec 2014 - 12:34

Rogaś
  • Moderator I
  • Postów: 3255
  • Dołączył: 02-maj 11
  • Miasto: Sosnowiec
CA to szajs. Zmień na GFC.

#126 wiciok  | Napisano 09 lipiec 2014 - 17:36

wiciok
  • Admin
  • Postów: 5485
  • Dołączył: 17-październik 10
  • Miasto: Mielec/Kraków
Ok, potrzebuję małej porady.

Powoli zaczynam się rozglądać za silnikiem do mojego G36. Obecnie mam tam SP120, stokowy silnik (nie na neodymach), grube kable z mosfetem AB i lipola 11,1, co na auto daje 20rps. Silnik ogólnie cierpi, grzeje się i na słabszych batkach w ogóle niezbyt chce ruszyć. A w planach mam bajery pokroju M140.
Szukam silnika, który zapewni mi bardzo dobrą reakcję na spust (strzelam niemal wyłącznie na semi), zarówno teraz na SP120, jak i na M140. ROF mnie zbytnio nie interesuje, i tak teraz jest już za duży. Preferowana cena <150zł.

Myślałem nad Tornado F1, warto? Silnik Cymy z niebieską dupą też by mi w sumie chyba wystarczył, ale jego obecna cena (porównywalna do GFC) mnie jakoś za bardzo nie przekonuje.

#127 Rogaś  | Napisano 09 lipiec 2014 - 19:36

Rogaś
  • Moderator I
  • Postów: 3255
  • Dołączył: 02-maj 11
  • Miasto: Sosnowiec
Nie bierz PJ czy Cyme na neodymach. Te silniki są średnie na pakietach 2S, rozwijają skrzydła dopiero przy pakietach 3S z dużym C.
Budżetowo to polecę silniki Tornado ale i z nimi bywają czasem problemy. Przy silniku Tornado od razu leci wymiana zębatki a więc dodatkowe koszty.
Miałem dwa w swoich AK i obu się pozbyłem na rzecz JBU HT i Guardera ITU.
JBU HT szybszy od Guardera lecz na LiPo 3S lubi się zagrzać, na pakietach 2S jest fajnie.
Guarder ITU to specyficzny silnik, reakcja na spust bardzo dobra przy pakiecie 3S, na 2S też daje radę jednak nie należy do tej grupy silników HT które wykręcają większe obroty ergo ROF mniejszy.

#128 wiciok  | Napisano 10 lipiec 2014 - 20:53

wiciok
  • Admin
  • Postów: 5485
  • Dołączył: 17-październik 10
  • Miasto: Mielec/Kraków

Wyświetl postUżytkownik verb007 dnia 09 lipiec 2014 - 19:36 napisał

Nie bierz PJ czy Cyme na neodymach. Te silniki są średnie na pakietach 2S, rozwijają skrzydła dopiero przy pakietach 3S z dużym C.

2S bynajmniej nie mam w planach. Dużym C, czyli jakim? 20-25, czy 30+?

Cytat

Budżetowo to polecę silniki Tornado ale i z nimi bywają czasem problemy. Przy silniku Tornado od razu leci wymiana zębatki a więc dodatkowe koszty.
Całkiem od razu, czy jest sens poczekać chwilkę, aż stokowa się zajedzie? Typ O, czy D?

Cytat

Miałem dwa w swoich AK i obu się pozbyłem na rzecz JBU HT i Guardera ITU.
JBU HT szybszy od Guardera lecz na LiPo 3S lubi się zagrzać, na pakietach 2S jest fajnie.
JBU odpada, trochę drogo, a interesuje mnie tylko 3S.

Cytat

Guarder ITU to specyficzny silnik, reakcja na spust bardzo dobra przy pakiecie 3S, na 2S też daje radę jednak nie należy do tej grupy silników HT które wykręcają większe obroty ergo ROF mniejszy.

O, to jest mniej więcej coś co mnie interesuje, aczkolwiek naczytałem się trochę niepochlebnych opinii na jego temat. Zresztą to też już jest cena w okolicach 200zł, za taką kwotę to już pewnie kupiłbym Elementa albo Core.

#129 Rogaś  | Napisano 10 lipiec 2014 - 21:44

Rogaś
  • Moderator I
  • Postów: 3255
  • Dołączył: 02-maj 11
  • Miasto: Sosnowiec
Jak 2S to tak 30C+.

Zębatkę w GF Tornado Ja zmieniałem już po paczce 1kg kulek. Te zębatki są miękkie. Typ D.

Core sam rozważałem ale dostałem Guardera za 160zł :teeth:

#130 wiciok  | Napisano 11 lipiec 2014 - 09:18

wiciok
  • Admin
  • Postów: 5485
  • Dołączył: 17-październik 10
  • Miasto: Mielec/Kraków
BTW, bardziej opłaci się wziąć Ultimate 40000 za 150? Jest taki jeden nowy w komisie.

#131 wiciok  | Napisano 16 lipiec 2014 - 21:45

wiciok
  • Admin
  • Postów: 5485
  • Dołączył: 17-październik 10
  • Miasto: Mielec/Kraków
Cóż, zamówiłem Elementa Ultra Torque, nałożył mi się rabat z GF i promocja na produkty Elementa, więc zapłaciłem w sumie śmieszne 113zł.

#132 Rogaś  | Napisano 16 lipiec 2014 - 21:52

Rogaś
  • Moderator I
  • Postów: 3255
  • Dołączył: 02-maj 11
  • Miasto: Sosnowiec
Ciekawe czy będzie się grzał :)

#133 wiciok  | Napisano 16 lipiec 2014 - 22:32

wiciok
  • Admin
  • Postów: 5485
  • Dołączył: 17-październik 10
  • Miasto: Mielec/Kraków
Ciekawe, czy magazynek poda mi kulki na auto :teethh:

#134 Said  | Napisano 17 lipiec 2014 - 06:21

Said
  • Użytkownik
  • Postów: 274
  • Dołączył: 10-grudzień 12
  • Miasto: Nowa Aleksandria
Z tym silnikiem neodymowym cyma/pj to racja. Na 2S to raczej padaczka. Reakcja na spust nie różni się od zwykłego nimh. Dopiero 11.1 daje reakcję niemalże natychmiastową. Mówię o zestawie Guarder M150 + 18:1 SHS.

#135 wiciok  | Napisano 17 lipiec 2014 - 08:18

wiciok
  • Admin
  • Postów: 5485
  • Dołączył: 17-październik 10
  • Miasto: Mielec/Kraków
A z ciekawości, to jaki masz ten pakiecik 11,1?

#136 wiciok  | Napisano 08 sierpień 2014 - 14:52

wiciok
  • Admin
  • Postów: 5485
  • Dołączył: 17-październik 10
  • Miasto: Mielec/Kraków
Element Ultra Torque to niezły szatan jest. Na lipolach 3S Turnigy 1800mah i standardowych zębatkach ciągnie bez problemu nawet M170. Na SP120 zdarzają się dublety - chociaż mam mosfet z AB...
Ogółem rzecz biorąc, silnik świetny, ale przy lipo 3S, to raczej od M140 w górę.

#137 bastekkk  | Napisano 29 sierpień 2014 - 23:45

bastekkk
  • Użytkownik
  • Postów: 205
  • Dołączył: 07-styczeń 06
  • Miasto: Kraków
Panowie krótkie pytanko: co sądzicie o Systemie Turbo ? http://www.airsoftoh...ead.php?t=28412 tutaj znalazłem troche info, docelowo szukam silnika do Beryla ARESa i nie chce za bardzo przesadzić z rofem. Sprężyna narazie stock, docelowo m120-130(czyli pomiędzy 450-500fps)