Daj cynk

Skocz do zawartości

Reklama płatna

Tuning s-550 [JG]


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 kobalt8989  | Napisano 16 listopad 2009 - 23:55

kobalt8989
  • Użytkownik
  • Postów: 2
  • Dołączył: 16-listopad 09
  • Miasto: Wiva
Witam.
Parę dni temu zakupiłem replikę JG080 S-550 [JG] ze strony taiwangun.com .
Chciałbym ją stuningować do okolo 500/550 fps .
Moje pytanie: co mam zakupić by osiągi oraz żywotność były zadowalające?
Z gory dziekuje za wszelkie informacje.
Pozdrawiam.

#2 seger  | Napisano 18 listopad 2009 - 12:10

seger
  • Weteran
  • Postów: 3936
  • Dołączył: 19-czerwiec 08
  • Miasto: Świdnik
po cholerę ci tyle fps ? to 1 . pytanie ;)
2. mień gumkę załóż preckę, jakaś dobrą spręzyne i aku shimming, smarowanie i powinno byc spoko na start :)

#3 Gogin  | Napisano 18 listopad 2009 - 16:04

Gogin
  • Użytkownik
  • Postów: 1897
  • Dołączył: 19-czerwiec 07
  • Miasto: Zgorzelec
Już zakupiłeś i chcesz tuningować? Jak to Twoja pierwsza replika to raczej pińćset efpeesów nie jest wskazane. Tak czy inaczej Sig'i mają dżirboksy V2, bezawaryjne 500 efpees z ogniem ciągłym może nie tyle co trudno osiągnąć, ale jest drogie. Na pewno Borek i to co standardowe w tych starszych generacji GB JG - łożyska, prowadnica, tłok, sprężynę i tym sposobem całą linię zespół cylindra-sprężyna mamy w dżirboksie markową. Dalej to gumka i dyst. H (jak masz więcej kasy to lufa). Regulacja na zęby, tłok, silnik, smarowanko i wsio.

Teraz sobie wszystko przelicz, a jak sam nie umiesz się za to wziąć, to dolicz koszty czyjejś ewentualnej robocizny. Koszta średnio niemałe.

Użytkownik Gogin edytował ten post 18 listopad 2009 - 16:08


#4 kobalt8989  | Napisano 18 listopad 2009 - 18:11

kobalt8989
  • Użytkownik
  • Postów: 2
  • Dołączył: 16-listopad 09
  • Miasto: Wiva
seger - ok, tak zrobie.
Gogin - nie jest to moja pierwsza replika, ja raczej używam głowy przy rozgrywkach asg. Co do gb to akurat Sig ma v.3 :) /zmienia to cos?

#5 Gogin  | Napisano 18 listopad 2009 - 18:57

Gogin
  • Użytkownik
  • Postów: 1897
  • Dołączył: 19-czerwiec 07
  • Miasto: Zgorzelec
V3? Fakt, mój błąd, aż dziwota jak człek może być zmęczony w środku dnia  ;-). Tak po za tym to zmienia to awaryjność mechanizmu - wiadomo jak ma się żywotność szkieletu V2 do V3.

Tak co by odpowiedź na przyszłe pytania - BU do SIG'a jest, ale tylko z dziurawymi cylindrem, więc będziesz musiał dokupić cylinder pełny BU.

Co do dobrych sprężyn to polecam m210, będzie ok na start  :-F.

#6 Ogniomistrz  | Napisano 18 grudzień 2009 - 20:12

Ogniomistrz
  • Użytkownik
  • Postów: 165
  • Dołączył: 12-styczeń 08
  • Miasto: Otwock
Posiadam tego siga. przedewszystkim wymień cylinder na ) bo w stoku jest 2. Bore up jest do niego u capri ale chyba dostępny za 2-3 tygodnie. No i wymień slink na ICS turbo 3000 bo inny pasować nie bedzie. A nie lepiej kupic kompletnego gearboxa systemy po m 170?

#7 stg199  | Napisano 22 październik 2016 - 20:52

stg199
  • Użytkownik
  • Postów: 3
  • Dołączył: 02-wrzesień 16
  • Miasto:
A propos cylindra,
1) Jaki jest typ cylindra w sig 550 (typ 0-2 czy jakiś inny)?
2) Na jaki cylinder najlepiej wymienić (jakiej firmy, czy jest jakiś fajny konkretny model, e.t.c.)?