Daj cynk

Skocz do zawartości

Reklama płatna

M14 G&P


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
31 odpowiedzi w tym temacie

#21 Rogaś  | Napisano 22 czerwiec 2015 - 18:06

Rogaś
  • Moderator I
  • Postów: 3246
  • Dołączył: 02-maj 11
  • Miasto: Sosnowiec
Naprawde dobre sprężyny. Ichnia s130+ na 363mm lufie i cylindrze typ2 przy cichych glowicach Lonexa daje 460FPS.

#22 seger  | Napisano 22 czerwiec 2015 - 22:55

seger
  • Weteran
  • Postów: 3936
  • Dołączył: 19-czerwiec 08
  • Miasto: Świdnik
Systema ma zębatki do m14? Możesz rzucić linkiem ?

#23 Rogaś  | Napisano 23 czerwiec 2015 - 10:05

Rogaś
  • Moderator I
  • Postów: 3246
  • Dołączył: 02-maj 11
  • Miasto: Sosnowiec
Kupione 4 lata temu na Capri wiec linka nie zapodam. Do dziś pracują w EBR'ce G&G.

#24 wiciok  | Napisano 23 czerwiec 2015 - 18:12

wiciok
  • Admin
  • Postów: 5476
  • Dołączył: 17-październik 10
  • Miasto: Mielec/Kraków
A G&G nie ma czasem standardowych zębatek?
Ja z ząbków do M14 kojarzę tylko Promyki, Elementy i SHSy.

#25 seger  | Napisano 24 czerwiec 2015 - 09:02

seger
  • Weteran
  • Postów: 3936
  • Dołączył: 19-czerwiec 08
  • Miasto: Świdnik
No właśnie. G&G uzywa standardowych zebatek a G&P tak jak TM,Cyma, ma inna zębatkę środkową. Wiec nie pasowałyby.

#26 Barbus  | Napisano 03 lipiec 2017 - 13:17

Barbus
  • Użytkownik
  • Postów: 164
  • Dołączył: 06-maj 06
  • Miasto: Gdańsk
Czołem, przymierzam się do tuningu M14 DMR G&P. Zamierzam wrzucić do środka sp150 Guardera i tu dwa pytania:
1. Czy te zęby dadzą radę? http://azteko.pl/shs...7-p-10347.html. Legendarnych torque upów promyka nie mogę nie mogę znaleźć, SHSy są obecnie jedyną opcją do V.7.
2. Czy stockowy silnik przy wsparciu mosfetu i batki 11,1 poradzi sobie z taką sprężyną?

#27 mikadorus  | Napisano 03 lipiec 2017 - 13:49

mikadorus
  • Użytkownik
  • Postów: 1754
  • Dołączył: 27-październik 13
  • Miasto:
1. Jeśli chodzi o te SHS to niby chodzą na m150... z tym, że zależy to od springa i złożenia gearboxa. I te ostatnie czynniki raczej decydują ile to pochodzi.

Nie wiem też jak wypadają ostatnie springi guardera, ale w krótkiej m14 dało mi równe 550fps (krótka G&G - więc lekko inny standard niż G&P) i to przy wywalonym łożysku z prowadnicy.  Może się okazać, że guarder lekko przedobrzył i będzie to zbyt dużo dla zębatek.

2. Daj foto tego zbója. Z tego co pamiętam to masz tam longa z białą "dupą", bez osłony ośki.  Jeśli tak to może podziałać. W M4'ce ciągnie M150 na 7,4v (z tym że zęby o większym przełożeniu).  Na 11.1 to pewnie by była 550fps wiertarka (no może przesadzam z wiertarką, ale na 7,4v całkiem szybko strzela jak na takiego springa).

Użytkownik mikadorus edytował ten post 03 lipiec 2017 - 13:50


#28 Barbus  | Napisano 03 lipiec 2017 - 17:04

Barbus
  • Użytkownik
  • Postów: 164
  • Dołączył: 06-maj 06
  • Miasto: Gdańsk
No sprężyny Guardera są mocniejsze niż to podają ;) poszperałem trochę o zębatkach i niby mają ciągnąć m170.
Silnik jest taki http://shop.ehobbyas...p837_1_mark.jpg, przy czym twój opis może równie dobrze odnosić się do takiego http://shop.ehobbyas...807_1_mark.jpg. Generalnie replika będzie waliła tylko na semi, więc kwestia ROFa jest dla mnie nieistotna.

#29 mikadorus  | Napisano 03 lipiec 2017 - 17:38

mikadorus
  • Użytkownik
  • Postów: 1754
  • Dołączył: 27-październik 13
  • Miasto:
Mówię o tym silniku co masz. Ciesz się, że biały, bo czarny nadaje się do śmieci.

Na dobrym aku da radę przenosić góry. Jeden z najlepszych silników w stockach... zastanawiam się tylko, czemu jest hi-speed skoro bez problemu ciągnie ciężkie springi (aku 7,4, 2400 mAh, 20c redox'a).

Springi guardera miały różne serie. Kiedyś był chyba słabszy wypust.

Użytkownik mikadorus edytował ten post 03 lipiec 2017 - 17:42


#30 Barbus  | Napisano 04 lipiec 2017 - 09:59

Barbus
  • Użytkownik
  • Postów: 164
  • Dołączył: 06-maj 06
  • Miasto: Gdańsk

Wyświetl postUżytkownik mikadorus dnia 03 lipiec 2017 - 17:38 napisał

Mówię o tym silniku co masz. Ciesz się, że biały, bo czarny nadaje się do śmieci.

Dobrze słyszeć, bo w kwestii silnika miałem największe obawy. Kumpel wieszał na nim psy na G&Powskim silniku, ale może trafił na ten czarny. No nic, jutro zaczynam rzeźbić. Jak skończę, to zdam relację z uzyskanych efektów.

#31 mikadorus  | Napisano 04 lipiec 2017 - 10:21

mikadorus
  • Użytkownik
  • Postów: 1754
  • Dołączył: 27-październik 13
  • Miasto:
ANR pisał na wm, że dał radę sp170 uciągnąć. Tak sobie przypomniałem, że mam jeszcze drugie GP i tam m140 lata na standardowych zębach shs i ładnie kręci.

A psioczenie na silnk to pewnie wina: serii silnika, baterii i złożenia gb... oraz łożysk itp.

#32 Barbus  | Napisano 11 lipiec 2017 - 11:13

Barbus
  • Użytkownik
  • Postów: 164
  • Dołączył: 06-maj 06
  • Miasto: Gdańsk
No to złożyłem. Wstawiłem następujące części:

SP150 Guarder
Zębatki V.7 SHS
Tłok 14 metalowych zębów SHS
Głowica tłoka płaska SHS
Głowica cylindra V.7 SHS
Dysza do m14 SHS
Popychacz do V.7 SHS (stockowy niestety nie pasował do nowej dyszy)
Mosfet NanoABB Gate
Precka 6,03 Prometheus
Gumka Systema Energy

Chrono pokazuje głównie 534-535 fps, choć zdarzają się odchyły na 533 i 536 fps. Strzela to ładnie. Z dobrą lunetą, na dokładnie wyregulowanym hopku i odpowiednich kulasach spokojnie będzie można trafiać ludków z 80 metrów lub więcej. Natknąłem się jednak na następujące problemy:
1. Silnik wprawdzie działa, ale bardzo szybko się nagrzewa. Nagrzewają się również kable, mosfet i bateria. Wydaje mi się, że jednak użycie high-speedowego silnika m120 do walenia singlem na m150 nie jest najlepszym pomysłem, więc wkrótce wymienię go na jakiś high torque.
2. Przy ustawionym semi replika czasem puszcza serię. Zdarzało się to nawet w stocku, ale po tuningu zdarza się to częściej. Na dodatek ma to miejsce tylko podczas strzelania kulkami. Na sucho wszystko działa jak należy, ale to marne pocieszenie. Jakieś pomysły, o co może chodzić?