Daj cynk

Skocz do zawartości

Reklama płatna

Silnik do M120/SP120?


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
47 odpowiedzi w tym temacie

#1 szczupe  | Napisano 05 styczeń 2010 - 19:28

szczupe
  • Użytkownik
  • Postów: 343
  • Dołączył: 01-luty 09
  • Miasto: Kartuzy
Jak w temacie...
Który z tych dwóch silników bardziej byście polecili?

http://www.specshop....roducts_id=2153

http://www.specshop....roducts_id=3034

Z silnikiem G&P miałem do czynienia w emce ale na jego niekorzyść przemawia zębatka a dokładniej kłopot z jej ewentualnym ściągnięciem. Czy w silnikach CA zębatka jest przykręcana tym malutkim imbusem?

#2 seger  | Napisano 05 styczeń 2010 - 22:32

seger
  • Weteran
  • Postów: 3936
  • Dołączył: 19-czerwiec 08
  • Miasto: Świdnik
w długim jak dobrze pamietam była przykrecana nie wiem jak w krótkim ale olej te silniki i daj http://www.specshop....roducts_id=5573

#3 decigner12  | Napisano 05 styczeń 2010 - 23:11

decigner12
  • Użytkownik
  • Postów: 522
  • Dołączył: 02-czerwiec 09
  • Miasto: Wrocław/Gaj
Seger ma do ciebie pytanie. Masz ten silnik w jakiejś replice z m120? Dalbys probkę dźwiękową jak to strzela na batce 8.4v? Jestem bardzo ciekaw, nie chcę wyrzucić kasy w błoto na jakiś chiński niedorozwój.

#4 Biper  | Napisano 06 styczeń 2010 - 10:58

Biper
  • Użytkownik
  • Postów: 207
  • Dołączył: 05-luty 05
  • Miasto: Grójec
Ja z tym cudem Elementa nie miałem styczności ale moim zdaniem jak już ma się wydać 160zł na chiński wynalazek to lepiej kupić niewiele droższy silnik ICSa Turbo 3000.
W m4 ICSa z SP120(guarder) na 7.4 Lipo 1100mAh 15C dawał 13k/s, po ok 1k kulek ROF nieznacznie spadał.

#5 seger  | Napisano 06 styczeń 2010 - 11:37

seger
  • Weteran
  • Postów: 3936
  • Dołączył: 19-czerwiec 08
  • Miasto: Świdnik
u kolegi w giwerze w m4 był silnik: http://azteko.pl/sil...gnum-p-130.html na baterii 8,4v na chińskich gównianych ogniwach i m110 guardera ciagnał miło i ładnie czepiał przedmioty:
Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

masa przedmiotów :) ? nie wiem ale z 400g na pewno :)
na li-po był super rof i reakcja na spust :D

#6 decigner12  | Napisano 06 styczeń 2010 - 13:59

decigner12
  • Użytkownik
  • Postów: 522
  • Dołączył: 02-czerwiec 09
  • Miasto: Wrocław/Gaj
P&J lepszy bardziej przyciąga mam takie odczucie, a z resztą co tu gadać.
Posluchaj mojego bubla!:


nie wiem jak wypadł shimming specjaliści oceniajcie.

#7 szczupe  | Napisano 06 styczeń 2010 - 14:34

szczupe
  • Użytkownik
  • Postów: 343
  • Dołączył: 01-luty 09
  • Miasto: Kartuzy
Szczerze mówiąc sama nazwa ELEMENT mnie odstrasza choć przyznam że z silnikami tej firmy nie miałem do czynienia.

Tego PJ też rozważałem ( mam go w AKS74U i daje radę ) ale zdawało mi się że lepiej będzie kupić coś nieznacznie droższego a firmowego. Silniczek idzie do repliki zapasowej stąd raczej niski przedział cenowy ;-)

#8 Marcinek83  | Napisano 06 styczeń 2010 - 14:37

Marcinek83
  • Zbanowany
  • Postów: 1623
  • Dołączył: 01-wrzesień 06
  • Miasto: Kołobrzeg/Pyrzyce
W mnie chodzi silnik Guardera I.T.U. ze sprężyną M170 i R.O.F. to 12k/s przy aku. Li-po 11,1V 2200mAh 35C. Jak na moje to bardzo doby wynik.

#9 Mr Willson  | Napisano 06 styczeń 2010 - 15:18

Mr Willson
  • Użytkownik
  • Postów: 110
  • Dołączył: 22-czerwiec 09
  • Miasto: Opole/Kraków
Silnik AGM-a pociągnie znośnie M150?

#10 szumitek  | Napisano 06 styczeń 2010 - 16:26

szumitek
  • Użytkownik
  • Postów: 391
  • Dołączył: 02-luty 07
  • Miasto: wrocław/gajków
Element na pewno lepszy od wzmocnionego pj. Swego czasu  przeprowadziłem testy porównawcze na springu M165 zębatkach o zwykłym przełożeniu. Wynik: większy rof w porównaniu do pj.

#11 decigner12  | Napisano 06 styczeń 2010 - 16:29

decigner12
  • Użytkownik
  • Postów: 522
  • Dołączył: 02-czerwiec 09
  • Miasto: Wrocław/Gaj
Dużo większy, czy delikatnie? Muszę podjąć decyzję silnik JG 2010 albo element.

#12 poldeck  | Napisano 06 styczeń 2010 - 17:16

poldeck
  • Użytkownik
  • Postów: 2311
  • Dołączył: 30-lipiec 06
  • Miasto: Prudnik
Do m120 element max speed. Na jakichś sensownych batkach urywa rofem jajca.

#13 decigner12  | Napisano 06 styczeń 2010 - 17:35

decigner12
  • Użytkownik
  • Postów: 522
  • Dołączył: 02-czerwiec 09
  • Miasto: Wrocław/Gaj
No nie wiem ja chyba wezmę JG 2010.
Taki OFF:
robilem test wytrzymałościowy, poszło 15k kulek na sp120 guarder. Zębatki hi-speed zmielone, zdecydowanie nie nadają sie do takich springów, oczywiście elementa:)). Plastikowe lożyska bez śladów jak nowe. Co najciekawsze prowadnica elementa jest cała o_O. Tłok systemy bez śladów. Glowica tłoka elementa cała. Głowica cylindra boyi, jak się domyślacie w strzępach...(kawał gumy, w który uderza tłok z gl.) Silnik P&J usmażył się... Izolacja od wtyku silnika podtopiona, ciekawe, że tylko ujemna faza... Jeżeli wyskakuja wam wsuwki, to wystarczy wyciąć kawalek gąbki i go wlożyć, mi zdało egzamin wtyki nie wypadają(od silnika).

#14 szczupe  | Napisano 06 styczeń 2010 - 18:26

szczupe
  • Użytkownik
  • Postów: 343
  • Dołączył: 01-luty 09
  • Miasto: Kartuzy

Wyświetl postUżytkownik decigner12 dnia 6/1/2010, 17:35 napisał

No nie wiem ja chyba wezmę JG 2010.
Taki OFF:
robilem test wytrzymałościowy, poszło 15k kulek na sp120 guarder. Zębatki hi-speed zmielone, zdecydowanie nie nadają sie do takich springów, oczywiście elementa:)). Plastikowe lożyska bez śladów jak nowe. Co najciekawsze prowadnica elementa jest cała o_O. Tłok systemy bez śladów. Glowica tłoka elementa cała. Głowica cylindra boyi, jak się domyślacie w strzępach...(kawał gumy, w który uderza tłok z gl.) Silnik P&J usmażył się... Izolacja od wtyku silnika podtopiona, ciekawe, że tylko ujemna faza... Jeżeli wyskakuja wam wsuwki, to wystarczy wyciąć kawalek gąbki i go wlożyć, mi zdało egzamin wtyki nie wypadają(od silnika).

Można jaśniej? Było jakieś zwarcie czy sam z siebie wziął i zdechł?

#15 szumitek  | Napisano 06 styczeń 2010 - 18:55

szumitek
  • Użytkownik
  • Postów: 391
  • Dołączył: 02-luty 07
  • Miasto: wrocław/gajków
Nie wiem czy przeczytałem ze zrozumieniem ale czy to wszystko chodziło na plastikowych łożyskach?

#16 decigner12  | Napisano 06 styczeń 2010 - 20:24

decigner12
  • Użytkownik
  • Postów: 522
  • Dołączył: 02-czerwiec 09
  • Miasto: Wrocław/Gaj
Dobrze przeczytałeś. A silnik sam z siebie zdechł tzn. kręci się stopniowo szybciej. Katowalem na full auto. Szkielet boyi nie ma pęknięć. Mierzyłem na chrono były duże uskoki(chińskie). wynik 435 FPS 5 fps mniej niż wcześniej.

#17 poldeck  | Napisano 06 styczeń 2010 - 20:31

poldeck
  • Użytkownik
  • Postów: 2311
  • Dołączył: 30-lipiec 06
  • Miasto: Prudnik
A co w tym dziwnego, ze łożyska plastikowe przy m120 są ok? Kiedyś tylko takie były i działały.

#18 szumitek  | Napisano 06 styczeń 2010 - 21:13

szumitek
  • Użytkownik
  • Postów: 391
  • Dołączył: 02-luty 07
  • Miasto: wrocław/gajków
Wiem że działają trochę w tym już siedzę, dziwi mnie tylko że przy wymianie tylu elementów zostawiłeś stockowe łożyska...

#19 Marcinek83  | Napisano 06 styczeń 2010 - 22:10

Marcinek83
  • Zbanowany
  • Postów: 1623
  • Dołączył: 01-wrzesień 06
  • Miasto: Kołobrzeg/Pyrzyce

Wyświetl postUżytkownik szumitek dnia 6/1/2010, 16:26 napisał

Element na pewno lepszy od wzmocnionego pj. Swego czasu  przeprowadziłem testy porównawcze na springu M165 zębatkach o zwykłym przełożeniu. Wynik: większy rof w porównaniu do pj.
M165? Chyba firmy Element, ma ta sprężyna do siebie że po pary strzałach jest M150 i stopniowo wartość spada.

#20 szumitek  | Napisano 07 styczeń 2010 - 00:01

szumitek
  • Użytkownik
  • Postów: 391
  • Dołączył: 02-luty 07
  • Miasto: wrocław/gajków
Hmm... przecież ta wypowiedź dotyczyła silnika, co ma piernik do wiatraka?  Hello! ;)