Daj cynk

Skocz do zawartości

Reklama płatna

Silnik do M120/SP120?


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
47 odpowiedzi w tym temacie

#21 0utsider  | Napisano 07 styczeń 2010 - 09:26

0utsider
  • Użytkownik
  • Postów: 21
  • Dołączył: 29-lipiec 08
  • Miasto: Białystok
Wszystko tylko nie CA. Mam silnik TU CA i nie jest w stanie ani razu nakręcić M120 CA na batce 8.4V od Firefoxa a silnik PJ kręci serie aż miło.

#22 poldeck  | Napisano 07 styczeń 2010 - 11:14

poldeck
  • Użytkownik
  • Postów: 2311
  • Dołączył: 30-lipiec 06
  • Miasto: Prudnik
Bo masz baterię wygrzebaną ze śmieci? Narzekasz na silnik jak masz kupsko a nie baterię.

#23 Paczko  | Napisano 07 styczeń 2010 - 12:27

Paczko
  • Użytkownik
  • Postów: 5
  • Dołączył: 01-marzec 07
  • Miasto: Wroc
Co nie zmienia faktu że na tej batce pj jednak kręci...

#24 mali  | Napisano 08 styczeń 2010 - 15:33

mali
  • Użytkownik
  • Postów: 42
  • Dołączył: 01-listopad 08
  • Miasto: Żmigród

Wyświetl postUżytkownik Paczko dnia 7/1/2010, 12:27 napisał

Co nie zmienia faktu że na tej batce pj jednak kręci...
Mam w swojej mp5 CA sprężynę m90, silnik od ca dawał radę, po wymianie na m110 silnik nie daje rady jej naciągnąć.
Po wsadzeniu silnika od m4 JG idzie bez problemu.
Oczywiście mówię o batce 8,4, przy li-po nawet silnik od ca naciągał m110, tylko jego wytrzymałość pewnie by ucierpiała gdybym tak dłużej postrzelał.

#25 Marcinek83  | Napisano 08 styczeń 2010 - 17:25

Marcinek83
  • Zbanowany
  • Postów: 1623
  • Dołączył: 01-wrzesień 06
  • Miasto: Kołobrzeg/Pyrzyce
Koledze na M150 w MP śmigał silnik CA.
Jednak to było dawno temu a jak wiadomo, dawniejsze CA np. zębatki, ciągnęły M150 bez problemów.
Silnik G&P M120 to też żadna rewelka, rewelką jest silnik ITU Guardera pod względem jakości i ceny przewyższa wszystkie i tutaj legnie pod Systemą.
Dobry silnik to tez Turbo 3000 ICS.

#26 poldeck  | Napisano 08 styczeń 2010 - 17:54

poldeck
  • Użytkownik
  • Postów: 2311
  • Dołączył: 30-lipiec 06
  • Miasto: Prudnik
Ale kolega chce silnik do m120. Na cholere mu magnum za trzy i pół stówy?

Użytkownik poldeck edytował ten post 08 styczeń 2010 - 17:54


#27 rumak  | Napisano 08 styczeń 2010 - 17:56

rumak
  • Użytkownik
  • Postów: 1579
  • Dołączył: 05-sierpień 07
  • Miasto: Zielona Góra/NB

Cytat

Guardera pod względem jakości i ceny przewyższa wszystkie i tutaj legnie pod Systemą.

Marcinek nie proponuje mu Magnuma za 350zł tylko porównuje niedrogiego Guardera i twierdzi, że jest dobry :-P

Użytkownik rumak edytował ten post 08 styczeń 2010 - 17:57


#28 Marcinek83  | Napisano 08 styczeń 2010 - 19:12

Marcinek83
  • Zbanowany
  • Postów: 1623
  • Dołączył: 01-wrzesień 06
  • Miasto: Kołobrzeg/Pyrzyce
Tak właśnie napisałem :P

#29 decigner12  | Napisano 08 styczeń 2010 - 19:19

decigner12
  • Użytkownik
  • Postów: 522
  • Dołączył: 02-czerwiec 09
  • Miasto: Wrocław/Gaj
Podczepiam się do tematu. Jaki silnik do m120 na spust nie rofa. Cena nie gra roli. Pidżej to jakiś chiński Epic Fail, nawet lipo kokama nie dało wyższej szybkostrzelności, no może za wyjątkiem delikatnie lepszej reakcji. W porównaniu do wodorka GP żdna rewelka. NIe wiem czy to silnik, czy może uwalone Lipo.

#30 Jedenasty  | Napisano 08 styczeń 2010 - 19:36

Jedenasty
  • Użytkownik
  • Postów: 161
  • Dołączył: 28-listopad 07
  • Miasto: Oliwa (Gdańsk)
Mam silnik Elementa Ultra Torque, JG (Golden Eagle) i od AGM. Na sprężynie 110 każdy kręcił na baterii 8,4V nawet na stockowym chińczyku, z czego najlepszego rofa miał GE. Na sprężynie 120 silnik Elementa i GE dosyć dobrze dawały radę przy batce 8,4 FFox, AGM potrzebował już 9,6V, bo się szybko męczył. GE był szybszy od Elementa. Ale przy napięciu ~12V Element nasuwał jak wściekły, a GE nieznacznie szybciej niż poprzednio. Na sp135 podarowałem sobie AGMa, bo ciężko ciągnął na 9,6V, a Element reagował jak na sprężynie M120, spokojnie dawał radę, GE zaczynał się trochę męczyć. Przy 12V GE kręcił dość dobrze, ale Element dawał czadu. Obecnie używam do 120M Elementa na batce 9,6V.
Powiem jedno, Element nie jest na pewno szybki przy batkach o niższym napięciu, ale chyba nie po to wersja UT była stworzona, za to mocny jest. Szczerze polecam silnik GE, nigdy mnie nie zawiódł przy M120 i nie nosi śladów dużego zużycia, mimo że to mój pierwszy silnik  ;-)

Edyta:
A żeby było do tematu, to G&P silniki lepsze od CA (sam nie miałem, ale grałem z tymi co mieli)

Użytkownik Jedenasty edytował ten post 08 styczeń 2010 - 19:45


#31 aikman84  | Napisano 03 czerwiec 2013 - 08:29

aikman84
  • Użytkownik
  • Postów: 27
  • Dołączył: 18-listopad 05
  • Miasto: Olsztyn
120 to każdy silnik pociągnie, lipola 7,4 i wio

#32 Foxtrot29  | Napisano 03 czerwiec 2013 - 13:20

Foxtrot29
  • Użytkownik
  • Postów: 531
  • Dołączył: 07-czerwiec 12
  • Miasto: Warszawa
Piękny odkop, milordzie...

Czekał 3 lata na tą wypowiedź...

#33 szymucha2353  | Napisano 12 maj 2014 - 16:03

szymucha2353
  • Użytkownik
  • Postów: 628
  • Dołączył: 25-kwiecień 11
  • Miasto: Rzeszów
Potrzebuje silnika na M120 Madbulla, zębatki systema all helical OT na lipo 7,4 1200 25-50C z mosfetem z AB, zastanawam się nad kilkoma:
1. http://www.specshop....X_Speed_-_Dlugi
2. http://zbrojownia.li...&products_id=57
3. http://zbrojownia.li...roducts_id=1743

Chodzi mi głównie o dobrą reakcję na spust, kuturę pracy i wysoką trwałość. Ten Ultimate brałbym tylko gdy jest to na prawdę duży skok w porównaniu do np. Elementa czy ICS.

#34 Rogaś  | Napisano 12 maj 2014 - 17:07

Rogaś
  • Moderator I
  • Postów: 3248
  • Dołączył: 02-maj 11
  • Miasto: Sosnowiec
Czemu nie chcesz Guardera ITU ?

#35 szymucha2353  | Napisano 12 maj 2014 - 17:16

szymucha2353
  • Użytkownik
  • Postów: 628
  • Dołączył: 25-kwiecień 11
  • Miasto: Rzeszów
Wątpie że ten Guarder ITU jest szybszy od któregokolwiek z wymienionych przeze mnie silników, a do tego jest dość spro opinii że silniki Guardera to lipa.

#36 Rogaś  | Napisano 12 maj 2014 - 17:18

Rogaś
  • Moderator I
  • Postów: 3248
  • Dołączył: 02-maj 11
  • Miasto: Sosnowiec
Mam w BecieProject z ASCU na Promykach 22:1 z SP130 Guardera i reakcja na spust jest rewelacyjna.

#37 szymucha2353  | Napisano 12 maj 2014 - 17:19

szymucha2353
  • Użytkownik
  • Postów: 628
  • Dołączył: 25-kwiecień 11
  • Miasto: Rzeszów
Lipo 11,1 czy 7,4?

#38 Rogaś  | Napisano 12 maj 2014 - 17:20

Rogaś
  • Moderator I
  • Postów: 3248
  • Dołączył: 02-maj 11
  • Miasto: Sosnowiec
LiPo 11,1V :)

#39 szymucha2353  | Napisano 12 maj 2014 - 17:22

szymucha2353
  • Użytkownik
  • Postów: 628
  • Dołączył: 25-kwiecień 11
  • Miasto: Rzeszów
No właśnie, a mam juz 2 batki 7,4 jak podałem wyżej, i dobre lipo 11,1 nie będzie mi tak pasować do prowadnicy kolby w eMce :)

#40 Rogaś  | Napisano 12 maj 2014 - 17:29

Rogaś
  • Moderator I
  • Postów: 3248
  • Dołączył: 02-maj 11
  • Miasto: Sosnowiec
Pokaże zaraz filmik na 11,1V 1200mAh.

https://www.youtube....h?v=Hu1iJVbXzW4