Daj cynk

Skocz do zawartości

Reklama płatna

Silnik do M120/SP120?


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
47 odpowiedzi w tym temacie

#41 szymucha2353  | Napisano 12 maj 2014 - 17:32

szymucha2353
  • Użytkownik
  • Postów: 628
  • Dołączył: 25-kwiecień 11
  • Miasto: Rzeszów
Mierzyłeś może jaką masz w tym secie szybkostrzelność?

#42 Rogaś  | Napisano 12 maj 2014 - 17:33

Rogaś
  • Moderator I
  • Postów: 3255
  • Dołączył: 02-maj 11
  • Miasto: Sosnowiec
15-16rps

#43 szymucha2353  | Napisano 12 maj 2014 - 17:38

szymucha2353
  • Użytkownik
  • Postów: 628
  • Dołączył: 25-kwiecień 11
  • Miasto: Rzeszów
Tylko tyle? Ja na silniku SHS UTU (może szybszy, moze wolniejszy od Guardera) i zębakach 16:1 na słabym lipo 7,4 mam 17-18rps. Obecny set jest w częściach, i brakuje mi jeszcze nowego silnika.
W sumie to na początku powinienem zapytać:
"Jaki silnik dobrać do tego, żeby dał lapszą reakcje od SHS UTU".

#44 Rogaś  | Napisano 12 maj 2014 - 17:43

Rogaś
  • Moderator I
  • Postów: 3255
  • Dołączył: 02-maj 11
  • Miasto: Sosnowiec
Kosiarki mnie nie rajcują (już), wolę mieć szybkostrzelność zbliżoną do tej "prawdziwej".
Silnik Guardera ITU nie jest szybki w rozumieniu szybkostrzelności, największy nacisk jest na moment obrotowy.

Jest tyle silników na rynku że musiałbyś wszystkich spróbować i wybrać ten na którym będzie najlepsza reakcja na spust. Za dużo zmiennych w konfiguracji oraz dochodzi do tego czynnik ludzki czytaj złożenie repliki.

#45 szymucha2353  | Napisano 12 maj 2014 - 17:49

szymucha2353
  • Użytkownik
  • Postów: 628
  • Dołączył: 25-kwiecień 11
  • Miasto: Rzeszów
Mi zależy tylko na reakcji na spust, tryb "ciągły" mógł bym nawet wymontować bo go od dawna nie używam :)
W sumie wysoki moment obrotowy ma duży wpływ na reakcje na spust, bo silnik nie będzie mulił na początku i silnik HT byłby dobry, ale ten Element  HS i ICS 3000 to podpbno połączeniem wysokiego momentu obrotowego i wysokiej prędkości obrotowej.
poczekam właśnie na opinie o tych dwóch silnikach, bo najbardziej mnie interesują :)

#46 Tomciaz  | Napisano 04 grudzień 2014 - 14:34

Tomciaz
  • Użytkownik
  • Postów: 392
  • Dołączył: 01-listopad 12
  • Miasto: Poznań
Tytułem dygresji pozwolę sobie wtrącić co nieco na temat silnika cymy z mojej .028 (rocznik 2012)- stockowy, z przebiegiem na poziomie 16k, szary, od niedawna pracuje na łożyskowanej M125 SHS i napędzany jest LiPo 3S 20-30C. Nie grzeje się prawie wcale, a na fabrycznych zębatkach wymiata mida w 3 sekundy. Ciekaw jestem czy tylko mój motorek ma tyle wigoru, czy to jakaś stała tendencja?

Użytkownik Tomciaz edytował ten post 04 grudzień 2014 - 14:35


#47 kajtoo5  | Napisano 06 styczeń 2015 - 17:01

kajtoo5
  • Użytkownik
  • Postów: 161
  • Dołączył: 29-kwiecień 10
  • Miasto: Ząbki/Warszawa
Ciekawa sprawa. Mój znajomek ma dwa długie silniki CYMY w emeczkach i obie ciągną m120 i m115 i z bardzo łądnym rofem na poziomie 14-16rps

#48 Puloman  | Napisano 12 grudzień 2015 - 18:30

Puloman
  • Użytkownik
  • Postów: 787
  • Dołączył: 16-grudzień 12
  • Miasto: Przyborów / Nowa Sól
Mam m110. Zastanawiam się co da mi lepszy rof. Czy będzie porównywalny. Shs high torque czy m140 g&p? Istnieje gdzieś porównanie tych silników :)?