Daj cynk

Skocz do zawartości

Reklama płatna

Silniki Golden Eagle- jakie różnice?


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
9 odpowiedzi w tym temacie

#1 bamper12  | Napisano 10 maj 2010 - 07:33

bamper12
  • Użytkownik
  • Postów: 560
  • Dołączył: 13-wrzesień 08
  • Miasto:
Witam. Jestem na etapie zakupu silnika[długi]. Oczywiście interesuje mnie JG III g.
No i przez przypadek wpadłem na specshopie na silniki, patrze, a tam 3 rodzaje Golden Eagle  :strach:

1)Golden Eagle - Silnik High Torque - Standard - M41 - Długi

Silnik o zwiększonym momencie obrotowym
High Torque współpracujący ze sprężynami M80-M120.


2)Golden Eagle - Silnik High Torque - Power - M42 - Długi

Silnik tuningowy o zwiększonym momencie obrotowym
High Torque i mocy, współpracujący ze sprężynami M100-M150.


3)Golden Eagle - Silnik Extreme Torque - Power - M93 - Długi

Jeden z najmocniejszych silników przeznaczony
do ekstremalnych tuningów.

Łożyska i magnesy neodymowe.


Jeśli mogę wiedzieć jak mam odróżnić dwa pierwsze(trzeci to wiadomo inna "dupka") na fotkach SpecShopu są takie same  :strach:

Ja chce odkupić silnik, ze stocka M16 JG IIIg.  ;) No i mam problem. Wolałbym ten mocniejszy do tuningów ze sprężynami M100-M150.

"Czy te pierwsze dwa naprawdę się różnią, czy to tylko ściema  :-F "

Dzięki z góry  :mrgreen:
Pzdr.


P. S. Szukałem, i nic nie znalazłem :poddanie:   o tym jak rozróżnić. Jeśli topic istnieje poproszę o link.

#2 Marcinek83  | Napisano 10 maj 2010 - 12:52

Marcinek83
  • Zbanowany
  • Postów: 1623
  • Dołączył: 01-wrzesień 06
  • Miasto: Kołobrzeg/Pyrzyce
Pierwszy masz do tego by zwiększyć R.O.F. a drugi do tuningów "mocowych" gdzie R.O.F. nei jest tak ważny.
Jednak najlepiej sprawdzić empirycznie.


Ten ostatni z  tego co widzę to kopia Magnuma, poprzednik był mocny jednak rof był beznadziejny. Aż jestem sam ciekaw czy ten silnik daje rade i dlaczego nie ma go w wersji krótkiej :( Trzeba ciąć wał samemu a to nie jest fajne )

Użytkownik Marcinek83 edytował ten post 10 maj 2010 - 12:54


#3 bamper12  | Napisano 10 maj 2010 - 13:28

bamper12
  • Użytkownik
  • Postów: 560
  • Dołączył: 13-wrzesień 08
  • Miasto:

Wyświetl postUżytkownik Marcinek83 dnia 10/5/2010, 11:52 napisał

Pierwszy masz do tego by zwiększyć R.O.F. a drugi do tuningów "mocowych" gdzie R.O.F. nei jest tak ważny.
Jednak najlepiej sprawdzić empirycznie.
Ten ostatni z  tego co widzę to kopia Magnuma, poprzednik był mocny jednak rof był beznadziejny. Aż jestem sam ciekaw czy ten silnik daje rade i dlaczego nie ma go w wersji krótkiej :( Trzeba ciąć wał samemu a to nie jest fajne )

Kolego nie chodziło mi o to do czego służą, albo jak mają służyć, tylko jak je odróżnić  :wink:
Raczej nie mam kasy, żeby kupować kilka silników i sprawdzać.
Chodziło mi raczej o takie wskazówki, jak w których replikach są te mocniejsze, a w których do ROF'a.

No i czy wogóle są to te same czy inne- tu mi odpowiedziałeś dzięki ;)
Pzdr.
Czekam na odpowiedzi bardziej zorientowanych :mrgreen:

#4 Marcinek83  | Napisano 10 maj 2010 - 15:46

Marcinek83
  • Zbanowany
  • Postów: 1623
  • Dołączył: 01-wrzesień 06
  • Miasto: Kołobrzeg/Pyrzyce
Sorki, nie widziałem nigdzie znaku zapytania, same sentencje. Więc albo piszesz po Polsku albo nie pisz w ogóle.

#5 bamper12  | Napisano 10 maj 2010 - 16:44

bamper12
  • Użytkownik
  • Postów: 560
  • Dołączył: 13-wrzesień 08
  • Miasto:

Cytat

Witam. Jestem na etapie zakupu silnika[długi]. Oczywiście interesuje mnie JG III g.
No i przez przypadek wpadłem na specshopie na silniki, patrze, a tam 3 rodzaje Golden Eagle :-F

1)Golden Eagle - Silnik High Torque - Standard - M41 - Długi

Silnik o zwiększonym momencie obrotowym
High Torque współpracujący ze sprężynami M80-M120.


2)Golden Eagle - Silnik High Torque - Power - M42 - Długi

Silnik tuningowy o zwiększonym momencie obrotowym
High Torque i mocy, współpracujący ze sprężynami M100-M150.


3)Golden Eagle - Silnik Extreme Torque - Power - M93 - Długi

Jeden z najmocniejszych silników przeznaczony
do ekstremalnych tuningów.

Łożyska i magnesy neodymowe.


Jeśli mogę wiedzieć jak mam odróżnić dwa pierwsze(trzeci to wiadomo inna "dupka") na fotkach SpecShopu są takie same  :strach: ??????????

Ja chce odkupić silnik, ze stocka M16 JG IIIg. icon_wink.gif No i mam problem. Wolałbym ten mocniejszy do tuningów ze sprężynami M100-M150.

"Czy te pierwsze dwa naprawdę się różnią, czy to tylko ściema  :-F  ?? "

Dzięki z góry  :mrgreen:
Pzdr.


P. S. Szukałem, i nic nie znalazłem bialaflaga.gif o tym jak rozróżnić. Jeśli topic istnieje poproszę o link.


Przepraszam, jakoś mi umknęły te znaki zapytania  :wink:

Użytkownik bamper12 edytował ten post 10 maj 2010 - 16:46


#6 bamper12  | Napisano 11 maj 2010 - 18:00

bamper12
  • Użytkownik
  • Postów: 560
  • Dołączył: 13-wrzesień 08
  • Miasto:
Dużo osób zachwala/kupuje te silniki, a nikt nie wie jak je rozróżnić ;/ ????
Może jednak ktoś się znajdzie???

Interesuje mnie najbardziej czy te silnik GE z M4A1, M16 i H&K416 to te które ciągną M150 ??

Z góry dzięki
Pzdr.

#7 Ari  | Napisano 12 maj 2010 - 00:17

Ari
  • Użytkownik
  • Postów: 1104
  • Dołączył: 29-kwiecień 06
  • Miasto: Sochaczew/Piasecznica/Warszawa

Wyświetl postUżytkownik bamper12 dnia 11/5/2010, 18:00 napisał


Interesuje mnie najbardziej czy te silnik GE z M4A1, M16 i H&K416 to te które ciągną M150 ??

Tak. Mialem taki i ciagnie bez problemu

#8 bamper12  | Napisano 12 maj 2010 - 13:17

bamper12
  • Użytkownik
  • Postów: 560
  • Dołączył: 13-wrzesień 08
  • Miasto:
Ok. Wielkie dzięki za zainteresowanie.
Pzdr.

#9 Naragoth  | Napisano 08 listopad 2015 - 15:04

Naragoth
  • Użytkownik
  • Postów: 2
  • Dołączył: 01-luty 15
  • Miasto: Stargard Szczeciński
Wie ktoś może jakby m42 pociągnął m160 w v2 longu ??

Użytkownik Naragoth edytował ten post 08 listopad 2015 - 15:05


#10 Rogaś  | Napisano 08 listopad 2015 - 15:30

Rogaś
  • Moderator I
  • Postów: 3249
  • Dołączył: 02-maj 11
  • Miasto: Sosnowiec

Wyświetl postUżytkownik Naragoth dnia 08 listopad 2015 - 15:04 napisał

Wie ktoś może jakby m42 pociągnął m160 w v2 longu ??
Ke ?