Daj cynk

Skocz do zawartości

Reklama płatna

EBB


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
145 odpowiedzi w tym temacie

#21 Dyrek  | Napisano 17 marzec 2008 - 11:40

Dyrek
  • Zbanowany
  • Postów: 24
  • Dołączył: 12-marzec 08
  • Miasto: Szczecin
o.O :> podziel sie co wymysliles :D

#22 poldeck  | Napisano 18 marzec 2008 - 01:36

poldeck
  • Użytkownik
  • Postów: 2311
  • Dołączył: 30-lipiec 06
  • Miasto: Prudnik
Jeszcze parę rzeczy musze w necie wygrzebać, listwy zębate, odpowiednie koła i takie tam ;-) . Potem wymyśle, jakiś sposób zsynchronizowania ze strzałami i ok bedzie.

#23 francuz152  | Napisano 20 marzec 2008 - 09:54

francuz152
  • Użytkownik
  • Postów: 47
  • Dołączył: 13-marzec 07
  • Miasto: poznań
a nie można by było zrobić tak że byłby oddzielny system bateria- silnik- suwadło (albo podpięte pod tą samą batke co gb) a np  do styków od GB przyczepić po prostu dodatkowe kable które napędzałyby drugi silnik (ten od suwadła), w prawdzie wtedy zużycie baterii byłoby dużo większe ale tu chodzi o lans :D ja aktualnie próbuje coś takiego zrobić tylko szukam odpowiedniego silnika który byłby nie za drogi a miałby odpowiednią moc i wymiary (bo ja chce to wcisnąć do g36 )

#24 poldeck  | Napisano 20 marzec 2008 - 15:54

poldeck
  • Użytkownik
  • Postów: 2311
  • Dołączył: 30-lipiec 06
  • Miasto: Prudnik
Popatrz popatrz, mój pomysł jest dość zbliżony, własnie silniczek i takie tam.

Silniczek klasy mikro z modeli rc może osiągać wymiary nawet 16x18x22mm, więc maluteńki.
A ciąg ma dość spory.

#25 SoP-PeL  | Napisano 20 marzec 2008 - 18:17

SoP-PeL
  • Użytkownik
  • Postów: 1070
  • Dołączył: 25-grudzień 04
  • Miasto: Poznań
znajdź gdzie w AK zmieścisz klocek o wymiarach 22x18x16...

#26 Promant  | Napisano 24 marzec 2008 - 14:53

Promant
  • Redaktor
  • Postów: 1975
  • Dołączył: 05-lipiec 05
  • Miasto: Sopot
Trochę ciężko będzie... ;)

#27 rdk  | Napisano 24 marzec 2008 - 16:09

rdk
  • Użytkownik
  • Postów: 60
  • Dołączył: 11-marzec 06
  • Miasto: mokrzyska
Poldeck, nie lepiej włożyć servo? Z reguły serva są płaskie, a serva z modeli klasy mikro są malutkie. Może i ruch zamka będzie dość powolny, ale cały mechanizm będzie zajmował mniej miejsca..

edit:

Jeśli chcesz uzyskać jak najmniejsza wielkość mechanizmu to może użyj silniczków z alarmów wibracyjnych lub takich malutkich samochodów rc - microsizers. Jedynym problemem z tak małymi silniczkami będzie to, ze mogą być za słabe aby przesunąć zamek..

Użytkownik rdk edytował ten post 24 marzec 2008 - 16:12


#28 Promant  | Napisano 24 marzec 2008 - 16:13

Promant
  • Redaktor
  • Postów: 1975
  • Dołączył: 05-lipiec 05
  • Miasto: Sopot
Na bank będą zbyt słabe.

#29 poldeck  | Napisano 25 marzec 2008 - 10:24

poldeck
  • Użytkownik
  • Postów: 2311
  • Dołączył: 30-lipiec 06
  • Miasto: Prudnik
Takiż klocek wejdzie. Weź pod uwagę możliwość wykonania zagłegienia (dziury) w plastikowej nakładce na GB, oraz fakt, że klocek ten nie jest kanciaty tylko wybitnie zaokrąglony akurat w taki sposób, że podpasuje po drobnych modach pod pokrywę AK.

#30 Promant  | Napisano 25 marzec 2008 - 10:47

Promant
  • Redaktor
  • Postów: 1975
  • Dołączył: 05-lipiec 05
  • Miasto: Sopot
Może się mylę, ale przymierzając silniczki nawet bez wkładki plastikowej pod pokrywą - miejsca jest za mało żeby zmieścić i jeszcze suwadło chodziło płynnie. A jak ktoś ma AKS na stick to już w ogóle odpada. I zaokrąglenie nie pomaga.
Ale próbować nie zaszkodzi ;).

#31 poldeck  | Napisano 25 marzec 2008 - 23:27

poldeck
  • Użytkownik
  • Postów: 2311
  • Dołączył: 30-lipiec 06
  • Miasto: Prudnik
Jak mi sie za żadne skarby nie zechce zmieścić to zmontuje na bazie podobnej patent szarpiący emką w czasie strzelania i wpakuje do stałej kolby ;-) .
Najtrudniej zsynchronizować równo ze strzałami.

Użytkownik poldeck edytował ten post 25 marzec 2008 - 23:27


#32 szymaniak  | Napisano 25 marzec 2008 - 23:38

szymaniak
  • Użytkownik
  • Postów: 115
  • Dołączył: 14-kwiecień 06
  • Miasto: Zambrów
Sprostowanie co do strat w BB pneumatycznym.
Strat nie ma żadnych. Co więcej, powinny być nawet zyski energii. Zobaczcie, że powietrze wpadające do górnego cylindra wraca do głównego. Co za tym idzie mamy więcej powietrza. Więcej powietrza, większa siła wypchnięcia kulki. Taki swego rodzaju Bore up.

#33 poldeck  | Napisano 26 marzec 2008 - 01:28

poldeck
  • Użytkownik
  • Postów: 2311
  • Dołączył: 30-lipiec 06
  • Miasto: Prudnik
Wraca jak już ciśnienie w lufie spadnie na tyle, ze sprężyna będzie temu czemuś oddawac mocniej niż ciśnienie pchać. Czyli w praktyce po fazie rozpędzania kulki. Co oznacza, że mylisz sie.

#34 szymaniak  | Napisano 26 marzec 2008 - 17:43

szymaniak
  • Użytkownik
  • Postów: 115
  • Dołączył: 14-kwiecień 06
  • Miasto: Zambrów
Ach faktycznie. Czas się przejść do okulisty :D

#35 enx  | Napisano 03 marzec 2009 - 20:07

enx
  • Użytkownik
  • Postów: 43
  • Dołączył: 10-luty 08
  • Miasto: Byczyna
A co powiecie na połączenie tłoka z suwadłem sznurówką, czy jakąś żyłką? :)




M120/M130, Silnik od AKM (czyli jakiś tam troque-up), 9,6v i powinno być super.
Ilu fps mogę się spodziewać przy takim zestawieniu z blowbackiem?

Użytkownik enx edytował ten post 03 marzec 2009 - 20:28


#36 theant  | Napisano 02 maj 2009 - 12:40

theant
  • Użytkownik
  • Postów: 152
  • Dołączył: 03-luty 09
  • Miasto: Warszawa - Praga
<<posty pochodzą z tematu "Electric Blowback w G36C JG" założonego przez theant>>
w.


Tak jak pisałem w wątku o MOSFET'ie chciałem przerobić swoją stockową G36C na nieco lepszą z BlowBack'iem. Po dokładnych oględzinach doszedłem do wniosku, że inaczej niż bez cięcia gearbox'a się tego zrobić nie da.
Wycięcie należy zrobić nad tłokiem i sprężyną o szerokości ok. 1cm od końca do miejsca gdzie kończy się tłok w pozycji spoczynkowej.
[IMAGE]
Następnie należy z blachy stalowej wyciąć i powyginać kształt osłony komory nabojowej wraz z cięgnem które będzie zahaczać o tył tłoka. Koniec cięgna powinien być w odległości ok. 1cm od tyłu tłoka, ponieważ dźwignia przeładowania po maksymalnym skróceniu (ok. 1 cm) i tak nie pozwoli jej wciągnąć dalej niż na 4,5cm. Potem w miejscu gdzie było górne mocowanie gearbox'a należy z blachy stalowej zrobić podkład, aby cięgno nie unosiło się i nie ześlizgiwało z tłoka.
[IMAGE]
Muszę jeszcze tylko pomalować blachę na czarno aby dopełnić całości.
A tak to działa po złożeniu:
asg56.avi

Obrazków nie ma, bo na tym forum nie można wstawiać ich ze stron dynamicznych(?!).
Ciekawych odsyłam pod adres Electric BlowBack w G36 JG.

Użytkownik wiciok edytował ten post 25 maj 2012 - 17:42


#37 Ari  | Napisano 02 maj 2009 - 12:58

Ari
  • Użytkownik
  • Postów: 1104
  • Dołączył: 29-kwiecień 06
  • Miasto: Sochaczew/Piasecznica/Warszawa
Mierzyłeś może osiągi ? Czy spadła moc po takim zabiegu?

#38 theant  | Napisano 02 maj 2009 - 13:01

theant
  • Użytkownik
  • Postów: 152
  • Dołączył: 03-luty 09
  • Miasto: Warszawa - Praga
Konstrukcja nie powoduje spadku FPS. Dźwignia przeładowania wraca swoją prędkością, jedynie ROF jest niższy (zamiast stockowego 780 jest 670), ponieważ silnik ma do naciągnięcia dodatkową sprężynę. Myślę że bateria 9,6V załatwi sprawę.

Użytkownik theant edytował ten post 02 maj 2009 - 13:13


#39 MJ6  | Napisano 02 maj 2009 - 14:03

MJ6
  • Użytkownik
  • Postów: 82
  • Dołączył: 25-maj 08
  • Miasto: Zielona Góra
Niezły patent, lecz ma swoją wadę ta wygięta blaszka którą naciąga tłok lubi się zahaczyć o sprężynę przy naciąganiu jak i przy zwalnianiu do pozycji powrotnej. Strasznie jest obciążany gearbox, pewnie już to zauważyłeś lub zauważysz  8)

#40 theant  | Napisano 02 maj 2009 - 16:04

theant
  • Użytkownik
  • Postów: 152
  • Dołączył: 03-luty 09
  • Miasto: Warszawa - Praga
Ta wygięta blaszka ma taką długość i tak wyprofilowane zakończenie, że nie zahacza o sprężynę. Mało tego - potrzebny był podkład nad nią, aby nie szła za bardzo do góry bo się z tłoka ześlizgiwała. Wszystko jest wymierzone "co do milimetra" ;)